Currybomb Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 B|Real leste mine tanker. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 ZiroN: Naruto er nå lisensbelagt serie og er per def. WAREZ...så ikke legg ut link her på forumet om hvor du kan laste det ned. Beklager så mye, dette visste jeg ikke... Fra og med når bli det lisens på det egentlig? Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Naruto har blitt offisielt linsert av Shopro, som er en av Nord Amerika største Anime distributor. Av både manga og anime, kompaniet er eid av shogakukan inc og shueisha inc også shogakukan producion co LTD. Jo trur det var en gang i februar 2005 det ble linsert. Endret 8. april 2005 av arian Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Jeg trodde det var først om et par måneder det ble lisensert ? De har vel hvertfall ikke startet noe sending ennå har de ? Tviler på at det er noe problem og finne Naruto torrents uansett, man kan vel bare bruke hvilken som helst søkemotor. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 ZiroN: Naruto er nå lisensbelagt serie og er per def. WAREZ...så ikke legg ut link her på forumet om hvor du kan laste det ned. De 60 første episodene ja. Men vi diskuterer episode 129+ og det burde da vel være greit Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Det er sant. Men resten blir vel lisensiert snart det også. Lenke til kommentar
Takkie Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Episode 129 er skuffenes Kjedelig med bare flashbacks... Jaja, men sånn er det.. -------------- Jeg så Naruto blad her om dagen i ICA butikken... Altså tegneserieblad,,, har det hvert ute lenge? Endret 9. april 2005 av Takkie Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Episode 129 er skuffenes Kjedelig med bare flashbacks... Jaja, men sånn er det.. Gutten der og jo. Lenke til kommentar
Takkie Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Episode 129 er skuffenes Kjedelig med bare flashbacks... Jaja, men sånn er det.. Gutten der og jo. Klart det Må jo det... I'm a big NarutoFAN you know Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Jeg synes flashbacksene i episode 129 var fantastiske. En veldig bra episode med en herlig cliffhanger. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Jeg synes flashbacksene i episode 129 var fantastiske. En veldig bra episode med en herlig cliffhanger. Joda, mener det samme. En hel haug mener negative om naruto flashback, men på en annen måte, får man med seg mer med andre ord. Endret 9. april 2005 av arian Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Syns det somregel er kjedelig med flashbacks, men jeg har blitt så vant til det nå! Det er jo nesten i alle fighter i nesten all anime jo.. så det er bare å se igjennom flashbacken og vente spent på hva som skjer etterpå... Lurer på hva som skjer i neste ep. om de endelig får testet ut hva som skjer når de kjører chidori og rasengan mot hverandre.. kanskje de blir knust begge to.. ?? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Syns det somregel er kjedelig med flashbacks, men jeg har blitt så vant til det nå! Det er jo nesten i alle fighter i nesten all anime jo.. så det er bare å se igjennom flashbacken og vente spent på hva som skjer etterpå... Lurer på hva som skjer i neste ep. om de endelig får testet ut hva som skjer når de kjører chidori og rasengan mot hverandre.. kanskje de blir knust begge to.. ?? Etter at de sloss oppe på sykehus taket og Kakashi og han trenern til naruto med hvitt hår ( ) snakka sammen, så virka det som at rasengan var sterkere enn chidori... Dessuten så du det også etterpå, hvor mye naruto's rasengan ødela i forhold til sasuke's chidori... Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Syns det somregel er kjedelig med flashbacks, men jeg har blitt så vant til det nå! Det er jo nesten i alle fighter i nesten all anime jo.. så det er bare å se igjennom flashbacken og vente spent på hva som skjer etterpå... Lurer på hva som skjer i neste ep. om de endelig får testet ut hva som skjer når de kjører chidori og rasengan mot hverandre.. kanskje de blir knust begge to.. ?? Etter at de sloss oppe på sykehus taket og Kakashi og han trenern til naruto med hvitt hår ( ) snakka sammen, så virka det som at rasengan var sterkere enn chidori... Dessuten så du det også etterpå, hvor mye naruto's rasengan ødela i forhold til sasuke's chidori... Joda blir nok ganske kos med episode 130. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Syntes denne satt litt jeg. Handler om Sasuke som skal hente vann for og temme et bål. Pass på Sakura og Naruto, det kan være fiender som holder godt øye med oss. Stooopid Sasuke. Endret 10. april 2005 av arian Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Syntes denne satt litt jeg. Handler om Sasuke som skal hente vann for og tenne på et bål. http://img62.exs.cx/img62/6828/sasukeisstupid10pm.jpg Pass på Sakura og Naruto, den være fiender som holder godt øye med oss. http://img214.exs.cx/img214/6817/sasukeisstupid23nv.jpg haha, nice! :!: kikka akkurat på episoden (35) og det stemmer det ja, han går inn i skogen *Moderatoredit: Unødvendig sitering av bilder er omgjort til linker* Endret 10. april 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
le_state Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Så ufattelig latterlig, hvilke episode er det arian? Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Episode 35. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Det der var festlig ja :!: Om chidori og rasengan, så tror jeg også rasengan er sterkere. Iallefall så det sånn ut i den episoden på sykehustaket. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Det der var festlig ja :!: Om chidori og rasengan, så tror jeg også rasengan er sterkere. Iallefall så det sånn ut i den episoden på sykehustaket. Enig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå