Mato Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Filler liste : http://www.narutoforums.com/showthread.php?t=501381 Lenke til kommentar
-Fersken- Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Noken som kan anbefale å sjå fillerer episodane som begynder på 306? Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Jeg syns ikke siste filles episoder var noe særlig bra. Har ikke noe viktig handling. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Hvilke av Shippuden filmene er verdt å se? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Ingen av de... Som forventet Men filmene har fete soundtracks, så skulle gjerne fått de på CD ihvertfall. *ebay next Endret 19. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Må innrømme at jeg kuttet ut serien et stykke ut i Shippuden. I likhet med alle lange og populære serier melkes det til døde ved at det omtrent ikke er noen progresjon i episodene. Jeg gidder ikke se på timesvis med innholdsløs underholdning for at noen kyniske gjøker skal tjene mest mulig penger. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Ramler av med stadighet jeg også. Bleach og One Piede er noe jeg må plukke opp igjen, førstnevnte rakk jo å bli "ferdig" også. Nå er jeg ihvertfall on-par med Naruto Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Liv i denne tråden igjen også ja. Må bare innrømme at jeg ikke har sett Naruto siden i vår en eller annen gang. Jeg pleier å falle av når det kommer store klaser med fillere, og når historien endelig fortsetter igjen så tar det en stund før jeg henger på igjen. Det er egentlig litt bevisst, da jeg gjerne vil samle opp litt episoder som er verdt å se før jeg gjør meg selv hekta igjen. 2 Lenke til kommentar
Fairhair Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Og nå har mangaen stoppet for i år. Da må vel animeen pøse på med flere fillere, skulle jeg tro. Håper egentlig på at de snart blir ferdige, har lyst til å se slutten. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Hvor i mangaen befinner animen seg nå, sånn ca ? Lenke til kommentar
Fairhair Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 I følge episodelisten, rundt der hvor kagene sloss mot Madara og Sasuke og Itachi mot Kabuto. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 nå er det ivertfall ikke lenge igjen av mangaen så da får vi jo håpe de wraper opp animen uten fillers .tror jeg ligger et år bak serien nå , men med tanke på hvor mye fillers det er så går det vell fort og ta igjen . Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Serien har en grei spenning nå, og ny episode i morgen 1 Lenke til kommentar
Mopi Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Jeg hadde planer om å faktisk slutte å se Naruto etter "Shippuden Opening 4", var ganske fan av serien før. Men så følte jeg at den gikk mer nedover. Grunnen er at i hver originale naruto episodene så var de alltid opptatt av "hand seals" og strategi for å finne ut hva slags knep man skal bruke for å vinne hver kamp istedet for å gå helt bananas på hverandre. Så bestemte noen seg et sted i Shippuden og gå "BAAAM BOOOM, go nuts extreme, sleng hverandre i veggene, BAM!". Litt mer berserk og lite gjennomtenkt følte jeg. Men nå så har "Orochimaru" og "Sasuke" blitt gode, så nå er det blitt spennendes igjen. Skal se ifra "Shippuden Episode 382" og utover. Dette begynner å bli digg! Endret 17. oktober 2014 av Mopi 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå