Aak1 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Ganske bra film! wohooo, myeeee bedre en fillers. Men syntes ansiktene var litt dorlig tegnet, Shikamaru var jo helt rar :!: Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Naruto movie 2, ja hva kan jeg si... den sugde hardt! har ikke sett noe så dårlig på lenge. tilome fillers er bedre enn det der Lenke til kommentar
flakken Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Huff begynner å bli ganske lei nå av fillerne. Heldigvis er det bare en eller to episoder igjen av Hoshikage eller hva jeg skal kalle det biten, og så begynner forhåpentligvis Kakashi Gaiden EDIT: BTW er det noen sider jeg kan laste ned mangaen på? Helst med engelsk tekst da selvfølgelig Endret 3. mai 2006 av flakken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 er det noen sider jeg kan laste ned mangaen på?Helst med engelsk tekst da selvfølgelig Her får du lastet ned alle kapitlene. Men hvis du skal begynne på manga'en nå, så vil du sikkert ha en torrent eller lignende som inneholder alle? Lenke til kommentar
flakken Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Aller helst ja. Liker ikke å hente en og en. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hei allesammen, har ikke fulgt med på Naruto på kjempelenge. Lurer bare på når fillersene slutter, og de kommer inn på historien til mangaen igjen! noen som vet? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hei allesammen, har ikke fulgt med på Naruto på kjempelenge. Lurer bare på når fillersene slutter, og de kommer inn på historien til mangaen igjen! noen som vet? 6041646[/snapback] Ryktene sier neste uke, magefølelsen min sier "ikke enda". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Den har jeg hørt ganske mange ganger nå. Er hele tiden "bare 2 fillers igjen". Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) tror det skal være fillers til etter at episode 186 er ferdig Episode liste Endret 5. mai 2006 av Luchy Lenke til kommentar
steffler Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 hvor mange episoder av naruto er det kommet?holler på og laster ned ep 184!! er 185 kommet? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Ep. nr. 185 kommer neste torsdag. (DB) Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 det kommer 1 Naruto episode vær Torsdag sånn at du vet det Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Naruto movie 2, ja hva kan jeg si...den sugde hardt! har ikke sett noe så dårlig på lenge. tilome fillers er bedre enn det der 6034928[/snapback] filmene er vell ikke helt i kontekst med historien heller da , ivertfal ikke etter hva http://www.leafninja.com/ sier Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 nei er full klar over det, sier bare at filmen er helt for j***ig Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 vell da var jeg ferdig med s5 , så på ca 3 uker har jeg sett di første 5 sesongene , regner nesten med at jeg nå snart nermer meg fillers :/ jaja får hope di er litt bra da Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 vell da var jeg ferdig med s5 , så på ca 3 uker har jeg sett di første 5 sesongene , regner nesten med at jeg nå snart nermer meg fillers :/ jaja får hope di er litt bra da 6137593[/snapback] Ikke ha noen forventninger nå Man overlever kanskje et par, men herregud, jeg garanterer at du kommer til å gråte deg i søvn etter å ha sett flere. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Når Mizuki kommer tilbake er lavmålet nådd... dekk til øynene dine Lenke til kommentar
steffler Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 ep 167 spesial episoden! har den noe og gjøre med historien! for det er ikke en ekte versjon og hente!jeg fantbare fransk tekst og en parodi!!:S noen som har et svar??? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Har du lest mangaen? Selv har jeg ikke den episoden, siden alle episoder fra 135 (elns) er fillere. Så mest sannsynlig er det en filler. Endret 20. mai 2006 av BrageC Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 ep 167 spesial episoden! har den noe og gjøre med historien! for det er ikke en ekte versjon og hente!jeg fantbare fransk tekst og en parodi!!:Snoen som har et svar? 6139282[/snapback] Om du fekk den frå DB så er den speisiell på den måten at dei har lagd ein fan dub og eit kommentar track til episode 161 bare for morro skjuld. Husker eg rett så skulle det egentli ikkje være noken naruto episode den veka så dei la ut den "Spesial" episoda. Forresten så er episode 161 den dårlegaste filler episoda etter mi meining. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå