Skurupu Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 139 var hysterisk morsom! Men ellers så synes jeg det er ganske rart at fillerene omhandler et så sentralt tema som Orochimaru. Jeg veit ikke helt om jeg liker det. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 139 var hysterisk morsom! Men ellers så synes jeg det er ganske rart at fillerene omhandler et så sentralt tema som Orochimaru. Jeg veit ikke helt om jeg liker det. Nei det spekulerte jeg på også. Er nesten så man begynner å lure på om det virkelig er fillers. Jeg har ikke lest mangaen så jeg har ikke peiling på hva som følger den virkelige historien og ikke. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Er bare å vente å se, uansett var 139 en meget god episode Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hmmm, Sakura med Kabuto og Orochimaru i et rom? Yeah... De kan kverke henne på et par sekunder. Håper neste episode viser litt fornuft, spennende blir det uansett. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 det er ikke orichimaru da.. han ser jo ikke sånn ut lenger.. sikkert bare en felle kabuto lager.. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 det er ikke orichimaru da.. han ser jo ikke sånn ut lenger.. sikkert bare en felle kabuto lager.. Uansett, kabuto er på kakashi sitt nivå, en skikkelig bad ass. Visst det er genjitsu så er jo det sakura sin store egenskap å se dette. Men tenkte også på at det kan jo være Sakura som lurer Kabuto med å være redd og skremt! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 det er ikke orichimaru da.. han ser jo ikke sånn ut lenger.. sikkert bare en felle kabuto lager.. Orochimaru bruker jo slike "masker" da for å ha sitt eget utseende uansett hvilken kropp han er i... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Kabuto på nivå med kakashi... det var en overdrivelse. Vi har ikke sett noe av kakashi enda some kan sies å være han på sitt beste. Men han har jo blitt eldre ja :S Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Kabuto på nivå med kakashi... det var en overdrivelse. Vi har ikke sett noe av kakashi enda some kan sies å være han på sitt beste. Men han har jo blitt eldre ja :S Om du sikter til det grå håret så er kakashi fortsatt en temmelig ung mann i 20-åra, mener å ha sett nøyaktig alder på en episode en gang... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Well, han var Anbu leader... var han ikke...Kabuto på hans nivå ville jeg ikke sagt. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Kabuto på nivå med kakashi... det var en overdrivelse. Vi har ikke sett noe av kakashi enda some kan sies å være han på sitt beste. Men han har jo blitt eldre ja :S I en samtale mellom Oroshimaru og Kabuto i en tidligere episode av naruto sier orochimaru at han er på nivå med kakashi. Det er tross alt mannen under orochimaru det er snakk om. http://www.naruto-kun.com/naruto+characters/kabuto.html Endret 17. juni 2005 av AMD-King Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Ja, kanksje det. Menmen jeg vil nå ikke tru han er det. Slet han ikke litt når han sloss mot Naruto? Men kanskje ville kakashi gjort det og... Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Ja, kanksje det. Menmen jeg vil nå ikke tru han er det. Slet han ikke litt når han sloss mot Naruto? Men kanskje ville kakashi gjort det og... Å, det er litt lengesiden nå... Han overlevde en rasengan midt i kroppen. Siden han var medic ninja så greide han seg fint. Da sloss han også etterpå med Tsunade og senere undersåtten hennes. Husker jeg rett da? Tilbake til starten, Sakura sliter litt her med Kabuto. Hun har ikke vist seg å være like kreativ i slossinga som Naruto heller. MEN hun har lært av Tsunade sin teknikk med å være supersterk, husker dere da hun løftet masta på den båten i de forrige filler-episodene? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 ehm, hva i all verden er Naruto egentlig? Har hørt om det enkelte plasser men fatter ikke hva det er whatsoever Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 ehm, hva i all verden er Naruto egentlig? Har hørt om det enkelte plasser men fatter ikke hva det er whatsoever Det er en populær japansk tegnefilmserie. Som du sikkert skjønner så er det lett å bli hekta. Språket er på japansk, men det er engelsk tekst. Visst du vil ta en titt kan du laste ned 25 episoder om gangen her. (bittorrent) Lenke til kommentar
co2 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Før jeg laster det ned. Hvilken aldersgruppe er det for? Hva handler det om kort? Det er vel ikke noe pokemon greier? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Før jeg laster det ned. Hvilken aldersgruppe er det for? Hva handler det om kort? Det er vel ikke noe pokemon greier? Noen mener at Naruto er mer rettet mot barn, noe jeg er kraftig uenig i. Det er onde krefter i denne serien og den er mer avansert enn en vanlig barneserie vil nå jeg si... Pokemon? Nei, det er ikke noen monstre som bor i en ball dette her. Det naruto og pokemon har felles er at begge er anime, som da er denne japanske tegnefilmserie-stilen. Serien handler om Naruto og hans vei mot å bli en ninja. Men det handler likevel om mye, mye mer enn det. Historien utvikler seg hele tiden, nye personer kommer inn i bildet, og spenningen stiger. http://www.narutofan.com/ http://www.naruto-kun.com Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Før jeg laster det ned. Det er vel ikke noe pokemon greier? Pokemon greier? Tja, spørs hva du ligger i pokemon greier. Men innholdsmessig og storymessig så er det ikke for barn, men mer ungdom og andre voksne. Det er jo blod og action noen ganger. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Er episodene på engelsk, eller følger det med .sub? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Sub er integrert i mediafilen. Episodene er ikke dubbet til engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå