Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5432143541

JA jeg ble jævlig glad da "de" <.< >.> begynte subbe bleach i tillegg, men Naruto har tapt seg så sinnsykt jævlig i det siste iogmed at det er fillerpåfillers.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

synted 162 og 163 var greie episoder, men historien kune vart litt lengre. Det virker som om de "lager en dårlig slutt fordi de vil gå tidligere hjem fra prøven" (slik jeg ote gjorde :p ). De kunne lett lagd en eller to episoder til om spøkelsene.

Lenke til kommentar
synted 162 og 163 var greie episoder, men historien kune vart litt lengre. Det virker som om de "lager en dårlig slutt fordi de vil gå tidligere hjem fra prøven" (slik jeg ote gjorde :p ). De kunne lett lagd en eller to episoder til om spøkelsene.

5269126[/snapback]

Tror du må følge litt bedre med jeg da. Det kommer iallefall en episode til om spøkelset :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Det er forresten 17 filler episoder igjen nå.

Beklager min uvitenhet, men hva er filler for noe?

Har hørt om det, men aldri catcha hva det betyr..

5281339[/snapback]

De fleste animeseriene er lagd etter en manga, og er så å si helt lik. Vanligvis er en anime episode 2-3 manga kapittel, så etterhvert så tar anime'n igjen manga'n, og da begynner de å sende "fillers", altså anime episoder som ikke følger manga'n. Så da må de som lager anime'n finne på en egen historie, og de er de som oftest ikke så gode til.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har hengt litt etter i det siste, så jeg har noen episoder til gode. Sett episode 164 nå. Denne spøkelsesdelen er jo spennende :)

5385912[/snapback]

Litt spennende... MEN når denne sesongen er ferdig, ahhhh...

Det er jo en dobbelepisode på vei nå, og episode 165 kommer du til å like. Lurer på hva japanerne finner på etter spøkelsesgreiene, litt Hinata - Naruto love love, kanskje? Oooh! :fun:

Endret av AMD-King
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...