Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Nei det er sant. Derfor ser jeg på Naruto som mer eller mindre lovlig å laste ned. Er jo bare å gå til www.narutofan.com eller direkte til dattebayo.com så kan jo hvem som helst laste ned. (Moderatorer får fjerne dette om det blir sett på som regelbrudd). Men det er helt vanlige nettsider liksom, og ingen har gjort noe forsøk på å stoppe dem. Tror ikke skaperne av Naruto ser på det som noe problem at folk utenfor Japan får se serien også. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har sett denne 90 min episoden? Noe som er verdt å få med seg?

7033925[/snapback]

Jeg har sett den er jo egentlig ikke noe spessielt med den. kan jo være morsom da :thumbup: . vis du har lyt til å få med deg mest mulig i serien er det verdt det. så jeg sier: se den du :thumbup::yes:

Endret av jlona
Lenke til kommentar
Noen som har sett denne 90 min episoden? Noe som er verdt å få med seg?

7033925[/snapback]

Jeg har sett den er jo egentlig ikke noe spessielt med den. kan jo være morsom da :thumbup: . vis du har lyt til å få med deg mest mulig i serien er det verdt det. så jeg sier: se den du :thumbup::yes:

7034373[/snapback]

 

Hvordan kunne du se den før den har kommet ut? :omg:

Noen hemmelige nettsider som legger ut før (Raw eller liknende)?

Lenke til kommentar
Er du flau over å sjå Naruto b-real? :!:

6943759[/snapback]

Nops, det har jeg aldri vært. Dog, jeg sluttet å se naruto da de begynte med fillerene og skal starte å se igjen når de begynner på manga-materiale. Og bare så du vet det så har jeg sett en del anime :)

7037241[/snapback]

 

Lurer på hvor mange personer som forsvant etter evigheter med fillers, kan vel ikke akkurat ha gått opp? :/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
så fillers til naruto feis på den billa som skulle finne Sasuke, da gadd jeg ikke mer....  :no:

7040485[/snapback]

:!: Jeg så også til akkurat det. (spola gjennom det meste da)

Lenke til kommentar
så fillers til naruto feis på den billa som skulle finne Sasuke, da gadd jeg ikke mer....  :no:

7040485[/snapback]

 

Akkurat den scenen gapskratta jeg av, utrolig nok. Mest fordi det var så uhyre teit at jeg nesten ikke trodde det jeg så. :!:

 

Har ikke sett alle fillerne nei, hadde tenkt å gjøre det, men så begynte jeg å miste litt interessen etter den spøkelses-historien, så lot jeg være å se på en episode en uke, og så falt jeg av lasset, og nå husker jeg ikke hvor jeg var eller noen ting, så jeg tror jeg like greit venter til den ekte historien begynner igjen.

Men lastet ned hver eneste episode, det har jeg. Har dem alle sammen. :) Tilfelle jeg får lyst til å se dem en dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...