Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Angående Dattebayo sin uttalelse så er det nok som alltid en bluff. Hvis de slutter å subbe Naruto og kansje Bleach som de sier, kommer de til å miste 99.5% av alle de som laster ned noe fra dem. Så det er nok noe tull som vanlig.

 

At Narutofan har annonsert at Naruto fillersn skal ta slutt i februar, var min julegave :p La oss håpe at det er seriøst. Er ikke første gangen de annonserer at fillers skal ta slutt. Men det ser ut som det kommer fra en sikker kilde denne gangen.

 

Sier bare YAY!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yup. Holdt AKKURAT på å gi opp hele anime opplegget, helt til jeg tilfeldigvis så dette. Har blitt helt knust av alle fillersene som presset meg ned i bakken :cry: ALDRI mer (intill februar).

 

Gleder meg som dere sinnsykt til main-story'en :D

 

Må foresten legge til at jeg ikke viste at det jeg så på faktisk var fillers. Mistet dermed lysten til å se på Naruto når jeg leste om det her... Da sier jeg vi er skuls :)

Lenke til kommentar

Gleder meg så sinnsykt til fillers tar slutt! :)

 

Ikke at jeg tviler på at Dattebayo kødder med oss, men er det noen som vet om noen andre fan subs hvis det mot formodning skulle stemme at de har sluttet med Naruto?

 

Kan ikke forestille meg å ikke ha tilgang til Naruto når historien begynner på igjen.

Lenke til kommentar

Dattebayo kødder bare ja. De kommer til å fortsette med Naruto. Som du leser på sidene deres så står det jo at de vurderer å kutte ut Bleach også. Selvsagt stemmer ikke det. Uten Naruto og Bleach hadde det ikke vært mye igjen av Dattebayo. Nesten hele siden deres er jo bygget på disse seriene. Til og med navnet har de jo fra Naruto. :)

 

Men om de skulle slutte å subbe Naruto noen gang, så vil det nok alltids være noen andre som tar over jobben. ;)

Lenke til kommentar
Om du er oppmerksom avsluttes setningene med dattebayo sånn ca 90 ganger i løpet av ein Naruto episode, er vel ein måte Naruto liker å runde av setningene på.

7374277[/snapback]

 

Uff, du setter meg i et dårlig lys Mala, gimme a chance :p

Jaja, når jeg tenker meg om så har jeg vel hørt at det engelskversjonen sier: "Beeelive it!" betyr nettopp dette, glemte meg visst. Men kan ikke innrømme at jeg har HØRT det i serien (japansk); legger bare merke til "hva", "idiot", "faen", "ja", "takk" o.l. SOM skrives på en spesifikk måte på japansk på japansk (d'uh :whistle: ), men er virkelig ikke opp for å finne dem frem akkurat nå...

LAT, vet det :hrm:

 

Naruto kan bare ikke japansk  dattebayo er bare et tulleord som ikke betyr noe som helst ^^

 

Ja det var et fint svar, takk for den akan :thumbup:

Ikke mist teken nå Mala, stay sharp.

OK, ser at det var litt VELL tidlig du skrev det. Ha ha, kan se for meg trynet ditt :tease:

Uh, jeg kommer til å få deng nå :ermm:

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

:ohmy:

SENT?! Ha ha, ay ass, TENKTE faktisk å slashe tidlig/sent, men på en tirsdag ble det selv for meg FOR absurd. Jaja, du er tapper :thumbup:

He he, jeg for min del var (prøvde å være) litt ironisk.

Har uten anstrengelser også fått med meg at Naruto er ganske jabbete. Ikke er han særlig flink i japansk heller; alle de misforståelsene han steller i stand når han prater... priceless :D

F.eks. når han en gang skal be Hinata om hjelp, så virker det ut som om han ber henne ut på en DATE! Som om det ikke var nok sier han at han heller kan spørre Neji (han trenger Byakugan)...

:!: :!: :!:

Lo meg i filler!

Lenke til kommentar
Hvilke av episodene er Fillers?

 

Bare jeg som liker noen av fillers episodene? (De morsomme - f.eks 185) :D

7386960[/snapback]

Erm, selvfølgelig er det mange gode fillersepisoder (min menig), men... 185... Nå skal jeg være dead serious, DEAD SERIOUS! Worst episode ever, punktum! Den er bare dum, og jeg tåler mye dumt fra Naruto, men ikke den. Seff, noen søte scener, men hele opplegget var bare oppkast :ermm:

 

Edit:

Likte foresten aller best de episodene med ekstra fokus på Hinata og etterforskningsepisodene 197 til 201, de var spennende. Seff, kongen på haugen er jo de to første 100 og 101 :!:

(Måtte bare legge til noe positivt, er tross alt Naruto vi snakker om :) )

Endret av Motoko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hvilke av episodene er Fillers?

 

Bare jeg som liker noen av fillers episodene? (De morsomme - f.eks 185) :D

7386960[/snapback]

Ca. alle episodene etter kampen mellom Naruto og Sasuke.

7387506[/snapback]

Ikke ca.. Absolutt alle etter 136 er sugne fillere,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...