Lock-Aze Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Er nok ganske mange som er dritt lei av fillere. Har ikke sett på noen mnd. og kommer heller ikke til å fortsette før fillerne er ferdig. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hurra.. 189 er ute.. noen som gidder å sjekke om den er filler? Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hurra.. 189 er ute.. noen som gidder å sjekke om den er filler? 6313021[/snapback] Det er ganske enkelt å sjå om det er filller bare med å sjå på namnet på episoda. Filler har som regel namnet på ein figur eller rare teikn i namnet. Den første ikkje-filler episoda skal handle om kakashi gaiden (om eg husker rett) så då har episode namnet sikkert noken samanheng med det. Du kan forresten lese episode namna HER og HER Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) det er en filler men ikke en av de dårligste, helt siden starten av serien har ejg ventent på en magnetisme ninja og det er ganske kule teknikker han bruker. Og i neste episode får vi se mer av teknikkene til Hinata, noe det desverre har vært veldig lite av tidligere. Men om ikke så veldig lenge i serien kommer det et sted hvor ivertfall mangaen hopper 3 år frem i tid, tar jeg feil? (har ikke kommet så langt i mangaen) Endret 15. juni 2006 av Slettet-lQle7N2M Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Kan noen som leser mangaen fortelle meg hva Kakashi-gaiden går ut på, hvor lenge den varer, og om det skjer noe som er viktig for serien i den? Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Kan noen som leser mangaen fortelle meg hva Kakashi-gaiden går ut på, hvor lenge den varer, og om det skjer noe som er viktig for serien i den? 6333235[/snapback] Er ein spinoff som handler om korleis Kakashi fekk Sharingan. Den varte i 5 chapters noke som tilsvarer 2-3 episoder trur eg. Du kan lese handlinga HER. Dere som ikkje liker spoilers, ikkje følg linken Endret 18. juni 2006 av dotGif88 Lenke til kommentar
steffler Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 er det noen av naruto spillene som er bar? Lenke til kommentar
steffler Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) sorry for det som stod her! en kompiss kom in på min konto og skrev det! sry:D Endret 19. juni 2006 av steffler Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 er det noen av naruto spillene som er bar? 6336760[/snapback] De jeg har spilt til Gamecube har vært utrolig morsomm. jeg og venner har hatt mange artige timer ved å spille Naruto Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 jeg har et parr spørsmål angående naruto spillene. Finnes de på engelsk Finnes de på andre plattformer en playstation og hvor for jeg kjøpt de Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 jeg har bare sett Japanske Naruto spill, og de er alle sloss spill så vet ikke om det finnes noen andre. Ebay er vel en plass du kan finne de Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) jeg har et parr spørsmål angående naruto spillene. Finnes de på engelsk Finnes de på andre plattformer en playstation og hvor for jeg kjøpt de 1'na har kommet på engelsk, 2'a kommer snart... PSP, DS og GameCube. http://www.play-asia.com/ - På denne siden kan du sende de bestillingsnommere i e-mail sånn at de setter ned prisen til deg, da slipper det å bli stoppet i tollen http://www.gamezone.no/ - Naruto til PS2, GC og DS. Endret 23. juni 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) bahh enkelte av fillere er så kjedlige , er på 159 nå en det begynt og komme ikke filler episoder ?? er keen på og komme past time skip snart EDIT:hahaha , mente og skrive filler Endret 1. juli 2006 av FtZ- Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 hva mener du? spoiler? altså episodene er fillere. Hva som vises i de er ikke spoilere Lenke til kommentar
@ir Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Noen som vet når de "ekte" episodene begynner. Altså jeg synes de fleste fill-episodene er på kanten av å være veldig dårlige. Man ser at de slurver og at historien er veldig usammenhengende. Vurderer virkelig å slutte å se på Naruto - så dårlig er de. Så, noen som kan fortelle meg når omtrent de "ekte" episodene begynner, slik at jeg kan smøre meg med litt tolmodighet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Sto vel at det var 7 uker igjen eller noe sånt for et par uker siden tror jeg. Men syns jeg husker at det sto 5 uker igjen, for 3 måneder siden... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 egentlig ingen som vet enda siden det ikke er kommet noe info ut ang det Lenke til kommentar
@ir Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Noen som sett 192 - noen som kan gi meg forhåpninger til en god episode å se fram til? Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg må si meg veldig skuffet over kvaliteten på tegningene i episode 191. Her er et skjermskudd fra den: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå