JR Ewing Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hvorfor kommer aldri 120? Er litt lei av å vente nå. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) fordi den ikke blir air'a i japan før i dag, så noe annet ville jo vært rart.. Endret 2. februar 2005 av ZanZel Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ja, det er jo forsåvidt logisk. Hvordan blir det med episoder fremover nå da? Vil tirsdag bli airdagen? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Det vil vel komme som vanlig, dvs hver onsdag.... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg bare lurer, hvordan får dere sett alle disse episodene? Er dette i samme stil som å se 24 før det kommer til norge...? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Naruto kan man laste ned lovlig. Selv skjønner jeg meg ikke på anime Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Me neither, har noen kamerater som også følger intenst med. Jeg prøvde et par episoder men synes ikke det var spesielt engasjerende. Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Noen liker det, andre ikke. Personlig syntes jeg naruto kan bli litt for barnslig av og til, jeg liker anime som er beregnet på litt mer voksent publikum(feks ghostintheshell). Har et par venner som syntes jeg er helt rar siden jeg ser på anime, kaller meg unormal . Er jo et helt folkeslag som ser på anime, så jeg kan vel ikke være så sær. Lenke til kommentar
Supermikke Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Noen liker det, andre ikke. Personlig syntes jeg naruto kan bli litt for barnslig av og til, jeg liker anime som er beregnet på litt mer voksent publikum(feks ghostintheshell). Har et par venner som syntes jeg er helt rar siden jeg ser på anime, kaller meg unormal . Er jo et helt folkeslag som ser på anime, så jeg kan vel ikke være så sær. *kremt* Japanerne er ikke akkurat kjent for å være "normale" =P Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Nice Catch, Akamaru! Lenke til kommentar
Uzumaki Naruto Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Episode 120 er jo bare genial Jeg lurer på om vi får se no mer til slossinga mellom Naruto og Kimimaro neste episode? Jeg hadde håpet på det i 120, men Kiba er jo stjerne han også. Litt dårlig at man er nødt å se på alt som har skedd med kiba før midt i slossinga da (synes jeg) Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 episode 121 har en nasty cliffhanger episode 122-124 blir stilig tror jeg(/vet jeg (lest mangaen). Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Er det noen som vet hvor jeg kan laste ned de første episodene av Naruto? Lenke til kommentar
hrrr Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) huff dere har kanskje lest nyheten på narutofan.com at de skal ødelegge naruto for oss torrent brukere!!! Endret 17. februar 2005 av hrrr Lenke til kommentar
hrrr Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Er det noen som vet hvor jeg kan laste ned de første episodene av Naruto? www.google.no eller www.narutofan.com mvh hrrr Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Naruto har blitt lisensiert! Det vil si at i nermere framtid vil vi få se Naruto på cartoon network! Det er en SKAM! Skulle ha fått tak i balla p åsjefen i ShoPro, da ville jeg ha revet de rett av! Hvis det kommer på CN så vil det si at episodene blir dubbet og sensurert! Det blir bare teit! Men heldigvis har DatteBayo sagt at de vil fortsette subbingen! Episode 122, var forresten digg! Shikamaru=SmartAss. du som lurte på hvor du får tak i episodene kan besøke akirablaid.com! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Nå som Naruto er lisensiert er det også forbudt å laste ned episoder. Lenke til kommentar
hrrr Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Naruto har blitt lisensiert! Det vil si at i nermere framtid vil vi få se Naruto på cartoon network! Det er en SKAM! Skulle ha fått tak i balla p åsjefen i ShoPro, da ville jeg ha revet de rett av! Hvis det kommer på CN så vil det si at episodene blir dubbet og sensurert! Det blir bare teit! Men heldigvis har DatteBayo sagt at de vil fortsette subbingen! Episode 122, var forresten digg! Shikamaru=SmartAss. du som lurte på hvor du får tak i episodene kan besøke akirablaid.com! så sant så sant jeg har sandte email til dem og har startet en såkalt aksjon mot dem i europa! bli med alle naruto fans der ute i norge og send email til de som er ansvarlige! DatteBayo er fantasiske de !!! hvor kommer de til og sende ut subbed naruto da? mvh hrrr Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 narutomania.com har iallefall 122 av [DB]! Og skurupu, det har bestandig vært ulovlig å laste ned Naruto, men nå som den blir lisensiert kan det bare bli vanskeliger å få tak i! Det eneste positive er at vi får kjøpt DVDene her i Norge om en stund, kanskje! Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 det er ikke ulovlig når det ikke er lisensiert.. og dette gjelder vel bare for amerika etter hva jeg skjønte når jeg leste det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå