AMD-King Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Sett episode 146 nå. Jeg vet at fillerepisoder er kjipt, MEN noen andre styrer spakene i denne episoden. Animasjonen er god, regien er bra og kameravinklene er anneledes og gode. Gled dere! Legg også merke til omgivelsene, det virker som om det er satt en helt ny standard i naruto! Jeg har ingenting imot å se flere slike episoder Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ah, der var tråden endelig flyttet til riktig sted. Laster ned 146 i dette øyeblikk. Gleder meg Lenke til kommentar
royale Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hvor kan jeg få tak i disse naruto episodene? please tell me! Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hvor kan jeg få tak i disse naruto episodene? please tell me! http://www.gotwoot.net/torrents.php AnimeONE fansubs. Her finner du det meste som trengs av naruto. Her er det narutopakker på 25 episoder, helt opp til episode 125. Etter det er det enkle episoder. Happy Narutowatching!!! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Likte episoden i dag også. Til fillers å være så er det faktisk artig og spennende. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hvor kan jeg få tak i disse naruto episodene? please tell me! Dattebayo Fansubs Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 kan noen vekke meg når fillerne er slutt.. ? zzz.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Ah, dobbeltepisode denne uka. Herlig. Laster ned nå. Fikk ikke begynt før nå i stad, siden dattebayo var treige med å få opp episoden i dag, noe som resulterte i at jeg ikke rakk å sette på nedlastinga før jeg måtte på skolen. Men nå er den hvertfall i gang. For dere som lurer på når det er slutt på fillerne, så skriver narutofan.com at "Episode 147 ends the current filler arc, and Episode 148 begins a new one that is sure to last until around mid-September at the least." Så...en måned til, minst. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 jaja, denne ukens dual-episode var jo bra, mye action og en del historie gleder meg til neste. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hva er "filler" ? Filler, animeepisoder som ikke følger historien i mangaen. Animeen tar igjen manga storyen slik at tegnerne "fyller" opp med episoder som ikke følger mangaen. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Glemte siste Naruto'en jeg Laster ned nå, må se den før jeg legger meg... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Glemte siste Naruto'en jeg Laster ned nå, må se den før jeg legger meg... Hehehe. Dobbeltepisode også. Enjoy Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hinata is tah sexy!!! hahaha ja Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hinata is tah sexy!!! hahaha ja Jeg ikke alene om dette altså? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Så akkurat episode 114! Så trist når Chouji dør! Endret 2. september 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Så trist når Chouji dør! Hehe, ja. Men episode 150, hva er forskjellen på den og v2 fra dattebayo? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Så trist når Chouji dør! Hehe, ja. Men episode 150, hva er forskjellen på den og v2 fra dattebayo? Jeg downa v2, var ikke noe spess med den liksom Forresten en ganske tøffe episode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå