Skurupu Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg så nettopp 122, og har kun to ord å si: ROCK LEE! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg så nettop 123 og har ett ord å si: sake! Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 132 var en bra episode. Men det var for det meste bare fillers. *håper* det blir mer action i neste episode. "Drunken Fist" LOL :!: Lenke til kommentar
Supermikke Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Fillers? Jaha? Mener du situasjoner som ikke var i manga'en/relevante? Nei det var ikke noe spesielt "filler" her. Dessuten er de nødt til å gjøre noe ettersom en episode med anime er fra 1.8 til 2.5 (tallet er regnet ut og varierer) manga episoder hvilket betyr at anime'en kommer til å ta igjen manga'en hvis de ikke "staller" litt her og der. Hvis de ikke gjør dette blir de enten nødt til å gjøre noe ekstremt. Eksempler på dette: Berserk. De sluttet anime'en midt oppe i story'en. Ikke noe mer anime. Manga'en er enda i full gang. Kenshin. De lagde masse masse masse filler som var dårlig planlagt og gjennomført fordi den ikke var basert på original manga. Var en eller annen serie hvor de bare forandra alt etter et visst punkt, men jeg husker ikke hvilken. Det er mulig de lager en til filler saga, dere som bare har sett anime'en vet kanskje ikke om at den bare ble lagt til i anime'en, eller så tar de en pause/sakker ting ned. Kort sagt, en god episode. =] Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Berserk. De sluttet anime'en midt oppe i story'en. Ikke noe mer anime. Manga'en er enda i full gang. Dette var ikke pga muligheten for at animen skulle ta igjen mangaen, men derimot et bevisst valg av han som lagde berserk. Det han ville oppnå med dette var at flere skulle lese manga! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 harr også sett 123 endelig er rock lee tilbake, jeg bare digger han og Gai er også veldig morsomt, gleder meg til å se matchen mellom Rock og Kimimaro, håper rock lee vinner, han må ikke død! Taijutsu ninja 4evah Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Har bare sett t.o.m episode 71 enda jeg, så jeg burde vel egentlig holde meg unna denne tråden, siden den inneholder spoilere. Ville bare si at Rock Lee er helt utrolig. Den kampen hans mot Gaara i episode 48/49 var helt fenomenal. Fint å høre at han kommer tilbake. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg har sett 63 episoder siden tirsdag. Mhm det var en gjennomført serie. Jeg MÅ se mer. Kakashi er min favoritt helt klart. Men kan ikke si at jeg synes Rock Lee er så stilig. Men kampen hans i episode 48/49 var genialt bra gjort. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Kakashi er kul ja. det er vanskelig å finne en favoritt syns jeg, Uchiha Itachi er jo tøff, Hyuuga Neji, Jiraya(kanskje den tøffeste) og mange flere. naruto er bare ei bråkebøtte Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Naruto er mann. Takler ikke Sakura og Ino, de er bare veike. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Sakura er den karakteren jeg hater mest tror jeg! eneste hun gjør i kamper er jo å stå bakom sasuke og naruto å rope : SASUKE-KUN!!!! Konohamaru er også litt slitsom Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 132 var en bra episode. Men det var for det meste bare fillers. *håper* det blir mer action i neste episode. "Drunken Fist" LOL :!: 132? Drukke sake eller :!: *le* Lenke til kommentar
Solid Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg digga 101. Maske under masken. :!: HVem ville trodd Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hvor for dere episodene fra? www.narutofan.com er vel et av de beste stedene.... naruto er snart lisensert i USA da...og da finner du ikke naruto på narutofan tipper jeg. Det er først noen mnd til da...og det er flere andre steder og laste ned naruto fra. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Gleder meg vilt til å se 124 subbet imorgen! btw, Kakashi og Neji er mine favoritter! edit: og selvfølgelig Gaara. Endret 2. mars 2005 av razh0r Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Gleder meg vilt til å se 124 subbet imorgen! btw, Kakashi og Neji er mine favoritter! edit: og selvfølgelig Gaara. huff. Gaara er jo ei feig pyse, uten armour of sand hadde han ikke vært noe! slem er han også, ødelegger rock lee Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Mine personlige favoritter er Neji og Rock Lee. Jeg elsket det at han kom inn igjen, selv om det med saken ble litt rart. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Mine personlige favoritter er Neji og Rock Lee. Jeg elsket det at han kom inn igjen, selv om det med saken ble litt rart. husk at han har drunken frenzy, og er natur talent til drunken fist style, tror dette kan gå bra jeg Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Nå har jeg sett 124.. Den var seriøst RÅ! Fikk frysninger på slutten, må være den råeste slutten ever! Klarer ikke vente til å se mer av Gaara! Endret 3. mars 2005 av razh0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå