Serjiously Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Høres bra ut. Får prøve å lese det. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Har hørt at det er rundt 10 episoder igjen til fillerne tar slutt. Vet ikke hvor sikker kilden er, tho. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hehe.. folk gir ikke opp tydligvis.. Jeg tviler sterkt i hvertfall.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Huge Announcement! Det er herved bekreftet. Offisielt. Fillerne tar slutt februar 2007, og serien fortsetter på den ekte historien fra mangaen. I forbindelse med dette vil serien også få nytt navn, nemlig Naruto: Hurricane Chronicles Kilden er Narutofan.com og jeg stoler på dette. Edit: God helg folkens. Endret 23. november 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Pug Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Huge Announcement! Det er herved bekreftet. Offisielt. Fillerne tar slutt februar 2007, og serien fortsetter på den ekte historien fra mangaen. I forbindelse med dette vil serien også få nytt navn, nemlig Naruto: Hurricane Chronicles Kilden er Narutofan.com og jeg stoler på dette. Edit: God helg folkens. 7345807[/snapback] Woot! Høres bra ut det. Får kanskje begynne å se på Naruto igjen da. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 w00t, jaja, da får man vel begynne å se naruto i februar til neste år. Lenke til kommentar
akan Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Ser ut til at Bleach blir ferdig først med fillere med Naruto close behind Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Salige nyheter! Gleder meg villt! Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Gode nyheter. Synd at det har tatt så lang tid for dem å bli ferdig med fillerne, men nå burde det i alle fall ikke komme noen nye fillere på en stund. Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Leste det akkurat, jeg ble kjempe glad. Endelig tilbake til main story'n( i februar ) Endret 24. november 2006 av jlona Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) En dårlig nyhet oppi alt det gode: Dattebayo har sluttet å subbe Naruto, og heller begynt å subbe Pokemon. # Q: Does "naruto dropped" mean you will stop subbing it?# A: Yes. # Q: Will you also drop "Bleach"? # A: If enough people request, yes. # Q: Since you are now subbing Pokemon DP and started at episode 9 will you be subbing episodes 1-8 # A: Yes # Q: Will you start so release naruto again when it resume the main story? # A: No. Endret 24. november 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 En dårlig nyhet oppi alt det gode: Dattebayo har sluttet å subbe Naruto, og heller begynt å subbe Pokemon. # Q: Does "naruto dropped" mean you will stop subbing it?# A: Yes. # Q: Will you also drop "Bleach"? # A: If enough people request, yes. # Q: Since you are now subbing Pokemon DP and started at episode 9 will you be subbing episodes 1-8 # A: Yes # Q: Will you start so release naruto again when it resume the main story? # A: No. 7350320[/snapback] det må være tull? O.o Lenke til kommentar
akan Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 dattebayo gjør mye snodig da en snodig gjen med subere som kommer med mye tull så ville ikke tatt de for seriøst før det faktisk skjer skal ikke forundre meg om de subber et par pokemon episoder også før de går tilbake til Naruto :!: Lenke til kommentar
Pug Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Legg merke til *YHBT helt nederst på artikklen på DB da Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Har vanskelig for å forstå det, og det er det jeg hater med dattebayo, at de alltid sier mye tull og legger ut fake episoder og greier. De prøver sikkert å være morsomme, men er ikke alltid like enkelt å forstå humoren deres. Arrogante er de også, når de truer med å blokkere IP-en til noen bare fordi de spør "stupid questions". Men ja, det var visst bare tull. Jeg så nå også at det sto YHBT nederst. Jeg visste dog heller ikke før nå hva det sto for, så... Endret 24. november 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 og at de gjør det gratis slik at du skal få sett på naruto.. vet ikke jeg, men føler lixom ikke at man kritisere fan-sub gruppene så mye.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg vet det. Det er eneste grunnen til at jeg liker dem, fordi de gir meg muligheten til å se Naruto. Men det virker som de selv er så utrolig klar over det, og at de derfor kan oppføre seg som shit mot alle andre no matter what. For at de har en utrolig arrogant holdning er ikke til å legge skjul på. Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Legg merke til *YHBT helt nederst på artikklen på DB da 7350649[/snapback] vis du legger merke til når du skriver inn dattebayo.com com så blir adressen http://yhbt.mine.nu/pr/14. så det kan jo vøre derfor det står " you have been trolled nederst syntes Dattebayo har vært arogante og dumme i det siste og hvorfor skulle de droppe en serie some er såpass populær som Naruto for en serie som pokemon Lenke til kommentar
Laxaa Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Er glad for at fyllepisodene blir ferdige, da de var grunnen til jeg sluttet å se serien(gikk heller over til å lese mangaen) Gadd liksom ikke mer da jeg fikk se episoder som den med de to tullingene som prøver å infiltrere Konoha forkledd som Rock Lee og Gai. EDIT: Liker heller ikke mye av tullet til DB. Husket da de presenterte "Kakashi Gaiden Special Episode"(de som har lest mangaen vet hva Kakashi Gaiden er), som egentlig var en 450MB stor trollepisode, der de kritiserte fyllepisodene. Jævlig barnslig av dem. Endret 25. november 2006 av Laxaa Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Konge at det endelig blir slutt på fillerene Får bare håpe at det er bullshit at DB skal slutte å subbe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå