Rider of Reason Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Hehe, morsomt, da jeg sjekket wikipedia i går sto det 19. november på episode 237. De må ha ombestemt seg. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 CR = crunchyroll (de som streamer episodene, der HorribleSubs + andre grupper tar episoden fra). 1 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Ser ut til at det blir fillers ut året ja. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Huff, da er enda en anime serie ødelagt for resten av året... Lenke til kommentar
Kahrs Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 For ta meg juleferie fra Naruto og se på andre serier.. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Liker dere shounen-serier, kan dere jo se Bleach og One Piece for eksempel.. Nok av underholdning mens Naruto har fillers. Ellers er jo mangaen å anbefale. Lenke til kommentar
Kahrs Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 One Piece, aldri sett... For sjekke ut hvordan det går med Fairy Tail "Aye!". Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 One Piece, aldri sett... For sjekke ut hvordan det går med Fairy Tail "Aye!". :dribble: Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Liker dere shounen-serier, kan dere jo se Bleach og One Piece for eksempel.. Nok av underholdning mens Naruto har fillers. Ellers er jo mangaen å anbefale. Har sett 5-6 episoder av One Piece og jeg like det ikke. Har sett alt av bleach, også de nye.. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Liker dere shounen-serier, kan dere jo se Bleach og One Piece for eksempel.. Nok av underholdning mens Naruto har fillers. Ellers er jo mangaen å anbefale. Har sett 5-6 episoder av One Piece og jeg like det ikke. Har sett alt av bleach, også de nye.. Likte heller ikke de første, men det blir awesome etter hvert. Jo lenger du ser jo bedre Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Liker dere shounen-serier, kan dere jo se Bleach og One Piece for eksempel.. Nok av underholdning mens Naruto har fillers. Ellers er jo mangaen å anbefale. Har sett 5-6 episoder av One Piece og jeg like det ikke. Har sett alt av bleach, også de nye.. Likte heller ikke de første, men det blir awesome etter hvert. Jo lenger du ser jo bedre For å si det sånn, så var det det kjedligste jeg noen gang har sett av anime, men du tror jeg kommer til å like det hvis jeg ser mer? Hvor langt mener du jeg burde se før jeg gir meg da? Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Tja, husker ikke helt når det begynte å bli fett, men er på ep 196 nå. Er vel når de kommer til The Grand line. Du kan jo gooooooooogle hvilken episode det skjer Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 da tror jeg narutofillersen endelig er over og neste episode ikke blir fillers 1 Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Jepp, neste uke så begynner canon igjen Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 jeg gleder meg! Får se siste fillers episode i dag eller morgen. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Vil bare minne om at fillersen er over! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 woho.. har det begynt, eller skal de til å begynne neste uke? Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 woho.. har det begynt, eller skal de til å begynne neste uke? Fillers er ferdig. Det startet igjen Torsdagen som var. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Er det dobbelepisode? dvs 237 og 238? Isåfall er det cannon i begge episodene, eller er det fillers i 237? Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Er det dobbelepisode? dvs 237 og 238? Isåfall er det cannon i begge episodene, eller er det fillers i 237? Jeg vet ikke med deg jeg, men jeg er hvertfall på episode 243 når det gjelder Naruto Shippuuden. Og det er bare den siste episoden som ikke er filler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå