Nevnarion Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Februar er riktig ja. Serien får navnet Naruto: Hurricane Chronicles. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Sett utrolig mye på Naruto i det siste De to siste dagene har jeg sett Episode 179 - 197 Gleder meg sykt til Part 2 Endret 30. november 2006 av ZayCon Lenke til kommentar
steffler Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) gleder meg til part 2 kommer! men lurer på om jeg skal vente et par mondter med å laste ned naruto sånn at jeg kan se mange eps i slengen:P Endret 30. november 2006 av steffler Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 jeg har prøvd å vente men jeg klare ikke å modstå å laste ned den nyeste episoden ner ejg ser den er kommet ut Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Er det stor forskjell på kvaliteten på de man laster ned eller de man ser på Youtube? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Er det stor forskjell på kvaliteten på de man laster ned eller de man ser på Youtube? 7398341[/snapback] Ja. Veldig. Lenke til kommentar
steffler Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 jeg prøvde å se på youtube en gang, da så jeg ikke hva som stod på text'n. pluss di er dårlig bildekvalitet på! Jeg foretrekker å laste ned episodene! Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hva var egentlig grunnen til at fillerne varte så lenge? Veit at animen holdt på å ta igjen Mangaen, men eg ville heller hatt et par filler episoder etter et par måneder igjen en å vente så lenge som de har gjort :| Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) jeg prøvde å se på youtube en gang, da så jeg ikke hva som stod på text'n.pluss di er dårlig bildekvalitet på! Jeg foretrekker å laste ned episodene! 7398551[/snapback] ENESTE gangene jeg har hatt problemer med teksten på youtube var i to episoder One Piece. Så dårlig er det ikke. Men det kan være som noen sa, at det er større forskjell på youtube fra pc til pc enn nødvendigvis youtube til nedlastet. Så jeg ser alltid på youtube, slipper å vente på å få lastet ned også. Endret 1. desember 2006 av Synox Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Wææ, Lyden min på Naruto er helt fucket blitt! Sett episode 1-197 uten problemer - skjønt hva som står og alt! Men nå har lyden klikket :/ Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Hva var egentlig grunnen til at fillerne varte så lenge? Veit at animen holdt på å ta igjen Mangaen, men eg ville heller hatt et par filler episoder etter et par måneder igjen en å vente så lenge som de har gjort :| 7398593[/snapback] Enig, og jeg syns måten de gjorde det på var helt feil. Håper aldri de gjør noe sånt igjen. Da er det bedre at de heller tar et avhopp der det passer seg nå og da, men ikke for lenge. Edit: Og så enda en kommentar fra narutofan.com: And on a final note, just in case there was any doubt, and believe me there was, the official Japanese Naruto anime series website is now reporting that the Naruto anime will be returning to the manga storyline in early 2007, titled as Naruto: Hurricane (Typhoon if you wanted to be technical) Chronicles. So, there you have it, now every single official source that actually matters, has said it will come back. And no matter what your "friend" says, it will. Rejoice (again)! Og i forbindelse med at episode 211 er ute nå, en arrogant (i mine øyne) liten kommentar fra dattebayo: Dattebayo Fansubs, LLC expects an official apology from all 36,291 "fans" who sent in death, rape, 'removed you from my homepage', and other threats. Oh, and of course, You Have Been Trolled, again. For those of you who still haven't got it NO NARUTO IS NOT DROPPED. God helg. Endret 1. desember 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Nice Gleder meg som en unge til Hurricane Chronicles <3 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Håper nå de greier å droppe det med at Naruto skal være en "screw up". At han alltid gjør feil, eller gjør dumme ting osv. Liker det ikke og synes ikke det er noe særlig morsomt. For min mening håper jeg de gjør serien litt mer seriøs. F.eks når Naruto sloss, så er han veldig seriøs, men ellers så dummer han seg ut osv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Håper nå de greier å droppe det med at Naruto skal være en "screw up". At han alltid gjør feil, eller gjør dumme ting osv. 7400794[/snapback] Når gjør han det hele tiden da? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Eg vil ikkj at serien skal vere blottet for humoristiske innslag, men heller ikkje så extremt som f.eks School Rumble. Slik det er no funker det syns eg. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Ha ha, Naruto har fått seg nye klær - en svart genser :!: Forsåvidt så har han jo også en "sommerversjon" av byggfag-kostymet sitt da Gjør jeg narr tro Litt merkelig at dette kommer opp igjen, som om det var helt nytt; bla noen sider tilbake så ser dere (som ikke viste). Menmen, ikke noe som er så hyggelig å diskutere som mainstory-Naruto Edit: Ha ha, genial juleredigering på avataren der Nevnarion :!: Endret 1. desember 2006 av Motoko Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hva var egentlig grunnen til at fillerne varte så lenge? Veit at animen holdt på å ta igjen Mangaen, men eg ville heller hatt et par filler episoder etter et par måneder igjen en å vente så lenge som de har gjort :| 7398593[/snapback] Yep, dersom de har hatt noen filler-episoder innimellom historien, ville jeg tilogmed kanskje sett fillerne.. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Jeg fant forleden et bilde av Naruto og med helt nye klær, eldre utgave og litt anderledes uttrykk. Ble først helt målløs, for dette så jammen meg kult ut . Dette er troligvis folka i Naruto, etter time-jumpen. Altså "troligvis". Noen som kan bekrefte dette? - Bildet blir skjult for evt spoilere for uønskede. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit: La på "skjul" knappen. Endret 12. desember 2006 av Atir_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Det er slik de ser ut etter fillerene ja. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg fant forleden et bilde av Naruto og med helt nye klær, eldre utgave og litt anderledes uttrykk. Ble først helt målløs, for dette så jammen meg kult ut . Dette er troligvis folka i Naruto, etter time-jumpen. Altså "troligvis". Noen som kan bekrefte dette? - Bildet blir skjult for evt spoilere for uønskede. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit: La på "skjul" knappen. 7484607[/snapback] Oi, det der ser jo lovende ut Ser fram til fillerne er slutt ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå