Muffinss Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Det stemte meget! Da har jeg en del å catche up Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Mye god underholdning forran deg ja. ^_^ Og imo, de to beste OP i hele naruto, Blue-Bird (den du hører i episoden jeg nevnte) og Closer (den som kommer etter Blue-Bird). Your opinion may vary of course. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Grei den OP'n de har nå, sier ikke nei takk til en bedre en tho Men faen, den beste må jo ha vært en av de eldste i Naruto, mange år siden jeg har hørt den nå Lenke til kommentar
-Fersken- Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Noken som veit kor lenge fillersane vil vare? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Naruto:_Shippuden_episodes Sålangt ser det ut som om det fortsatt er fillere en liten stund Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Blir ikke overraska om fillerne slutter snart. Den arcen i mangaen åpner for ganske mye filler-canon (typ fillers i canon-episoder) - så skulle ikke vært et problem for animen å starte canon igjen snart. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Skjønner meg faktisk ikke helt på hvordan de som lager Naruto tenker.. Nå er fillerene på Bleach sluttet, og serien har blitt utrolig spennende igjen. One Piece kjører også bra som altid.. Men Naruto? Nei :-/ De må vell miste mange seere osv pga det her Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Når Bleach og Fairy Tail har fillers (vet ikke noe om One Piece), så er de spennende. Noen ganger bedre enn canon. Men når Naruto har fillers, så er det 1-episodes med det verste du kan tenke deg. Endret 24. oktober 2011 av Fred7555 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ikke verre enn å begynne lese mangaen da heller. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jo, det er verre enn det. Jeg liker ikke å lese manga, og jeg vil ikke lese manga. Jeg har aldri vært den typen som leser, har aldri lest en bok i mitt liv. Jeg vil se anime, ikke lese manga Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Sammenlikne bøker og manga XFXforce, har du noen gang prøvd å lese manga, vist ikke kan det jo være at du faktisk liker det noen ganger så kan manga være mye bedre enn anime og siden mangaene kommer ut før animeen så er du jo alltid oppdatert med hva som skjer. Jeg var også skeptisk til manga før jeg begynte å lese det (svar hvitt, "mye" å lese), men nå i etterkant liker jeg manga bedre enn anime, synest anime går mye treigere før de kommer til saken enn manga (en slosskamp tar mange episoder med flashbacks osv). Mangaen kan også ha med detaljer som ikke kommer med på anime'en. Anime har også ein tedens til å sensuere mye av det du ser i mangaen (blod, gørr, sex osv). Også kan du høre på musikk samtidig og det er mye lettere å gå fra mangaen vist du skal gjøre noe annet. Og du slipper fillers Endret 24. oktober 2011 av Jaukim Lenke til kommentar
Albatraum Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Raikage sa i midten av episode 221-222 at om 3 dager skulle shinobi alliansen ha en samling. Helt fantastisk tidspunkt å vise ørten elendige filler episoder. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Grunnen jeg ikke leser manga er rett og slett fordi jeg er lat, tror jeg. Jeg liker å legge meg i sofaen, ta meg en snus, slå på TV'en og kose meg med anime i HD kvalitet på 42''. Det er bare så mye enklere og mye mer chill enn å sitte under en lampe og lese en bok. Jeg vet manga er mye mer ''fast paced'' og inneholder mer detaljer og lignende, men det er fortsatt ikke verdt det for meg. Selvom fillers er noe av det jeg hater mest, så tar jeg meg bare en pause fra serien om det kommer noen, og begynner å se på en annen. Passer bra med en pause i såpass store serier som Naruto, Bleach, One Piece osv av og til Endret 25. oktober 2011 av XFXforce Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Huff, det kom ikke en episode denne uken, neste episode er neste uke og det er fillers... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Neida, neste episode kommer først i morgen, litt sen denne uken. Det er forøvrig minst 4 filler episoder igjen, jeg tror vi trygt kan plusse på 2-3 til, så om ca 6 uker kan vi nok se historien fortsette. Tror jeg da. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Kanskje den begynner igjen etter jul en gang (Tror jeg husker noe snakk om det). Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Ingen som har noen kilder? http://www.narutoget.com/watch/873-naruto-shippuden-episode-237-english-subbed/ der sier de at neste episode er neste uke.. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Både wikipedia + CR sier neste uke, men har ingen sikre kilder. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Både wikipedia + CR sier neste uke, men har ingen sikre kilder. CR? Hva er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå