Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Var ganske dårlig ja, som de siste episodene har vært. Men skulle ikke de være fillers da? Da er det jo ikke så rart....blir nok bedre etterhvert. Men for min del så gjør det ikke så veldig mye når det er andre anime serier som er enda bedre. F.eks Bleach er veldig bra syns jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer til å fortsette å se på jeg også ja. Kutter ikke ut bare på grunn av fillers. Det er da "watchable". Bedre enn ingenting ;)

Vet ikke helt men det virker som du tror Naruto er den eneste gode anime serien, no offense men synes du burde lete litt mere etter flere vist du synes naruto fillerene er kjedelige (sant veldig sant) :).

 

Anbefaler på det sterkeste Neon evangelion genesis, Bleach og Samurai Champloo som jeg selv har erfaring med. Kan være vanskelig å komme i gang men etter noen episoder blir du like hekta som på det som med naruto.

 

http://www.theanimenetwork.com/

 

Her finner du masse bra, =øyvind= som viste meg linken btw :thumbup:

Lenke til kommentar
Kommer til å fortsette å se på jeg også ja. Kutter ikke ut bare på grunn av fillers. Det er da "watchable". Bedre enn ingenting ;)

Vet ikke helt men det virker som du tror Naruto er den eneste gode anime serien, no offense men synes du burde lete litt mere etter flere vist du synes naruto fillerene er kjedelige (sant veldig sant) :).

 

Anbefaler på det sterkeste Neon evangelion genesis, Bleach og Samurai Champloo som jeg selv har erfaring med. Kan være vanskelig å komme i gang men etter noen episoder blir du like hekta som på det som med naruto.

 

http://www.theanimenetwork.com/

 

Her finner du masse bra, =øyvind= som viste meg linken btw :thumbup:

Jeg vet at det finnes mange andre anime serier der ute, men jeg vet ikke om jeg vil like dem. Liker egentlig ikke anime så utrolig mye, bare Naruto. Og jeg aner ikke hvorfor. Dessuten orker jeg ikke begynne på noen ny. Har vurdert Bleach, men tviler på at jeg gjør det.

Lenke til kommentar
Jeg har mange anime serier jeg syntes er bedre enn naruto...

Samurai Champloo er en av de...

Mange av de andre animene har ofte mye bedre tegnestil/kvalitet, det er ikke fillere og storyen er det ingenting og utsette på.

Det jeg liker så godt med Naruto er det at det er en blanding av vanlige nija greier og sånn "magi greier". <--- Utrolig teit forklart, håper du skjønte uansett. Dessuten er musikken råtøff! Vet du om en serie som ligner på Naruto og du sier den er bra skal jeg vurdere å se den. ;)

I tillegg ser jeg også på Bleach, som jeg syns var teit i starten, men det starter å bli litt bedre nå :)

Lenke til kommentar

ja...

Naruto er lett og like, enkel og god story, catching music og til en bred aldersgruppe. Men Naruto animen kan ikke måle seg med mye annet jeg har sett. Storyen er litt for overfladisk...det er så standard story(en supersterk helt som aldri liksom taper). Og som jeg nevnte i forrige post så er faktisk ikke animasjonen så bra forhold til andre animer.

 

Jeg liker Naruto animen og følger med på den. Personlig har jeg begynt og like animer med mere innviklet historie og som kanskje er samfunnkritiske, altså de animene laget for voksene/ungdommer og det er mange av de. Naruto er vel beregnet på litt yngre kanskje ? Jeg tror jeg hadde blitt lei om jeg bare hadde sett på en genre anime da, så liker og se litt av hvert. :)

 

Dette er bare mine meninger, men folk som bare har sett Naruto anime nesten og sverger til at den er beste animen burde vel åpne øynene mer. Det er en god del anime der ute som kom før Naruto og det er bare mere og mere som kommer. Jeg kan liste opp noen animer som jeg skriver om i morgen.

Lenke til kommentar
ja...

Naruto er lett og like, enkel og god story, catching music og til en bred aldersgruppe. Men Naruto animen kan ikke måle seg med mye annet jeg har sett. Storyen er litt for overfladisk...det er så standard story(en supersterk helt som aldri liksom taper). Og som jeg nevnte i forrige post så er faktisk ikke animasjonen så bra forhold til andre animer.

 

Jeg liker Naruto animen og følger med på den. Personlig har jeg begynt og like animer med mere innviklet historie og som kanskje er samfunnkritiske, altså de animene laget for voksene/ungdommer og det er mange av de. Naruto er vel beregnet på litt yngre kanskje ? Jeg tror jeg hadde blitt lei om jeg bare hadde sett på en genre anime da, så liker og se litt av hvert. :)

 

Dette er bare mine meninger, men folk som bare har sett Naruto anime nesten og sverger til at den er beste animen burde vel åpne øynene mer. Det er en god del anime der ute som kom før Naruto og det er bare mere og mere som kommer. Jeg kan liste opp noen animer som jeg skriver om i morgen.

Heidu, hørtes ut som du kunne anbefalt meg en anime serie for ungdom/voksene. Skal slutte å se Nartuo (bare lese manga som jeg er avhengi av :!: ), så lurte på om du kunne si meg navnet på en eller flere for som du sier eldre seere.

 

Ser på følgende eller har sett følgende anime serier:

 

-Naruto

-Dragon ball, DBZ, DBGT

-Cowboy bepop

-Bleach

-Samurai champloo

 

Dette er altså smaken min for jeg vet at det er et utrolig bredt aspekt av forskjellige typer anime serier. Serien kan godt være litt mørk og innviklet :)

Lenke til kommentar
Dette er bare mine meninger, men folk som bare har sett Naruto anime nesten og sverger til at den er beste animen burde vel åpne øynene mer. Det er en god del anime der ute som kom før Naruto og det er bare mere og mere som kommer. Jeg kan liste opp noen animer som jeg skriver om i morgen.

Det kan vel så være, og jeg er vel en av de som "bare har sett Naruto".

Men jeg ser ikke på naruto fordi det er anime. Jeg ser på det fordi jeg ble anbefalt det av noen venner, var skeptisk i starten, men så begynte jeg å like det. Og det er IKKE fordi det er anime, for egentlig så er jeg foreløpig ikke så veldig anime-frelst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...