b-real Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Folkens, dette er en thread for NARUTO og vi har plasser der vi diskuterer "hva som er best og ikke" herregud da... spora jo bare litt av fra Naruto...det kom jo naturlig frem av diskusjonen. Men greit for meg driter i det jeg...skal ikke poste noe jeg, bare lese. Har ei sagt at du ikke skal poste, men er hva du poster jeg reagerte på Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 I 140 ble det fart på sakene! Gleder meg til 141! Men jeg liker fortsatt ikke at fillerepisodene omhandler så vitale temaer. Men på den andre siden så er det ganske underholdende. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 I 140 ble det fart på sakene! Gleder meg til 141! Men jeg liker fortsatt ikke at fillerepisodene omhandler så vitale temaer. Men på den andre siden så er det ganske underholdende. Hmm? Har du sett RAW versjonen? Hva skjer med sakura (si det på en PM, visst du kidder?) Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Å, det er litt lengesiden nå... Han overlevde en rasengan midt i kroppen. Siden han var medic ninja så greide han seg fint. Da sloss han også etterpå med Tsunade og senere undersåtten hennes. Husker jeg rett da? Nei, Kabuto trodde han var ok... Men så faller han om og ligger der en stund...Angrepet var sterkere en han trodde og selv ikke med evnen sin til å bygge opp cellene sine igjen, så kollapsa han etter å ha tatt et par steg....Etter på var det Orochimaru som sloss mot Tsunade.... Edit: laster ned 140 nå gleder meg Endret 23. juni 2005 av Zippio Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 laster ned 140 nå gleder meg Så den nå akkurat, helt grei episode. Men gleder meg til neste, hvor du får se Sakura fighte litt! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Da var 141 ute, downer nå! Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Da var 141 ute, downer nå! Begynte å downe for 15 minutter siden, nede om 8 minutter! *gleder meg* Nja, OK episode. Enda mer fillers som kommer? Endret 30. juni 2005 av AMD-King Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Da var 141 ute, downer nå! Begynte å downe for 15 minutter siden, nede om 8 minutter! *gleder meg* Nja, OK episode. Enda mer fillers som kommer? Grei episode denne også. Jeg tror muligens det nærmer seg slutten på filler-episodene nå. Nå har de fullført det S-rank oppdraget, og er på en måte tilbake der filler-episodene startet. Så kanskje de fortsetter med den vanlige historien nå. Jeg leser ikke mangaen så jeg er ikke i stand til å se om noe er fillers eller ikke... Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Bare en tanke... Hva om de fortsetter historien med den der gjengen Itachi er med i, som skulle ta Naruto osv og lar historien med Orochimaru/Sasuke ligge en stund? Dette vil jo bli meget interesante episoder, men kan hende det ødelegger for den vanlige handlingen... Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Da var 141 ute, downer nå! Begynte å downe for 15 minutter siden, nede om 8 minutter! *gleder meg* Nja, OK episode. Enda mer fillers som kommer? Grei episode denne også. Jeg tror muligens det nærmer seg slutten på filler-episodene nå. Nå har de fullført det S-rank oppdraget, og er på en måte tilbake der filler-episodene startet. Så kanskje de fortsetter med den vanlige historien nå. Jeg leser ikke mangaen så jeg er ikke i stand til å se om noe er fillers eller ikke... Skulle nesten tro det var flere filler episoder, visst ikke neste er den siste. I Mangaen fikk vi nemlig lese noe helt annet enn Naruto og Sakura sin tur til Orochimaru og dette så jeg ikke på previewen av neste episode. Jaja, manga/story bla bla. Det har jo ikke noe å si. Personlig så har jeg litt lyst å se denne biten av naruto. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Skulle nesten tro det var flere filler episoder, visst ikke neste er den siste. I Mangaen fikk vi nemlig lese noe helt annet enn Naruto og Sakura sin tur til Orochimaru og dette så jeg ikke på previewen av neste episode. Jaja, manga/story bla bla. Det har jo ikke noe å si. Personlig så har jeg litt lyst å se denne biten av naruto. Det er filler episoder, derfor er det ikke samme storien som i mangaen. Dei gjer det slik at animen ikke tar igjen mangaen.Men eg gleder meg til at animen starter å følge etter mangen igjen Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Det er filler episoder, derfor er det ikke samme storien som i mangaen. Dei gjer det slik at animen ikke tar igjen mangaen.Men eg gleder meg til at animen starter å følge etter mangen igjen Jeg leser mangaen, så jeg vet det du da. Men det jeg vil frem til er at det muligens er en ny historiebit som skal vises, som at hele denne turen til Jiraya, Naruto og Sakura var en slik historiebit. Syns det er litt tidlig å begynne på mangastoryen igjen. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ny outro! Gleder meg! Men jeg må sove først... eller.. hmmm Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Laster ned nå. Gleder meg Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Laster ned nå. Gleder meg laster ned nå, gleder meg også EDIT: sett den, var grei nok... Endret 7. juli 2005 av Zippio Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 undskyll meg, jeg ser naruto, har sett alle episodene men vet ikke hva mangaen er for noe?? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Mangaen er tegneserieversjonen av Naruto. IMO mye bedre enn animen. Endret 7. juli 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 142, grei episode. Artig å se Rock Lee, Choji, Neji og de andre igjen. Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 åkei, den har jeg lest en gang og jeg syns den sugde, animen er bedre, undskyl utrykke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå