Mala Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Synes dere overdriver litt her... 7164461[/snapback] Eg har sett alle fillerene eg, mange av dem var bra også Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 sett alle fillerne jeg og, en del av dem var ikke så værst, men så var det noen jeg bare satt og rista på hodet av og da Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 eg driver på med fillerne nå for tiden ( det tar tid ) men jeg synes ikke di er så ille , men det cokking chanlange var ille Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Ser ikke helt poenget at jeg skal se en episode der jeg uansett spoler igjennom 90%+ fordi det er gørrkjedelig. Nå må de snart komme "on track" Det blir for teit å kjøre så lenge som de har gjort nå med fillers. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Vel, det er mye i vente - mye å glede seg til framover. Tror ikke seertallet deres blir mindre pga fillerne, for når de først kommer "on-track", så vil alle begynne å se på igjen! Men dårlig gjort av dem å dra det så langt ut Lenke til kommentar
@ir Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Nok en filler neste uke - Ser ut som en ekstremt dårlig en også... Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Noen som har sett ep 208? lurer på om den er verdt å se Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Noen som har sett ep 208? lurer på om den er verdt å se 7210539[/snapback] Nei, den er nok ikke det Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 208 er en av de bedre stand-alone-episodene, men ikke spesielt mye å glede seg over. Filler neste uke også, den ser mye bedre ut (Lee er med!!), men det virker desverre som om det blir en arc med mer enn en episode i alle fall. Lenke til kommentar
Kiro89 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 fillere eier, mye utrolig bra tegna scener der Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) du må ha fått igjennom episoden bilde for bilde for å klare å få fram den øverste der. min er helt fin... Endret 4. november 2006 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
Kiro89 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 hvis du følger med rett før dem bytter vinkel så ser du ganske lett den hodeløse narutoen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Er faktisk ganske lett å se at fillerene er dårligere tegnet jevnt over. Er nore som mangler med karakterene etc. Ellers er det bare eg som spiller meg sjøl eit puss. Lenke til kommentar
akan Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 er enig med deg Mala.. de mangler liksom sjel og tegningene er dårligere ^^ Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Folka som tegner har sikkert blitt som resten av oss, leie av fillers Lenke til kommentar
akan Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 De har sikkert bare ansatt noen kinesere til å jobbe for en billig penge mens de tar seg ferie, og den blir bare lengre og lengre, ergo fillere :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Uansett hvor mange ganger jeg ser, klarer jeg ikke se noe hodeløs naruto. i såfall går det alt for fort for øye til å se. heller bilde for bilde teorien min Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Episode 200 eller noe ga jo en oversikt over når Kakashi-gaiden skulle begynne, og når fillersene er ferdige. Etter det kom det fem fillers, og de holder på enda. Hvorfor holder de seg ikke til fakta, eller i det hele tatt lager en tidsplan slik at man vet når ting begynner å skje? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Episode 200 eller noe ga jo en oversikt over når Kakashi-gaiden skulle begynne, og når fillersene er ferdige. Etter det kom det fem fillers, og de holder på enda. Hvorfor holder de seg ikke til fakta, eller i det hele tatt lager en tidsplan slik at man vet når ting begynner å skje? Vel... Wikipedia sier dette om episode 209: The enemy is "Shinobazu" (209) hasn't yet come out in anime, yet is very anticipated. Many rumours have been flying around, that start of series nine, episode one, concludes the end of the filler episodes. But the episode itself is a filler. Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Episode 200 eller noe ga jo en oversikt over når Kakashi-gaiden skulle begynne, og når fillersene er ferdige. Etter det kom det fem fillers, og de holder på enda. Hvorfor holder de seg ikke til fakta, eller i det hele tatt lager en tidsplan slik at man vet når ting begynner å skje? 7234368[/snapback] Om du snakker om den episoda frå DB så er dei kjente for å lure sjåarane og det var, som det meste av "info" dei legger ut, fake. DB er "bare" ein fansubs gruppe, dei får ikkje meir info enn andre om fillerene og korti dei kan slutte. Personlig satsa eg på at Kakashi gaiden skulle starte med S9, men det ser ikkje ut som skjer. Edit: La til litt meir. Endret 7. november 2006 av dotGif88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå