Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Det var episode 167 det var snakk om.. :)

 

Noen ganger kan det være "tull" fra DB.

En gang jeg skulle laste ned en rykende fersk episode. Jeg startet før jeg dro fra skolen, og da jeg kom hjem var den ferdig.

Jeg åpnet den, så introen, men så poppet det opp "Gay Niggers from Outer Space". Wtf?

 

Ble litt lei meg da :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er egentlig ingen som vet når fillerene er over. DB har selv sagt at de ikke vet mer enn oss, innbyggerene i Japan vet ikke mer enn oss, siden vi ser de samme episodene, tegnerene av Naruto gjør bare jobben sin. Du kan begynne å torturere skjefen i konsernet da.. Det er bare å vente. Imens helvete braker løs i Naruto, holder jeg meg uvitende utenfor, og venter til noen hardbarka fans forteller meg at det er over.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hehe, ja det er vel bare å vente.

 

Jeg koser meg hvertfall med mangaen imens. :p Skikkelig spennende, nå har faktisk Sakura godt over til Orichimaru og Sasuke sin side, Naruto er skikkelig pissed.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

haha, neida :green:
Lenke til kommentar
Hehe, ja det er vel bare å vente.

 

Jeg koser meg hvertfall med mangaen imens. :p Skikkelig spennende, nå har faktisk Sakura godt over til Orichimaru og Sasuke sin side, Naruto er skikkelig pissed.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

haha, neida :green:

6154041[/snapback]

 

Hehe,ble faktis forbanna på deg før jeg leste spoileren :p

Lenke til kommentar
Hehe, ja det er vel bare å vente.

 

Jeg koser meg hvertfall med mangaen imens. :p Skikkelig spennende, nå har faktisk Sakura godt over til Orichimaru og Sasuke sin side, Naruto er skikkelig pissed.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

haha, neida :green:

6154041[/snapback]

 

Hehe,ble faktis forbanna på deg før jeg leste spoileren :p

6154724[/snapback]

 

Da var vi to. :p Bra det var bare tull da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:!: Men seriøst, det blir skikkelig spennende når anime'n starter på historien igjen! Spesielt vil starten av anime'n bli bra! Når Kabuto viser seg å være snill g dreper Orichimaru

 

 

haha, ;D neida

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Da tar du feil, Øyvind.

 

Spennende vil det bli, men det andre du sier er feil.

6162290[/snapback]

Da fikk du ikke med deg alt jeg skrev. :p

Lenke til kommentar
:!:  Men seriøst, det blir skikkelig spennende når anime'n starter på historien igjen! Spesielt vil starten av anime'n bli bra! Når Kabuto viser seg å være snill g dreper Orichimaru

 

 

haha, ;D neida

6159883[/snapback]

 

 

Etter fillerene blir det kakashi guiden, tviler på at vi får se noe av kabuto der

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
:!:  Men seriøst, det blir skikkelig spennende når anime'n starter på historien igjen! Spesielt vil starten av anime'n bli bra! Når Kabuto viser seg å være snill g dreper Orichimaru

 

 

haha, ;D neida

6159883[/snapback]

 

Quoter meg selv her, men gjorde den hvite skriften svart igjen. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...