Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Når spoilerene kommer så skal jeg sette meg ned å se det som er gitt ut helt til spoiler-delen av naruto og så blir det å kaste seg på de nye episodene.

Lurer på hvor lang tid jeg kommer til å bruker...husker da jeg begynte å se naruto, jeg gjorde fan meg ikke noe annet flere dager i strekk. Først skole (eller jobb da :ermm:) og så var det å pløye igjennom greia.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Når spoilerene kommer så skal jeg sette meg ned å se det som er gitt ut helt til spoiler-delen av naruto og så blir det å kaste seg på de nye episodene.

Lurer på hvor lang tid jeg kommer til å bruker...husker da jeg begynte å se naruto, jeg gjorde fan meg ikke noe annet flere dager i strekk. Først skole (eller jobb da :ermm:) og så var det å pløye igjennom greia.

7041247[/snapback]

Spoilere? Mener du fillere? :p

 

Men husker når jeg begynte å se Naruto, gikk mye tid da ja. :green: Oppdaget anime og Naruto på TG for noen år siden.

Satt oppe til klokka 5 om morran flere dager på rad og så Naruto når jeg skulle på skolen kl. 7..

Lenke til kommentar
Når spoilerene kommer så skal jeg sette meg ned å se det som er gitt ut helt til spoiler-delen av naruto og så blir det å kaste seg på de nye episodene.

Lurer på hvor lang tid jeg kommer til å bruker...husker da jeg begynte å se naruto, jeg gjorde fan meg ikke noe annet flere dager i strekk. Først skole (eller jobb da :ermm:) og så var det å pløye igjennom greia.

7041247[/snapback]

Spoilere? Mener du fillere? :p

 

Men husker når jeg begynte å se Naruto, gikk mye tid da ja. :green: Oppdaget anime og Naruto på TG for noen år siden.

Satt oppe til klokka 5 om morran flere dager på rad og så Naruto når jeg skulle på skolen kl. 7..

7041387[/snapback]

Ups, ja jeg mente fillere :)

Lenke til kommentar

Begynte for fullt med bleach for noen uker siden, med litt andrt ting innimellom. Passerte dobbeltep. 63 idag. men skal visst begynne å jobbe igjen på Torsdag, så blir vel lit tmindre tid til slikt da.

 

Btw.noen som har sett Death Note? Er kommet ein episode no, det virker meget bra.

 

Nei blei visst litt OT dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ja ble litt offtopic. :p Har ikke sett Death Note nei, men hørt at mangaen er bra. (leser nesten bare manga nå, ser ikke noe særlig anime.) Men Bleach blir dårlig etter episode 65 eller noe sånt, da begynner fillerene. :/

 

 

OnTopic: Kjipt at trippelepisoden var en filler. :\

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
SISTE OT fra min side! :p

 

Bah, fillere her også ja. Ja nei eg får vel kjøre igang med Tenjou Tenge som har ligger on-hold her ^^

7041707[/snapback]

:ohmy: Sitter faktisk å leser litt Tenjou Tenge akkurat nå.

 

Men ikke se animen! Den suger i forhold til mangaen! :no:

Lenke til kommentar
Er eg den eineste her inne som soste meg igjennom hver bidige filler? :D

7039386[/snapback]

 

 

jeg jobber med saken :p

 

^^

 

etter hvert må jeg vell se om jeg finner meg flere serier , jeg hadde funnet en jeg skulle se , men husker ikke tittelen mere :p

 

jeg bruker amv hell til og finne ting og se på ( av alle ting :p )

 

jeg tror det hadde noe med ninja vampyrer eller noe i den duren ... helsing var det :p

 

btw hva handler bleach om ?`

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

jeg har sett alle episodenen saa langt altsaa til og med 204, alle special episodene og alle filmene (untatt den aller nyeste siden den ikke er subbet ennaa) og jeg har ikke syntes en eneste episode har vaert kjedelig. Og hver uke laster jeg ned den nyeste episeden maks et parr timere etter at den er blitt lakt ut. Saa ta det med ro alle dere der ute som tror dere er elt syke, det finnes noen som er sykere en dere :dribble:

 

Den nyeste introen er den feteste hitil og i outroen faar du se et lite glimt av hvordan naruto vil se ut i animen etter time-skip en (veit det er tegnet i mangaen allerede)

 

 

P.S. dere synes sikkert jeg har mange skrive feil men se paa tiden dette inslaget ble poste saa skjonner dere hvorfor

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...