Newt32 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Oh, not to worry. Jeg ser mange måter krigen kan ende på som åpner for at serien kan vare lenge ennå. Men selv uten det, lang krig, pluss litt fillers her og der, det varer nok fremdeles et par år bare det. I preview til neste episode så det ut som en ren filler episode. Kun flashbacks. Kjedelig Dette var ganske feil. Var ganske lite flashbacks i den siste episoden Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Noen andre som savner Kisame? Lett en av de feteste/mest mystiske karakterene, kunne ønske de gikk grundigere inn i fortiden hans. (Gjøres det i mangaen?) Lenke til kommentar
Kay-M Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Noen andre som savner Kisame? Lett en av de feteste/mest mystiske karakterene, kunne ønske de gikk grundigere inn i fortiden hans. (Gjøres det i mangaen?) De forteller ikke så mye mer om fortiden til Kisame i mangaen enn det man har fått sett i animen. Personlig så savner jeg Hidan. Den fyren hadde så grov munnbruk at jeg lo nesten hver gang han sa noe hehe. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Ja, Hidan var fet. En av de kuleste kampstilene noensinne! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Neste episode ser ut som en filler :/ Lenke til kommentar
Greenfroze Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Hidan var/er en av mine favoritter! Personligheten hans oser selvsikkerhet og eksentrisk mørk humor. Savner Kisame ganske også, egentlig.. Men jeg leste et intervju med skaperen og han sier at det kommer noen tilbake som man ikke hadde trodd at skulle gjøre det. I tillegg vil Narutoserien vare lengre enn man tror. Jeg er veldig spent på hvem det kan være som kommer tilbake. Jeg HÅPER virkelig at det er Hidan; sånn at noen virkelig bestemmer seg for å finne han eller kommer over han eller et eller annet! Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Geologer finner han Lenke til kommentar
Greenfroze Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Then there's still hope! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Bør det ikke være ganske enkelt for Zetsu å finne han også, mtp krefterne hans? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Har glemt helt hva de sangene de bruker på den "nye" shippuuden-serien. Noen som vet navnet på låtene som ble brukt i dagens episode? rundt 03:40, når han går imot rai? eller hva nå det navnet var. anyway,, bra animasjon i denne episode. Endret 4. oktober 2012 av Laffe Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Massiv gåsehud. De to siste episodene har vært konge! Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Leste nettopp at en karakter fra et gammelt PS2-spill heter Amaterasu, så jeg googlet det for å finne ut hva det betyr. Det viser seg at mange av ordene brukt i forbindelse med sharingan kommer fra japansk mytologi. Ord som inzanagi, amaterasu, susanoo, kagutsuchi og tsukuyomi kommer derfra. Funfact for den som måtte være interessert Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Leste nettopp at en karakter fra et gammelt PS2-spill heter Amaterasu, så jeg googlet det for å finne ut hva det betyr. Det viser seg at mange av ordene brukt i forbindelse med sharingan kommer fra japansk mytologi. Ord som inzanagi, amaterasu, susanoo, kagutsuchi og tsukuyomi kommer derfra. Funfact for den som måtte være interessert Velkommen etter Lenke til kommentar
TheBlackMamba Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Er det fremdeles håp for at Hidan kommer tilbake i serien? Jeg mener han er den mest komiske karakteren i Naruto-serien. Lenke til kommentar
Superby Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Sjansen for at hidan kommer tilbake = omtrent 0. han er udødelig, men han ligger jo 10 meter under bakken langt inne i gok av en skog som bare shikamaru veit hvor er. pluss at han mangler kroppen sin og tviler på at han kan grave seg ut med tunga for å si det sånn... hahahahah... Endret 6. november 2012 av faraday_96 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Har ikke sett noe til verken Sarutobi eller Orochimaru. Begge er vel død, men hva er sjangsen for at de plutselig dukker opp? Lenke til kommentar
Superby Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Sarutobi er sealed away, så han kommer garantert ikke tilbake, bare i flashbacks antageligvis. orochimaru er vel kabuto som har makten over, er ikke helt sikker for nå har de drept han 2 ganger, vi får vel bare vente å se. http://naruto.wikia.com/wiki/Orochimaru her står det en del om orochimaru, Lenke til kommentar
Asuncion Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Nice chapter ! Juubi er her..... men hvor er Sasuke og Orochimaru? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Hvilken episode var siste filler episode? Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Episodene for tiden er fillers også. Hvilken episode stoppet du på? Endret 8. desember 2012 av Fred7555 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå