H4ngm4N Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Det står jo på starten av nesten hver episode hvor mange fillers det er igjen, og det er mer enn 1! (Mener å huske det er sånn ca. 7.) Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Uff, håper siste del av fillerene blir i ein arch, hater single-arch episoder. Håper og at dei holder oppe den kvaliteten som den archen som var no hadde. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Kommer til å ta en ren og skjære evighet til jeg ser naruto igjen...sitter å ser gammel naruto nå og sitter der bare WOW, fordi om jeg har sett det så mange ganger før.. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Kommer til å ta en ren og skjære evighet til jeg ser naruto igjen...sitter å ser gammel naruto nå og sitter der bare WOW, fordi om jeg har sett det så mange ganger før.. 5670935[/snapback] Du er ikke den eneste. Har ikke sett naruto på 6 uker nå eller no. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Del 2 begynner episode 179. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Når serien begynner å følge mangaen igjen vurderer jeg å slutte å se på det og vente i et halvt år, kanskje et helt år før jeg begynner å se på det igjen, liker å kunne se mange episoder om gangen, er kjedelig å vente i en hel uke mellom hver episoden. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 kunne gjerne tenkt meg det samme, men greier ikke å la være å se på når det kommer ut holder nå på med å se Naruto 174 Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Huh? Får vel se episode 174 nå. Gruer meg nesten... 5 episoder igjen... Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Dårligste episoder noensinne De fire dessidert dårligste episodene til nå er Episode 161. (Meeting the Strange Visitor, Green Beast? Wild Beast?... Rare Animal?) Episode 158. (Everyone, Come With Me! Great Sweat and Tears Survival Plan) Episode 168. (Burning Pot - Mix it, Stir it and boil it) Naruto Special: (Find the Crimson Four-leaf Clover!) Episode 174. (NO WAY! Celebrity Ninpou: Jutsu of Gold Element) Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 greit nok, episode 174 var ikke noe særlig bra, men den inneholdt et bra tema Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Denne episoden var veeeeldig "amerikanisert". Kunne like gjerne vært en episode av "Full House" ("Under Samme Tak"). Er det bare jeg som HAAAATER når munnen er tegnet slik som den var på de to rikingene (sønnen og faren)? Det er så stygt! Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Noen som vet når neste episode kommer? Er så sykt spent på hva som vil skje utover herfra, på grunn av det ventede 3års hoppet! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Episodene kommer hver torsdag. Men hvis du tenker på når den begynner å følge mangaen så er det enda 5 (?) uker igjen. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Pokker... da blir det bare fillers altså Håper vi får noen morsomme fillers da... digger f.eks episode 101. Etter 5 uker... får vi da se dette 3års hoppet? Syntest bare det virket litt brått på... ikke noe mer liksom, bare plutselig 3år frem i tid Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Tror det kommer etter fillersene er ferdig, men jeg er ikke sikker. Og ja, 101 var konge! :!: (Særiøst noe av det morsomste jeg har sett.) Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 synes det eneste artige med 101 var i starten når du fantaserte om hva som var under maska til Kakashi og Saske's reaksjon. Såklart, de folkene som skulle drepe Kakashi brukte jo noen veldig rare måter, noe som var veldig komisk Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 synes det eneste artige med 101 var i starten når du fantaserte om hva som var under maska til Kakashi og Saske's reaksjon. Såklart, de folkene som skulle drepe Kakashi brukte jo noen veldig rare måter, noe som var veldig komisk 5711983[/snapback] Syntest det var mye artig der jeg F.eks når Kakashi rusler bortover med matposen sin, og plutselig hopper bort til butikkvinduet. Deretter når Naruto snakker snur han seg på en nærmest filmatisk måte Det må seriøst være den episoden i en serie jeg har ledd mest av i hele mitt liv! Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Nå er det ikke lenge til arcstart folkens! jeg gleder med ihvertfall, selv om repekten for serien er knekt for alltid. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Denne episoden var veeeeldig "amerikanisert". Kunne like gjerne vært en episode av "Full House" ("Under Samme Tak"). Er det bare jeg som HAAAATER når munnen er tegnet slik som den var på de to rikingene (sønnen og faren)? Det er så stygt! 5705767[/snapback] Uff ja, det er irriterende! Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Episode 175 var egentlig ikke så aller værst... tar seg i alle fall opp etter 174. Skal bli artig å se hvordan folk reagerer på at disse ungene begynner å herje seg i byen Endret 12. mars 2006 av Tøffli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå