nAD Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 188 blir også en filler. Er så lei fillerene nå! Men godt jeg skal ha eksamen i mårra slik at jeg slipper å irritere meg over fillerene! Lenke til kommentar
flakken Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Herregud!! Nå får det jammen meg bli nok av disse fillerne... Fillerne suger jo mere enn støvsugere nå til dags Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 orker ikke se mere jeg. Venter heller, men etter alle disse fillerne har jeg miste smaken for Naruto. så får håpe serien tar seg opp igjen etter fillerne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 orker ikke se mere jeg. Venter heller, men etter alle disse fillerne har jeg miste smaken for Naruto. så får håpe serien tar seg opp igjen etter fillerne 6223217[/snapback] Er ikke noe morsomt med fillerene nei, sats heller på manga'en. Den er knallgod! Lenke til kommentar
nAD Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Forresten så er siste filler ganske bra, med mer detaljert slossing. Slutten får meg faktisk til å se neste episode. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 orker ikke se mere jeg. Venter heller, men etter alle disse fillerne har jeg miste smaken for Naruto. så får håpe serien tar seg opp igjen etter fillerne 6223217[/snapback] Er ikke noe morsomt med fillerene nei, sats heller på manga'en. Den er knallgod! 6223396[/snapback] Støttes! gud så spennende det er nå! Naruto sin historie løftes virkelig med flere hakk! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 orker ikke se mere jeg. Venter heller, men etter alle disse fillerne har jeg miste smaken for Naruto. så får håpe serien tar seg opp igjen etter fillerne 6223217[/snapback] Er ikke noe morsomt med fillerene nei, sats heller på manga'en. Den er knallgod! 6223396[/snapback] skulle gjerne gjort det, men å lese frister ikke noe særlig. spesielt når jeg hater å lese Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 188 blir også en filler. Er så lei fillerene nå! Men godt jeg skal ha eksamen i mårra slik at jeg slipper å irritere meg over fillerene! I følge episode 187 blir det 16 uker til med fillers, og da er det slutt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 16 uker til med fillers :!: Så mange ja, så de 5 første fillerene, men tror ikke jeg gidder å se mer på Naruto da nei. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Sikker på at det ikke bare er sub folka som tuller, Newt? Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) 188 blir også en filler. Er så lei fillerene nå! Men godt jeg skal ha eksamen i mårra slik at jeg slipper å irritere meg over fillerene! I følge episode 187 blir det 16 uker til med fillers, og da er det slutt. 6251032[/snapback] Slutt for serien eller fillerene? EDiT: monga quote Endret 6. juni 2006 av enuR. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Enda 16 uker til med fillere? JEG DØR! De sa jo også en gang at siste fillern var rundt tg tider. *slå i veggen* Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 slutt å se sier jeg bare. Du vil ikke få noe ut av åse videre ant enn bortkastete timer og kjedelig underholdining Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Har ikke sett på fillerne. Venter bare til de er ferdig. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Slutt for serien eller fillerene? Fillerne Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 *se Love Hina om igjen* Jeg hadde nesten glemt hvordan bra anime ser ut! Stemmer for å gi opp Naruto. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 altså etter hva 50-60 fillere? så har jeg blitt så drita lei hele serien. Tror det skal noe stort til hvis jeg skal begynne å se på Naruto igjen. Kanskje gå over til den engelsk dubba versjonen? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg vet jeg garantert skal se på naruto når fillerne er over.. Det anbefaler jeg alle andre som har fulgt med til før fillerne begynte om og også gjøre! Jeg lover at det kommer til å være verdt det.. Dessuten er det bra at det er en lang periode med fillere nå, for vi vil vel ikke ha mer fillere senere vill vi vel? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 vel såklart skal jeg se hva Naruto har å by på når det starter igjen. hehe vil nok ikke ha flere fillere nei Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Er enig med ZanZel, de kan like godt vente lenge med å starte på mangaen igjen når de først er igang. Neste gang de tar igjen mangaen håper jeg de tar pause istedet for å lage fillere, så slipper jeg å bruke tid og båndbredde på (under) middels underholdning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå