ZanZel Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Så nettopp 124 jeg oxo.. Må bare legge meg flat jeg ass.. sinnsykt rå slutt! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Ja, syns dette var den bete episoden på en stund. Hold på å le meg ihel når Roc Lee var beruset. Hehe. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 hvor er det dere laster ned? :b Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 hvor er det dere laster ned? :b Er forsatt av de noen gammle sub'erene som releaser Naruto. Jeg holdt på å dø da jeg så sanden kom og jeg skjønte at det var gara Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Shade22: Narutochuusin. De har dattebayo og AonE. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 124 var drit bra Gaara is back, he's good! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 For en herlig slutt på 124. Gleder meg virkelig til 125. Selv om jeg veit hva som skjer, leser jo mangaen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Ja, nå blir det one hour special som airer i nippon på onsdag.. Satser på at Dattebayo har den klar til torsdag da. :wee. Gleder meg! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Gleder meg jeg også Noe så sinnsykt. Blir så bra å se fortsettelsen på kampen mellom Kimimaro og Gaara. Gaara er jo helt rå da. Likte han ikke så godt før, men nå er han jo bare Dattebayo er jo alltid tidlig ute, så de har den nok klar torsdag Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Er jo mange naruto fans her! Dere kan jo besøke www.naruto.no, der er det et eget lite koselig Naruto forum! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Huff, så akkurat 129... Jeg som før hadde Sasuke som favoritt syns nå han er enda styggere enn Orochimaru! Og nå syns jeg faktisk Garaa var tøff! Rart det der... Jaja, får håpe Naruto finner på et eller annet da, og banker dritten ut av Sasuke! Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hm, har hørt 129 kommer stort sett til og være flasback fylt. Æsj bump at jeg har sett alle i ivrighet, så sitter jeg her og må vente. Prøver og holde vekk fingrende fra manga. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hm, har hørt 129 kommer stort sett til og være flasback fylt. Du ser en del tilbakeblikk fra en tid hvor Sasuke var en søt liten pojk og Itachi var tøff storebror... Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Fin episode! Når du sier det på den måten der, høres det ut som du har sett den. Om du har sett den, har du sett den uten sub. Eller er det bare jeg som ikke har fått med meg at den kom i dag og ikke neste uke!!! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Fin episode! Når du sier det på den måten der, høres det ut som du har sett den. Om du har sett den, har du sett den uten sub. Eller er det bare jeg som ikke har fått med meg at den kom i dag og ikke neste uke!!! Den kom i dag ja!!!!11oneone ¤¤¤ Link til warez fjernet ¤¤¤ Endret 8. april 2005 av B|Real Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Fin episode! Når du sier det på den måten der, høres det ut som du har sett den. Om du har sett den, har du sett den uten sub. Eller er det bare jeg som ikke har fått med meg at den kom i dag og ikke neste uke!!! Ja, jeg har sett den. Og, ja, den har kommet ut. Subbet. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Syns den var kjedelig. Liker ikke Sasuke heller. 130 blir vel også noe lignende, full av flashbacks fra Sasuke sitt liv. *sigh* Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Syns den var kjedelig. Liker ikke Sasuke heller. 130 blir vel også noe lignende, full av flashbacks fra Sasuke sitt liv. *sigh* Huff ja, men om et par uker blir det vel bedre igjen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 ZiroN: Naruto er nå lisensbelagt serie og er per def. WAREZ...så ikke legg ut link her på forumet om hvor du kan laste det ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå