Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg prøvde å se på youtube en gang, da så jeg ikke hva som stod på text'n.

pluss di er dårlig bildekvalitet på!

 

Jeg foretrekker å laste ned episodene! :p

7398551[/snapback]

ENESTE gangene jeg har hatt problemer med teksten på youtube var i to episoder One Piece. Så dårlig er det ikke. Men det kan være som noen sa, at det er større forskjell på youtube fra pc til pc enn nødvendigvis youtube til nedlastet.

Så jeg ser alltid på youtube, slipper å vente på å få lastet ned også.

Endret av Synox
Lenke til kommentar
Hva var egentlig grunnen til at fillerne varte så lenge? Veit at animen holdt på å ta igjen Mangaen, men eg ville heller hatt et par filler episoder etter et par måneder igjen en å vente så lenge som de har gjort :|

7398593[/snapback]

 

Enig, og jeg syns måten de gjorde det på var helt feil. Håper aldri de gjør noe sånt igjen. Da er det bedre at de heller tar et avhopp der det passer seg nå og da, men ikke for lenge.

 

Edit: Og så enda en kommentar fra narutofan.com:

And on a final note, just in case there was any doubt, and believe me there was, the official Japanese Naruto anime series website is now reporting that the Naruto anime will be returning to the manga storyline in early 2007, titled as Naruto: Hurricane (Typhoon if you wanted to be technical) Chronicles. So, there you have it, now every single official source that actually matters, has said it will come back. And no matter what your "friend" says, it will. Rejoice (again)!

news_naruto2.jpg

 

Og i forbindelse med at episode 211 er ute nå, en arrogant (i mine øyne) liten kommentar fra dattebayo:

Dattebayo Fansubs, LLC expects an official apology from all 36,291 "fans" who sent in death, rape, 'removed you from my homepage', and other threats. Oh, and of course, You Have Been Trolled, again. For those of you who still haven't got it NO NARUTO IS NOT DROPPED.

 

God helg. :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Håper nå de greier å droppe det med at Naruto skal være en "screw up". At han alltid gjør feil, eller gjør dumme ting osv. Liker det ikke og synes ikke det er noe særlig morsomt.

 

For min mening håper jeg de gjør serien litt mer seriøs. F.eks når Naruto sloss, så er han veldig seriøs, men ellers så dummer han seg ut osv

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Håper nå de greier å droppe det med at Naruto skal være en "screw up". At han alltid gjør feil, eller gjør dumme ting osv.

7400794[/snapback]

Når gjør han det hele tiden da?

Lenke til kommentar

Ha ha, Naruto har fått seg nye klær - en svart genser :!:

Forsåvidt så har han jo også en "sommerversjon" av byggfag-kostymet sitt da :p

Gjør jeg narr tro :roll:

Litt merkelig at dette kommer opp igjen, som om det var helt nytt; bla noen sider tilbake så ser dere (som ikke viste). Menmen, ikke noe som er så hyggelig å diskutere som mainstory-Naruto :thumbup:

 

Edit:

Ha ha, genial juleredigering på avataren der Nevnarion :!:

:xmas:

Endret av Motoko
Lenke til kommentar
Hva var egentlig grunnen til at fillerne varte så lenge? Veit at animen holdt på å ta igjen Mangaen, men eg ville heller hatt et par filler episoder etter et par måneder igjen en å vente så lenge som de har gjort :|

7398593[/snapback]

 

Yep, dersom de har hatt noen filler-episoder innimellom historien, ville jeg tilogmed kanskje sett fillerne..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg fant forleden et bilde av Naruto og med helt nye klær, eldre utgave og litt anderledes uttrykk. Ble først helt målløs, for dette så jammen meg kult ut :dribble: . Dette er troligvis folka i Naruto, etter time-jumpen. Altså "troligvis". Noen som kan bekrefte dette?

 

- Bildet blir skjult for evt spoilere for uønskede.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
1161267266579.jpg

 

 

Edit: La på "skjul" knappen. :)

Endret av Atir_
Lenke til kommentar
Jeg fant forleden et bilde av Naruto og med helt nye klær, eldre utgave og litt anderledes uttrykk. Ble først helt målløs, for dette så jammen meg kult ut :dribble: . Dette er troligvis folka i Naruto, etter time-jumpen. Altså "troligvis". Noen som kan bekrefte dette?

 

- Bildet blir skjult for evt spoilere for uønskede.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
1161267266579.jpg

 

 

Edit: La på "skjul" knappen.  :)

7484607[/snapback]

Oi, det der ser jo lovende ut :wee: Ser fram til fillerne er slutt ja :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...