Nevnarion Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 åkei, den har jeg lest en gang og jeg syns den sugde, animen er bedre, undskyl utrykke Hehe, jo det er jo lov å ha forskjellige meninger, men det er nå likevel mangaen som animen er basert på Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Grei episode ja, men litt dårlig tegninger på de tjukkas brødrene da... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Grei episode ja, men litt dårlig tegninger på de tjukkas brødrene da... Helt enig. Likte dem ikke. Hvorfor må de hete Rajin og Fujin? Det gir meg bare relasjoner til Final Fantasy. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Grei episode ja, men litt dårlig tegninger på de tjukkas brødrene da... Helt enig. Likte dem ikke. Hvorfor må de hete Rajin og Fujin? Det gir meg bare relasjoner til Final Fantasy. Ja, tenkte på FF når eg hørte navnene, men eg må si dei er litt som meg, elsker mat Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg likte Raijin og Fuujin. Og navnene kommer jo som kjent fra lynguden og vindguden. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg likte Raijin og Fuujin. Og navnene kommer jo som kjent fra lynguden og vindguden. Det er sant, men søker du etter "rajin and fujin" i google, så får du opp bare FF8-sider. Men back to topic... Lenke til kommentar
axxls Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 harru no mat ? syns egentli de kunna satt sammen en dobbelepisode her, var så lite som skjedde å det var liksom en ny start, men det er bare min mening ellers bra Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Ja, men en dobbelepisode ville tatt innpå mangaen igjen. De prøver bare å dra ut tida, og gi mangaen størst mulig forsprang. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Final Fantasy VIII: Fujin. Naruto mm: Fuujin. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Final Fantasy VIII: Fujin.Naruto mm: Fuujin. Jepp, men det er Fujin som betyr "the god of wind". Så da må det eventuelt være feil på undertekstene i Naruto. Ah, whatever Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Laster ned 143, gleder meg litt da Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Sett 143 nå...hmm...ja nå begynner det faktisk å bli litt interessant. Endret 14. juli 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Flere her som har sett 144 nå eller? Synes det var en spennende episode, med en utrolig tøff slutt Selv om det fortsatt er fillers (så vidt jeg vet) så er det likevel spennende. Forresten, kan denne tråden flyttes til anime-seksjonen nå? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Flere her som har sett 144 nå eller? Synes det var en spennende episode, med en utrolig tøff slutt Selv om det fortsatt er fillers (så vidt jeg vet) så er det likevel spennende. Forresten, kan denne tråden flyttes til anime-seksjonen nå? Ja, skjønte med en gang at det var Shikamaru som kom når de sto med handseals plutselig! Blir moro og se fortsettelsen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 145 var en av de bedre filler-episodene. Nå er det heldigvis snart ferdig, og vi kan igjen begynne på mangaens overlegne historie. Gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg likte godt 145. Det er god underholdning nå. Men må jo si jeg gleder meg til vi begynner på manga-historien igjen. Og så spør jeg nok en gang, burde ikke denne tråden flyttes til "Tegneserier & Anime" nå? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Tihi, er paa ferie her i tyskland, saa faar ikke sett naruto. Jeg dro paa en torsdag, blir borte 2 uker og hjem paa en torsdag. Dvs at jeg kan glede meg til 3 naruto episoder paa rad naar jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Hehe Neste torsdag blir det ikke noe naruto-episode. Tv Tokyo har visst bestemt seg for å sende Naruto the movie i stedet, så da blir det ikke noen ny episode før 11. august. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Hehe Neste torsdag blir det ikke noe naruto-episode. Tv Tokyo har visst bestemt seg for å sende Naruto the movie i stedet, så da blir det ikke noen ny episode før 11. august. WTF! Jaja, faar troeste meg med at det snart kommer ny one piece bok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå