Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

Anbefaler mangaen, bare vi ikke diskuterer innholdet i detalj her i denne tråden. Men jeg skjønner også hvorfor noen vil bare se på animeen.

Fillere er kjipt, tegningene er ikke så gode heller. Nå er heldigvis disse curry episodene over, håper det skjer noe stilig fremover.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Når dere laster ned Naruto, laster dere ned ved torrents, eller vanlig nedlastning?

5113173[/snapback]

Torrents for anime, men det sluttet jeg å laste ned for en god stund siden. :) Laster kun ned manga nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
De siste episodene var temmelig skrot ja  :no:

Det ble bare for domt med "karri of life" og det opplegget der.

Dårlig tegnet var de også  :ermm:

Håper at det tar seg opp snart  :hmm:

5117215[/snapback]

Alle episodene fra 136 (tror det var da fillerne begynte) er bare drit. Å det verste er at det skal fortsette en hel sesong, altså til sommeren nesten.....så det er en god stund til anime'n fortsetter på mangahistorien. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Pssh, pingler. Hadde mangaen ikke eksistert, og dere ikke hadde "dette er fillers"-utgangspunktet, hadde dere sikkert ikke klaget over innholdet i de siste episodene :)

5125662[/snapback]

Det er nok sant, men når historien ikke følger mangaen så blir den ikke like bra. :) Det som er problemet.

(Til dere som ikke gidder å se de fillerene så anbefaler jeg anime serien Bleach. :thumbup: )

Lenke til kommentar
Pssh, pingler. Hadde mangaen ikke eksistert, og dere ikke hadde "dette er fillers"-utgangspunktet, hadde dere sikkert ikke klaget over innholdet i de siste episodene :)

5125662[/snapback]

Da hadde vi bare klaget over at de var dårligere tegnet og at de hadde mindre underholdningsverdi en de i main-storyen :p

Endret av AssKicR
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

fatter ikke hva folket klager over. Ja, det er fillers, men bare en verdt å klage over. Dere gjettet riktig. Når de prøvde å finne ut hva som var under Kakashi sin maske. Det var boss, men resten er jo greit. ER bare å ikke lese mangaen så slipper man å sitte å vente på "hovedhistorien" ;)

Spør du meg hadde Naruto vært en bedre/gøyere serie om de hadde kuttet ut naruto eller gjort ham et hakk smartere.

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
Synes at en slik serie trenger forskjellige personligheter. Tror Naruto hadde blitt kjedelig uten Naruto selv......

5159195[/snapback]

JHa selfølgelig, men den er jo proppfull av forskjellige peronligheter fra før.

Kansje ikke fjernet naruto men gjøre ham litt eldre( i hodet altså) tror jeg hadde funket bedre. Kansje det blir slik etter fillerene er ferdig, men ikke vet jeg :)

Lenke til kommentar
Kansje ikke fjernet naruto men gjøre ham litt eldre( i hodet altså) tror jeg hadde funket bedre. Kansje det blir slik etter fillerene er ferdig, men ikke vet jeg :)

5161759[/snapback]

Lets hope so. :yes:

Hater det når figeruer i anime er "barnslig" i det heletatt jeg..

Slik som faren til Ichigo i Bleach.. Og han "åndeutdriveren" i Bleach..

Mange anime karakterer som trenger å bli voksen.. ;)

Lenke til kommentar

5161759[/snapback]

Lets hope so. :yes:

Hater det når figeruer i anime er "barnslig" i det heletatt jeg..

Slik som faren til Ichigo i Bleach.. Og han "åndeutdriveren" i Bleach..

Mange anime karakterer som trenger å bli voksen.. ;)

5162083[/snapback]

Noen ganger er det jo morsomt med håpløse bifigurer, men hovedpersonen bør ha en viss grad av normal :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...