Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, ikke så veldig bra. Bedre enn "vanlige" fillere, men ikke noe gledelig bra, dessverre.

 

Venter enda på at fillerne skal ta slutt. Begynner å lure om de skal ta slutt i det hele tatt.

- Bare vente å se, som det heter.

Endret av Atir_
Lenke til kommentar
Har lest noe manga selv,men greide å slutte...Nesten det samme som å røyke!HAHAHA

Neida, men jeg har hørte kule rykter om at det kommer en 3 år senere episode i mangan o nr 245?!? Bare lurer, noen som vet??

3490252[/snapback]

 

fra chapter 245 i mangaen er det 3 år senere og isteden for å gjøre mange små oppdrag og noen store må de sloss mot flere akatsuki members :thumbs:

og gaara har blitt en veldig viktig person.(sier ikke mer spoiler)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hvis ikke fillerene er over snart blir jeg veldig sur :p  er det noen som har noe clue når de slutter?

7303736[/snapback]

Ingen som vet det.

Er bare å smøre seg med tålmodighet.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Eller lese manga :p
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

herregud så dårlig 209 og 201 er.

altsp.. det jeg reagerte mest på var at han kuttet båten i 2, og båten fortsatte om om alt var normalt.

Bare tenk hvilke potensiale som ligger i den type ninjitsu. Teit

Lenke til kommentar
nå har de vel ikke gitt noen dato har de vel.. det er jo bare alle fansubberne osv som har gjettet hele tiden..  begynner å lure på om vi aldri får se slutten av naruto i anime jeg..

7306576[/snapback]

 

Stemmer at de aldri har gitt noen offisiell dato ja. Er bare fansubbere som har gitt en hel masse datoer. :p

Har tenkt tanken om at vi kanskje aldri får se mer av mangahistorien i animeform, men har fortsatt håpet oppe. Har ennå ikke lest noe av mangaen, for jeg vil følge historien i anime. Men dersom animen ikke kommer på rett spor igjen nå i løpet av de par neste månedene så vurderer jeg å slenge meg på mangaen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...