Nevnarion Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Akkurat det stedet i mangaen hvor animen har kommet nå passet vel egentlig ypperlig til en skikkelig filler-dose, siden mangaen hopper to år fram i tid (om jeg har forstått det rett). Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Huh, ser ut til at neste episode av Naruto, altså episode 200, ikke blir sendt før 13. september. Altså om to uker. Ikke noen big deal egentlig, siden det bare er fillere, men det betyr jo at det blir enda lenger til mangahistorien igjen. Det tar _aldri_ slutt! Lenke til kommentar
akan Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 kap 321 er ute og mye bra stoff der Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): stilig å se på naruto og om han klarer å lage "the ultimate attack" av Rasengan da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 kap 321 er ute og mye bra stoff der Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): stilig å se på naruto og om han klarer å lage "the ultimate attack" av Rasengan da 6780718[/snapback] Ja, blir kult om han overgår han de snakket om. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Dette er en anime-tråd, gidd snakk om mangaen her da. Lenke til kommentar
akan Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 skulle gjerne snakket om animen men den er for tiden bare for dårlig har ikke mye valg om vi skal diskutere fremover da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hva skjer i anime'n for tiden egentlig? Er det noen historie i det hele tatt? :] Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Aner ikke, det er nå sikkert en historie men. Tror ikke jeg kommer til å gidde å se de siste fillerepisodene noen gang. Nå venter jeg bare på at den ordentlige historien fortsetter. Da skal jeg begynne å se på igjen. Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Er en historie nå ja, og den er faktis en av de bedre filler historian.. Litt lite slåssing nå i det siste men Endret 1. september 2006 av *martin* Lenke til kommentar
@ir Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg synes de siste episodene (198 og 199) er ganske bra for å være fillere. Historien er egentlig kjempebra, og ligner en nesten "ikke-filler". Lite slossing kanskje, Martin, men Naruto er jo ikke _bare_ action og slossing hele tiden. Noen som egentlig vet hvilken episode som blir den første "ikke-filler"? Lenke til kommentar
akan Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Det ville eg ikke spekulert i det står mye forskjellig på forskjellige sider. eps 205 er fortsatt det som blir sagt mest da og den skal komme i begynnelsen av november, men vi får se forundrer meg ikke om de lager litt flere fillere før de begynner igjen Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Er kjipt med fillerne da, gikk drittlei av hele naruto pga fillerne. Hvorfor kan de ikke lage GODE fillere, slik som i one piece... Når det går waaaaay utenom storyen, så blir det tidvis ekstremt kjedelig (iallefall for min del) Lenke til kommentar
Cecion Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 For de som er lei fille episodene. Hva med å se om igjen da Konoha blir angrepet av Orochimaru ? Jeg går aldri lei de episodene. + Episodene der sasuke blir jaget av naruto og kamp-scenene der. Åhh fy fasan så brae de er. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Noen som har tenkt på den fryktelige tanken at det kanskje ikke kommer til å komme vanlige episoder igjen? Fillerne har holdt på 1 1/4 år, og foreøpig ser det jo ikke ut som vi vet når de slutter heller... Håper selvfølgelig ikke dette, men det er jo mulig. (skrivefeil kommer av at jeg kom hjem veldig sent i natt, og sto opp 07:00....) Martin-sama Lenke til kommentar
akan Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Det står i YHTB episoden som dattebayo har kommet med at fillerne vil slutte på 201 og at ved 203 har den virklige animen tenkt å begynne igjen. Den kommer 5/10 og vil være en 90 min lang episode som inneholder kakashi Gaiden Special med den første episoden 203. Naruto vil også bli flyttet til torsdager fra no av så sub vil vel begynne å komme på fredager. Noe å glede seg til for alle altså! Endret 13. september 2006 av akan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Å det har vi ikke hørt før? :--[ Så jeg tror det ikke før jeg har sett det. Endret 13. september 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
akan Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Å det har vi ikke hørt før? :--[ Så jeg tror det ikke før jeg har sett det. 6853753[/snapback] er ikke lenge å vente no da ^^ og med tanke på at det begynner å bli så mange som sier det så begynner jeg å tro på det :!: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Nå begynner jeg å få troa på dette igjen. Og det høres jo virkelig bra ut. At subs kommer på fredager i stedet for torsdager er helt ok for min del. Og 90 min lang episode? Altså, as in tre episoder i en? Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hvorfor er det ikke 4 episoder i en 90-minutter? en episode er jo på rundt 20 minutter... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Fordi det er innlagt reklamepauser vil jeg tro. De sier jo at dobbelepisoder er "one hour", men det er jo egentlig bare 43 minutter eller no. Men med reklame i tillegg så fyller det en klokketime. Utrolig nok. Er jo sånn med andre serier også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå