AMD-King Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Fillerene er nok slutt nå ja. Endelig tilbake på den virkelige storyen. Gleder meg skikkelig til neste episode. Slutt? Jeg husker ikke noe mission med Naruto, Lee, Neji, Tenten og Gai i mangaen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Fillerene er nok slutt nå ja. Endelig tilbake på den virkelige storyen. Gleder meg skikkelig til neste episode. Slutt? Jeg husker ikke noe mission med Naruto, Lee, Neji, Tenten og Gai i mangaen. Haha, ok, min feil. Jeg har jo ikke peiling, så jeg burde egentlig ikke late som jeg har det. Har ikke lest mangaen, så jeg vet ikke hva som er fillers og ikke. Men før denne bug-filler-delen kom så sa hvertfall narutofan.com at det var den siste bolken med fillers før de startet opp på manga-historien igjen. Menmen. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Om noen ønsker det, så kan jeg lage en spoiler fri tråd.Da kan jeg putte de nedlastnings linkene jeg finner i første post også, slik at flere vil ha en plass hvis de netopp har begynt å sett serien, eller skal se den Om noen andre har lyst å gjøre det, så er det bare å sette igang. Hvis ingen andre har laget noe, så lager jeg en i morgen tenker jeg Ja, dere snakket så mye om Bleach, så jeg tenkte på det når jeg sa det der.. Men jeg må vel nesten gjøre som jeg lovte da, og laget en tråd nå netopp. Naruto - Anime. Spoilerfri info og diskusjoner Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Haha, ok, min feil. Jeg har jo ikke peiling, så jeg burde egentlig ikke late som jeg har det. Har ikke lest mangaen, så jeg vet ikke hva som er fillers og ikke. Men før denne bug-filler-delen kom så sa hvertfall narutofan.com at det var den siste bolken med fillers før de startet opp på manga-historien igjen. Menmen. Ahh, joda, i mangaen har det skjedd noe spesiel. Hadde fillerne stoppet så hadde vi gått tilbake litt i tid i et par episoder. Skal ikke si mer enn det, men sånn at folk vet når det ikke er fillere mer. Lenke til kommentar
wiking18 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Naruto er skambra, laster nyeste episoden ned fra dattebayo så fort den er tilgjengelig. Skulle ønske episodene var litt lengre eller mer enn en gang i uka, går litt tregt sånn det er nå. Men det får vi vel bare leve med Men synes kampscenene har tapt seg litt etter Gaara skambanket han karen mens Naruto jaktet etter sasuke. Blir liksom vanskelig og komme på nivå med den. Noen andre som leser Shonen Jump på norsk? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Fillerene er nok slutt nå ja. Endelig tilbake på den virkelige storyen. Gleder meg skikkelig til neste episode. Slutt? Jeg husker ikke noe mission med Naruto, Lee, Neji, Tenten og Gai i mangaen. Haha, ok, min feil. Jeg har jo ikke peiling, så jeg burde egentlig ikke late som jeg har det. Har ikke lest mangaen, så jeg vet ikke hva som er fillers og ikke. Men før denne bug-filler-delen kom så sa hvertfall narutofan.com at det var den siste bolken med fillers før de startet opp på manga-historien igjen. Menmen. fillerne slutter nå storyen har hoppet frem 2 år og vi får se sasuke igjen. men jeg digger disse fillerne, så utrolig bra å se alle de gamle venna til naruto igjen, med han som midtpunkt. Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 da var Dattebayo ute med episode 152. kommer tilbake med spoilere med en gang den er lastet ned og sett Lenke til kommentar
Steina Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 *kjappe meg og laste ned ep. 152. I mellomtiden, kom inn hit og hold meg med selskap Naruto diskusjoner uten spoiler! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Så 152 i går. Enda en grei filler. Likte at det var mer Rock Lee. Digger han Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 rock lee er grei nok han ja, men maser jo værst da. "guy sensei ditt guy sensei datt".... Nei, mer av hun Ten Ten dama og minde Rock Lee. Lenke til kommentar
Stolt Jensenberg Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Personlig liker jeg kiba og akamaru de er kjempetøffe... burde vert mer av de når de lette etter bicotshu eller hva den billen het, i den nye episoden gleder jeg meg litt til å se hva ten ten og neji har lært, rock lee er en litt suspekt kar med den tettsittende drakten men ellers er han kl han og Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Gaara er min favoritt Men sett episode 153 nå, de har virkelig kommet seg, skambanket flere folk Gogogo Naruto Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Ny intro og ending denne uka. Men likte de forrige bedre da. Mmm men en spennende episode som legger opp til en like spennende fortsettelse. Endret 8. oktober 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Noen som vet når film nummer to kommer med subs? *glede seg* Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det tok vel veldig lang tid før film 1 kom med subs, så regner med det tar sin tid med 2'ern også. :S Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Har tittet litt i mangaen og kan ikke si annet enn at de kommende episodene blir gode, når de først blir ferdig med fillers da Jeg kan si så mye som at jeg LIKTE det jeg så. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ja jeg gleder meg så utrolig til de begynner på mangahistorien igjen. De siste fillerepisodene har vært ganske varierte når det kommer til kvalitet. Men dessverre blir det nok en stund til vi får "ordentlige" episoder igjen. Først var det jo meninga at de skulle slutte med fillers i september/oktober, men nå har de sagt at fillerepisodene skal vare ut sesongen, det vil si 23 episoder til. Altså 23 uker til med fillers, det vil si nesten et halvt år til. *sukk* Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ja jeg gleder meg så utrolig til de begynner på mangahistorien igjen. De siste fillerepisodene har vært ganske varierte når det kommer til kvalitet. Men dessverre blir det nok en stund til vi får "ordentlige" episoder igjen. Først var det jo meninga at de skulle slutte med fillers i september/oktober, men nå har de sagt at fillerepisodene skal vare ut sesongen, det vil si 23 episoder til. Altså 23 uker til med fillers, det vil si nesten et halvt år til. *sukk* 5088943[/snapback] MEN, da har man mangaen å kose seg med mens man venter. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 For de som leser mangaen ja... Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 For de som leser mangaen ja... 5089662[/snapback] Leser de ikke mangaen? er du klar over hvor mye mer info som er i mangaen? og hvor sykt mer detaljert det er. jada.. det kan være slitsomt å lese fra toppen på høyresiden og ned mot venstre.. men du venner deg til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå