Kenny™ Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 så akkurat 201... jeg har en følelese av at dette var den siste fillern... men ikke vet jeg... Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Det så faktisk nesten sånn ut. meen... Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) er ikke det bare å se på slutten av episoden da? når preview'en av neste kommer... da ser du jo fort om det er filler eller ikke... Dessuten tviler jeg sterkt på det.. 202 og 3 har navn allerede.. og det er filler navn.. tror vi belage oss på å vente en stund til.. Endret 25. september 2006 av ZanZel Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 er ikke det bare å se på slutten av episoden da? når preview'en av neste kommer... da ser du jo fort om det er filler eller ikke... Dessuten tviler jeg sterkt på det.. 6938967[/snapback] vel... så langt klarer ikke jeg tenke.. Lenke til kommentar
akan Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Det står at 203 blir slutten på fillerne på anime news network vi får se 5 oktober er det vel Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Vet noen når det blir lov å for eksempel laste film 3 opp på youtube? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Vet noen når det blir lov å for eksempel laste film 3 opp på youtube? Vet ikke om det er lov. Men regner med det fordi jeg har sett Naruto filmer der før, tror faktisk alle er lastet opp fra før uansett Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Er det slutt på fillerene i naruto nå snart? Jeg har nesten lyst til å se naruto igjen jeg *blush* Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Vet noen når det blir lov å for eksempel laste film 3 opp på youtube? Vet ikke om det er lov. Men regner med det fordi jeg har sett Naruto filmer der før, tror faktisk alle er lastet opp fra før uansett 6940172[/snapback] Det er ikke mye lov nei... at det er der.. eller kanskje kommer er en helt annen sak.. men så vidt meg bekjent er det ikke lov Er det slutt på fillerene i naruto nå snart? Jeg har nesten lyst til å se naruto igjen jeg Det sies at det skal være slutt på fillerne nå i løpet av de neste par episodene.. men jeg venter å ser til det er litt flere sikkre kilder som sier det.. Det er så mange som ønsker seg slutten på fillerne.. Anime news network er forresten bygget på samme grunnlag som wikipedia.. dvs alle kan legge til informasjon.. så ville tatt det som står der med en liten klype salt.. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Men youtubefolka er jo flinke til å fjerne ulovlige ting... Kommer det opp en simpsonsepisode blir den fjernet etter maks noen dager på grunn av copyright infregment eller noe. Men alle Narutoepisodene og filmene ligger der... Gidder ikke å stole på noe som ikke er offesielt når det gjelder fillerne. Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Er det slutt på fillerene i naruto nå snart? Jeg har nesten lyst til å se naruto igjen jeg *blush* 6940781[/snapback] Er du flau over å sjå Naruto b-real? :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Da var eg omsider kommet igjennom alle 201 episodene + 2 filmer. Slutten på denne indikerte at slutten på fillere nærmet seg syns eg. Uansett så syns eg filleren ikkje var så verst mot slutten heller, det var trasig ein periode men eg bukket ikkje under for å si det sånn. :!: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Nå kommer det en trippelepisode, en 90-minutter spesial om en uke, og jeg tror det markerer slutten på fillerne. Det jeg fikk inntrykk av på slutten av 201 hvertfall. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Nå kommer det en trippelepisode, en 90-minutter spesial om en uke, og jeg tror det markerer slutten på fillerne. Det jeg fikk inntrykk av på slutten av 201 hvertfall. 6943958[/snapback] Tror jeg må si meg enig med deg nevnarion Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Gleder meg i kjempe mye til den 90 min episoden kommer ut Naruto Endret 26. september 2006 av jlona Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) *dreit meg selv ut der * Endret 26. september 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Episode 90? Naruto har kommer til episode 201 6945515[/snapback] hehe, hvis du ser nøye etter så sa han 90 min. episode Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Kanskje det kan være at 90-minutters-episoden også vil inneholde en del oppsummering sånn at vi er skikkelig klare for å starte på mangahistorien igjen? Håper det. I previewen for neste episode så sier jo Naruto og Sakura at de vil skaffe seerne sine tilbake, hvilket gir meg et signal om at seertallene på serien har gått ned i Japan nå i fillerperioden. Jeg krysser fingre og tær for at vi nå får serien tilbake på godt gammelt spor og nye høyder etter neste ukes trippelepisode. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Kanskje det kan være at 90-minutters-episoden også vil inneholde en del oppsummering sånn at vi er skikkelig klare for å starte på mangahistorien igjen? Håper det. I previewen for neste episode så sier jo Naruto og Sakura at de vil skaffe seerne sine tilbake, hvilket gir meg et signal om at seertallene på serien har gått ned i Japan nå i fillerperioden. Jeg krysser fingre og tær for at vi nå får serien tilbake på godt gammelt spor og nye høyder etter neste ukes trippelepisode. 6947251[/snapback] Du er nok ikke aleine om å krysse fingre og tær :] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det er nesten for godt til å være sant. Nå har jeg hørt at fillerne skal være over hele tiden i et år nesten, så jeg tror ikke på det før jeg får se det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå