Kultom Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 151 blir siste før de drar tilbake til leaf village det da? siden den buggen sikkert blir skada eller stikker av. Og hinata redder alle sammen. Må jo se sakura litt og, kan jo ikke bare ha fillere med naruto og gjengen. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Faen!! Alle dør nå plutselig! Nå er jo Neji død og! (Ikke si hvem andre som dør da!) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Faen!! Alle dør nå plutselig! Nå er jo Neji død og! (Ikke si hvem andre som dør da!) Åjoda, i neste episode så dør Naruto!! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Faen!! Alle dør nå plutselig! Nå er jo Neji død og! (Ikke si hvem andre som dør da!) Åjoda, i neste episode så dør Naruto!! Jaaah.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Faen!! Alle dør nå plutselig! Nå er jo Neji død og! (Ikke si hvem andre som dør da!) Åjoda, i neste episode så dør Naruto!! Jaaah.. Ops, jeg burde kanskje ikke sagt det. Det er jo en skikkelig spoiler. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Yey! Etter å ha lastet ned gruppevoldtekt, og en rekke med gamle episoder med navn "Naruto - 150", så har jeg endelig fått ned riktig episode. Hvor laster dere ned episodene? Torrent? Jeg liker egentlig ikke torrents jeg pga. dårlig hastighet. Men om dere vet om en plass med rask nedlastningshastighet på episoder på +- 175MB, så si ifra da Så den siste episode nå netopp.. Begynner å gå lei av bier. 3slemminger som angriper med dyr.. Virker mere og mere som Pokemon Edit: Kanksje det var 2 slemminger i Pokemon? Endret 4. september 2005 av Steina Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg laster ned fra www.dattebayo.com Torrents der funker helt fint. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 http://yhbt.mine.nu/t/ Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 http://yhbt.mine.nu/t/ Bruker den jeg og, laster ned på 20min Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 www.narutofan.com , nærmest null kroner i månden, men er verdt det. Mye forskjellig anime man kan laste ned direkte fra nett. Lettvint nok til at det er verdt de kronene. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Kom det ikke noen episode på torsdag? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Kom det ikke noen episode på torsdag? Nei, de lot være å sende noen episode denne uka, bare på faen, for at fokus skulle holdes på at Naruto har premiére i USA denne uka. Teit...så da kommer det ikke noen ny episode før neste uke. Kan jo håpe på en dobbelepisode da Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Kom det ikke noen episode på torsdag? Nei, de lot være å sende noen episode denne uka, bare på faen, for at fokus skulle holdes på at Naruto har premiére i USA denne uka. Teit...så da kommer det ikke noen ny episode før neste uke. Kan jo håpe på en dobbelepisode da huff.. Bør komme dobbelepisode neste uke da ja Og forhåpentligvis blir de ferdige med derre biene snart.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Heisann. Jeg fikk episode 1-25 av en kompis og jeg elsker denne serien nå. episode 15-19 var veldig triste. spessielt 19. da grein jeg som en unge. Det er ikke en tråd som dette som er spoilerfree vel? Endret 14. september 2005 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Heisann.Jeg fikk episode 1-25 av en kompis og jeg elsker denne serien nå. episode 15-19 var veldig triste. spessielt 19. da grein jeg som en unge. Det er ikke en tråd som dette som er spoilerfree vel? Her er det spoilere, MANGE! Så klikk varsomt Men tror ikke det er en tråd som det nei, det er nok ikke nok deltagere. Endret 14. september 2005 av AMD-King Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Heisann.Jeg fikk episode 1-25 av en kompis og jeg elsker denne serien nå. episode 15-19 var veldig triste. spessielt 19. da grein jeg som en unge. Det er ikke en tråd som dette som er spoilerfree vel? Her er det spoilere, MANGE! Så klikk varsomt Men tror ikke det er en tråd som det nei, det er nok ikke nok deltagere. Ja, sef fatter. fikk med meg noe om at alle dør, men det kan også ha vert bullshit. Jeg søkte, men fant ingen lignende tråder om naruto uten spoilere Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Det meste av fillere er ganske fattig laget, men når vi kommer back on track på den orginale storyen blir det kick ass igjen. Måten de finishet denne bug filleren var hysterisk morsom da, men litt teit at de må gjøre det sånn igrunn. Hvis det er noen som er på jakt etter annen anime så appelerer Bleach veldig til folk som liker naruto. Er overall litt mindre barnslig anime og skikkelig fet hele vegen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Så det er slutt på fillerene nå? Syns forresten at slutten på bug delen var veldig dårlig. Bleach anbefales på det sterkeste ja, beste serien jeg har sett hvertfall! Gratis er den også. (anime'n) Endret 15. september 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Haha, selv om det er veldig teit humor, så var det hysterisk morsomt det som skjedde på slutten av dagens episode ja. Barnslig og dårlig? Ja kanskje, men måten det skjedde på og at det kom så uventet, fikk meg likevel til å le. Fillerene er nok slutt nå ja. Endelig tilbake på den virkelige storyen. Gleder meg skikkelig til neste episode. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Om noen ønsker det, så kan jeg lage en spoiler fri tråd. Da kan jeg putte de nedlastnings linkene jeg finner i første post også, slik at flere vil ha en plass hvis de netopp har begynt å sett serien, eller skal se den Om noen andre har lyst å gjøre det, så er det bare å sette igang. Hvis ingen andre har laget noe, så lager jeg en i morgen tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå