Serjiously Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Episode 209 var egentlig ganske så bra. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Nja, ikke så veldig bra. Bedre enn "vanlige" fillere, men ikke noe gledelig bra, dessverre. Venter enda på at fillerne skal ta slutt. Begynner å lure om de skal ta slutt i det hele tatt. - Bare vente å se, som det heter. Endret 12. november 2006 av Atir_ Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Truet ikke DB med å utsette 209 en uke hvis pythagoras switch ikke nådde 50000downloads? Lastet ned jeg Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jo, det stemmer. Jeg lastet ikke ned. Syns DB har en dårlig og arrogant holdning til tider. Gjelder ikke bare denne saken. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Må si at det ikke bryr meg nevneverdig, men for de som liker å se fillere av naruto så kan jeg skjønne at det problematisk å vente enda en uke.. Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Har lest noe manga selv,men greide å slutte...Nesten det samme som å røyke!HAHAHA Neida, men jeg har hørte kule rykter om at det kommer en 3 år senere episode i mangan o nr 245?!? Bare lurer, noen som vet?? 3490252[/snapback] fra chapter 245 i mangaen er det 3 år senere og isteden for å gjøre mange små oppdrag og noen store må de sloss mot flere akatsuki members og gaara har blitt en veldig viktig person.(sier ikke mer spoiler) Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 best å se dem på youtube, slipper å vente til de er nedlasta Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Hvis ikke fillerene er over snart blir jeg veldig sur er det noen som har noe clue når de slutter? Endret 17. november 2006 av jlona Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hvis ikke fillerene er over snart blir jeg veldig sur er det noen som har noe clue når de slutter? 7303736[/snapback] Ingen som vet det. Er bare å smøre seg med tålmodighet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Eller lese manga Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Episode 210 i dag, og nå blir det ingen ny episode neste uke, så neste kommer ikke før 30. november. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Så lenge det er fillere, så kan de nesten la være å slippe episoder... blir deprimert av å vente på at storylinen skal fortsette. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Enig. Hadde egentlig foretrukket at de bare sluttet å lage fillere, og heller bare ga oss en dato. Om den så ligger et halvt år frem i tid, så tror jeg det hadde vært bedre. Lenke til kommentar
akan Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 senker credibilityen til Naruto ja spesiellt det med at de ikke klarer å gi en dato som de kan holde. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 nå har de vel ikke gitt noen dato har de vel.. det er jo bare alle fansubberne osv som har gjettet hele tiden.. begynner å lure på om vi aldri får se slutten av naruto i anime jeg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 herregud så dårlig 209 og 201 er. altsp.. det jeg reagerte mest på var at han kuttet båten i 2, og båten fortsatte om om alt var normalt. Bare tenk hvilke potensiale som ligger i den type ninjitsu. Teit Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 nå har de vel ikke gitt noen dato har de vel.. det er jo bare alle fansubberne osv som har gjettet hele tiden.. begynner å lure på om vi aldri får se slutten av naruto i anime jeg.. 7306576[/snapback] Stemmer at de aldri har gitt noen offisiell dato ja. Er bare fansubbere som har gitt en hel masse datoer. Har tenkt tanken om at vi kanskje aldri får se mer av mangahistorien i animeform, men har fortsatt håpet oppe. Har ennå ikke lest noe av mangaen, for jeg vil følge historien i anime. Men dersom animen ikke kommer på rett spor igjen nå i løpet av de par neste månedene så vurderer jeg å slenge meg på mangaen. Lenke til kommentar
akan Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 manga er dritbra også er det kjekt å friske opp igjen når animen kommer til samme område senere. er ikke som en skulle tro at det er kjedelig å se det samme to ganger for når animen er jo med lyd så ting blir ikke kjedelig for å si det slik Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Var det slik at Naruto og Co er 3 år eldre elns. så raskt animè`en ramler on-track igjen? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) kakashi-gaiden kommer først, men etter den så blir de eldre ja.. Endret 18. november 2006 av ZanZel Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Eller lese manga 7303822[/snapback] Jeg leser manga også men jeg er jo på 331 der også så noe spessiel hjelp er det ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå