Serjiously Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hadde egentlig tenkt å slutte å se før KG begynner, men jeg kjedet meg så jeg så 210. Greit nok. At det ikke er noe neste uke gjør at fillerne varer en uke ekstra Lenke til kommentar
@ir Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Det må nødvendigvis ikke bety det, Synox. Tror heller at fillerne holder seg til når de vil, og mellomrom i programmet vil ikke forandre det for de har planlagt det allerede. Håper bare at tiden er snart slutt for fillerne... Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Kansje, men de kan ha tenkt at det skal være 10 fillere til, og da blir det en ekstra uke. Tror desverre aldri jeg kommer til å like Naruto like godt som før. Dumme One Piece er så bra at det gjør Naruto kjedelig. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Enig Synox, siden OP er så bra, i tillegg til at naruto kjører på med fillere. Så blir liksom ikke Naruto det samme. Hvis de greier å komme seg tilbake til storyen en eller annen gang i nær fremtid, så kanskje... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Tror nok ikke vi må ha noen forventninger. Vi må nok sikkert vente til neste år og enda litt mer. Personlig har jeg en liten følelse om Mars Men, som sagt så kan man jo se andre kule serier i mens man "venter". Bleach og One Pice, f.eks Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Når mangahistorien kommer tilbake igjen, så skal den gjøre et hopp på 2 år frem i tid, ikke sant? Vel...et halvt år til nå så har det jo faktisk gått 2 år, så det ville jo blitt realistisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Nei, for Naruto har vært borte på trening og kommer tilbake fra den etter 2 år. Han har vel ikke vært borte å trent i anime'n? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Åh, sånn å forstå...jaja, da blir det teit uansett da. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Åh, sånn å forstå...jaja, da blir det teit uansett da. 7317063[/snapback] jepp er teit :| Arg, kan ikke de forbaska fillerne slutte snart, trenger en bra serie å følge med på, one piece og bleach er ikke nok! Lenke til kommentar
akan Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 du får starte med death note den holder på men det eg virkelig gleder meg til når det gjelder anime er den dagen de lager anime av en av de beste serien eg vet om, 666 satan. Serien er skrevet av tvillingbroren til han som lager Naruto så de har veldig lik tegnestil og de er begge to meget dyktige. Må si det er den beste mangaserien og følge med på for tiden ved siden av one piece Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 du får starte med death note den holder på men det eg virkelig gleder meg til når det gjelder anime er den dagen de lager anime av en av de beste serien eg vet om, 666 satan. Serien er skrevet av tvillingbroren til han som lager Naruto så de har veldig lik tegnestil og de er begge to meget dyktige. Må si det er den beste mangaserien og følge med på for tiden ved siden av one piece 7318397[/snapback] Har sett på Death Note, men er så få episoder og tar ikke lange tida å se på i uka, need more Anime! Lenke til kommentar
Larsha Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Se Hajime No Ippo, nr.1 på anime lista min. Den handler om boksing, men ikke la det skremme deg vekk. Den er utrolig god! Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 du får starte med death note den holder på men det eg virkelig gleder meg til når det gjelder anime er den dagen de lager anime av en av de beste serien eg vet om, 666 satan. Serien er skrevet av tvillingbroren til han som lager Naruto så de har veldig lik tegnestil og de er begge to meget dyktige. Må si det er den beste mangaserien og følge med på for tiden ved siden av one piece 7318397[/snapback] En Anime av 666 Satan hadde vært helt ubeskrivelig digg Skal begynne med å sjekke ut DeathNote... høres spennende ut Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Death Note er faktisk hysterisk bra Lenke til kommentar
Solid Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Death Note er faktisk hysterisk bra 7319916[/snapback] Who da man, who da man? Death Note er det beste som har truffet kysten vår på en god stund. Endret 20. november 2006 av Solid Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Se Hajime No Ippo, nr.1 på anime lista min. Den handler om boksing, men ikke la det skremme deg vekk. Den er utrolig god! 7319873[/snapback] Driver å ser på de 10 første episodene av hajime no ippo nå, ser bra ut =) Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) du får starte med death note den holder på men det eg virkelig gleder meg til når det gjelder anime er den dagen de lager anime av en av de beste serien eg vet om, 666 satan. Serien er skrevet av tvillingbroren til han som lager Naruto så de har veldig lik tegnestil og de er begge to meget dyktige. Må si det er den beste mangaserien og følge med på for tiden ved siden av one piece 7318397[/snapback] Hvor mange kapitler er det i 666 satan, hvilken aldersgruppe vil du si den er for, og hva handler den om? Ja, og hvor bra/morsom synes du serien er i forhold til Naruto? Endret 22. november 2006 av Synox Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Er jo bare å skaffe deg det da, tar ikke så lang tid. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Men gidder ikke å lese den før jeg vet noe om den. Tar som regel en liten stund før jeg begynner å like seriene jeg leser, om jeg i det hele tatt liker dem. Lenke til kommentar
akan Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Det er 63 chapters ute av 666 satan per dags dato aldersgruppe sikkert litt høyere enn bleach og Naruto. Det er en slosseserie da og folk dør jo 666 satan skjer i en helt annen verden hvor det eksisterer noe som heter o-parts. Dette er redskaper etterlatt av en gammel sivilisasjon som levde for lenge siden og folk har begynt å vise stor interesse for disse o-partsene og det er derfor veldig mange som graver i gamle ruiner og slikt for å finne de sterkeste o-partsene som også er de sterkeste våpene. Historien handler om en gutt som heter jin og har det som plan å erobre verden ^^ Men denne gutten har en evne som ikke han vet om selv og det er at satan kan ta over kroppen hans når han har lyst og dette har sørget for at alle har hatet jio hele hans liv og han har aldri hatt noen venner eller familie. Men så blir han kjent med en jente som heter ruby som er skattejeger og sammen reiser de rundt til ruiner for å finne bedre o-parts. Men etter et par chapters kommer de til en by og det er der at alt tar av I serien endre folk også alder så hovedpersonen som begynner som en gutt på 12 år er vel 19-20 der de er no sikkert masse eg har glemt å si men har du flere spørsmål er det bare å komme med dem. Må si at eg egentlig liker 666 satan bedre enn Naruto for tiden Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 22. november 2006 av akan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå