Byxxi Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Kan jeg få lov til å spørre hvorfor i HEL***TE er det fillers? Er det fordi de skal rekke å lage nye episoder? Fordi animeen skal følge mangaen, og animeene tar som oftest igjen mangaen. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jepp, skal mye til å lage en episode på 20 minutt ut fra kun ett manga-chapter -- så animen tar igjen mangaen. Løsningen er å lese mangaen, da slipper du fillers. Så kan du følge med på animen i tillegg for fargene/lydene/musikken/animasjonene. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Jepp, skal mye til å lage en episode på 20 minutt ut fra kun ett manga-chapter -- så animen tar igjen mangaen. Løsningen er å lese mangaen, da slipper du fillers. Så kan du følge med på animen i tillegg for fargene/lydene/musikken/animasjonene. Yup yup, om du ser noe episkt i mangaen, da gleder du deg ekstra til den biten kommer i animen Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Men ødelegger ikke mangaen litt handlingen for animeen da? :\ Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Nei, mangaen former handlingen - animen ødelegger den med fillers. (men til animens forsvar; beriker handlingen med musikk, farger og animasjon) EDIT: Minner meg på at idag er det onsdag og Naruto-mangatid. EDIT2: Nevermind, er manga-pause denne uka. Endret 10. august 2011 av Zodihax Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 bare fairy tail denne uka gitt Lenke til kommentar
noobeknife Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 er Naruto Shippūden 5: Blood Prison kommet ut med sub? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Tull og tøys å klage over fillers. Noen av filler-arcene syns jeg har vært skikkelig bra, lykkelig uvitende over at det ikke var godkjent av puristene. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg har ikke noe imot fillers. Mer av min favorittanime. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Filler som den med den svære fisken var faktisk tragisk. Så tragisk at det gjorde narr av Gai. Seriøs, Gai måtte bruke gatene bare for å ro? Endret 15. august 2011 av nKyb Lenke til kommentar
noobeknife Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Gleder vi oss til dagens episode? Vet jo at det blir en filler, men gleder meg Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Uff, fillerne er helt forferdlige. Håper vi kommer tilbake til canon igjen snart... Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Skjønner ikke helt hvorfor de pjåter inn så mye fillers nå. Animen kan lett fortsette på storyline en stund til før de trenger en filler arc. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg håper at denne filleren blir lang, så vi slipper gjevnlig med fillers. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Både uenig og enig egentlig... De kan i det minste gjøre LITT mer jobb med fillers. De siste har vært helt forferdelige... Men igjen så hadde det vært greit som du sier med lengre fillers og lenger handling. Men da blir det også lenge og vente som er forbanna kjedelig.. : ( Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Jeg håper at denne filleren blir lang, så vi slipper gjevnlig med fillers. Var det ikke et par år med fillers før Shippuden begynte? FIllers var veldig kjedelige, og ekstremt dårlige, jeg sluttet dermed å se på, i vente på at de skulle begynne å følge mangaen igjen. Når Shippuden begynnte hadde det gått så lang tid at jeg hadde mistet lysten. Så på 10-15 episoder før jeg ga opp. Jeg skulle heller sett at animen rett og slett tok en pause fra skjermen nå og da. Hadde det ikke vært for fillers, så hadde jeg sikkert fortsatt sett på denne serien. Endret 31. august 2011 av Skurupu Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Jeg håper at denne filleren blir lang, så vi slipper gjevnlig med fillers. Var det ikke et par år med fillers før Shippuden begynte? FIllers var veldig kjedelige, og ekstremt dårlige, jeg sluttet dermed å se på, i vente på at de skulle begynne å følge mangaen igjen. Når Shippuden begynnte hadde det gått så lang tid at jeg hadde mistet lysten. Så på 10-15 episoder før jeg ga opp. Jeg skulle heller sett at animen rett og slett tok en pause fra skjermen nå og da. Hadde det ikke vært for fillers, så hadde jeg sikkert fortsatt sett på denne serien. Jo, stemmer det. Etter det så har det vært av og på med fillers så at det ikke skal skje som sist gang hvor det var som sagt 2år ,med fillers Vet egentlig ikke hvorfor jeg ser på det enda(ikke fillers) men når det skje så mye i mangaen, så er det klin umulig å ikke se det animert, spesielt nå som det begynner å skje ting i mangaen. Endret 1. september 2011 av Laffe Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Sup gang! Trenger litt hjelp til å finne ut hvor jeg slutta med Naruto shippuden for et par år tilbake. Husker at en av de siste episodene jeg så gikk ut på at Naruto trente for å mekke noe leaf angrep. Han knuste noen steiner n shit. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hmmmm, du tenker vel på når han trente på å kutte blad i to med chakra, det starter fra episode 55 av shippuuden, så se om du husker den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå