Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
kap 321 er ute og mye bra stoff der  :)Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

stilig å se på naruto  og om han klarer å lage "the ultimate attack" av Rasengan da :D

6780718[/snapback]

:dribble: Ja, blir kult om han overgår han de snakket om.

Lenke til kommentar

Jeg synes de siste episodene (198 og 199) er ganske bra for å være fillere.

 

Historien er egentlig kjempebra, og ligner en nesten "ikke-filler". Lite slossing kanskje, Martin, men Naruto er jo ikke _bare_ action og slossing hele tiden.

 

Noen som egentlig vet hvilken episode som blir den første "ikke-filler"?:p

Lenke til kommentar

Noen som har tenkt på den fryktelige tanken at det kanskje ikke kommer til å komme vanlige episoder igjen? Fillerne har holdt på 1 1/4 år, og foreøpig ser det jo ikke ut som vi vet når de slutter heller...:(

 

Håper selvfølgelig ikke dette, men det er jo mulig.

 

(skrivefeil kommer av at jeg kom hjem veldig sent i natt, og sto opp 07:00....:w00t:)

 

Martin-sama

Lenke til kommentar

Det står i YHTB episoden som dattebayo har kommet med at fillerne vil slutte på 201 og at ved 203 har den virklige animen tenkt å begynne igjen. Den kommer 5/10 og vil være en 90 min lang episode som inneholder kakashi Gaiden Special med den første episoden 203. Naruto vil også bli flyttet til torsdager fra no av så sub vil vel begynne å komme på fredager. Noe å glede seg til for alle altså! :dribble:

Endret av akan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...