Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

Tror det bynner igjen på ep 205 ja.. Se her:

cf03d4b7.jpg

Dette kom på introen til episode 187. 187+16=203, ddet vil si at 204 blir den første ikke-filleren. Dattebayo har jo lurt oss før, men nå skriver de "for real yall", det må jo bety noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror det bynner igjen på ep 205 ja.. Se her:

http://i65.photobucket.com/albums/h219/Leg0Lars/cf03d4b7.jpg

Dette kom på introen til episode 187. 187+16=203, ddet vil si at 204 blir den første ikke-filleren.  Dattebayo har jo lurt oss før, men nå skriver de "for real yall", det må jo bety noe.

6636261[/snapback]

bare og vente 8 uker og se det :p

men ville ikke vært første gang dem bommer :roll:

Endret av *martin*
Lenke til kommentar

Holder på å laste ned 196 nå, selv om jeg ikke har sett lenger enn 168 eller no. :p Henger etter på fillers. Jaja.

Syns det er rart hvis dattebayo plutselig vet helt sikkert når fillers tar slutt, men man vet jo aldri. Narutofan.com vet hvertfall ingenting, og skriver bare at

That's right, another week of Naruto fillerness is here and we are one week closer to returning to the true story of Naruto, whenever that may be.
Lenke til kommentar

Sluttet å se på Naruto etter episode 194.

Har rett og slett gitt opp på Naruto at the moment.

Mens jeg venter på at Kakashi Gaiden kommer så har jeg satt meg til rette med Full Metal Alchemist, Elfen Lied og Bleach i et håp om at når jeg er ferdig å se FMA og Elfen Lied så har Naruto klart å fortsette med historien.

Bleach har i det minste gode fillere i min mening. (visste heller ikke at bounto episodene var fillere helt til jeg sjekket Bleach topicen her på diskusjon.no)

Lenke til kommentar

Kan noen hjelpe meg å finne hele kampen mellom Gaara og Rock Lee? Vil se den på nytt, har prøvd å lete litt på nettet men finner den ikke. Vil ha med orginal lyd. Vil tro dette er fra episode 47 til 50... Ingen torrents.

Om ingen finner lager jeg egen tråd om det. Takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...