Skurupu Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Japan har en fetish for androgynitet. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Japan har en fetish for androgynitet. androhvada? Lenke til kommentar
raakken Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hei Jeg var så dum å se en episode av naruto midt i eksamensperioden, noe som resulterte i at jeg nå prøver å laste ned hele serien.... Dette går passe greit, men jeg finner ikke episodene 26-50, noe som er trist da jeg finner og har nesten alle andre. Visst noen kan hjelpe meg med dette, så send meg gjerne en PM, da jeg ike tror det er lov å oppgi hvor man finner dette... Ei Bittorrentside kanskje? Takk Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Japan har en fetish for androgynitet. androhvada? gutter som ser ut som jenter og omvendt? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 HeiJeg var så dum å se en episode av naruto midt i eksamensperioden, noe som resulterte i at jeg nå prøver å laste ned hele serien.... Dette går passe greit, men jeg finner ikke episodene 26-50, noe som er trist da jeg finner og har nesten alle andre. Visst noen kan hjelpe meg med dette, så send meg gjerne en PM, da jeg ike tror det er lov å oppgi hvor man finner dette... Ei Bittorrentside kanskje? Takk Msg Stish eller midnight_walker Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Japan har en fetish for androgynitet. androhvada? Hvis du er androgyn, så er det vanskelig å se hvilket kjønn du er. Dette er så absolutt tilfelle hos mange anime- og mangakarakterer. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Da var 137 i gang, gleder meg Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Steike, det glemte jeg. Lurer på hvordan fortsettelsen blir! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Ahh, nå begynner det og likne noe Bra episode, gleder meg til fortsettelsen Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Ah Det var jo en festlig episode. Haha. Naruto hadde en bra "grab" der må jeg si Lenke til kommentar
raakken Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 hvor mange episoder finnes det så langt? Har 137.. og er det mange filmer? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 hvor mange episoder finnes det så langt?Har 137.. og er det mange filmer? Om du har 137 har du alle, og ja, Naruto the movie finnes også. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ah Det var jo en festlig episode. Haha. Naruto hadde en bra "grab" der må jeg si hehe ja... ledde godt da,,, ledde bra han prøver å sniktitte litt og.... Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ah Det var jo en festlig episode. Haha. Naruto hadde en bra "grab" der må jeg si hehe ja... ledde godt da,,, ledde bra han prøver å sniktitte litt og.... hahaha ja fy faen ikke bare Jiraya som er "ero" :!: Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Ah Det var jo en festlig episode. Haha. Naruto hadde en bra "grab" der må jeg si hehe ja... ledde godt da,,, ledde bra han prøver å sniktitte litt og.... hahaha ja fy faen ikke bare Jiraya som er "ero" :!: Han prøvde jo ikkje å se på Sakura, han lurte bare på hvorfor han blei kasta ut(som han altid blir på dei mest grusome måtter..) Synes synd på naruto eg, virker som om alle elsker å slå eller sparke han :!: Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Noen som har sett 138? Var tam. Vurderer å kutte ut Naruto for en tid.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Noen som har sett 138? Var tam. Vurderer å kutte ut Naruto for en tid.. Hadde tenkt å si det samme. Det skjer ikke så veldig mye der nå. Joda, det bygget seg litt opp på slutten av episoden, men overall så var det tamt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå