Fred7555 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Sakura sa det hun sa til Naruto pga. hun følte seg skyldig. Når hun snakket med Sai, så fant hun ut at hun hadde plassert en stor byrde på Naruto med det løftet, og at Naruto fremdeles gjør alt for å holde løfte sitt. Derfor sa hun de tingene hun sa, fordi hun ville ta hånd om Sasuke selv, og ikke alltid stole på Naruto. Men Naruto visste at hun fremdeles likte Sasuke og at hun ikke mente det hun sa. Naruto ville også redde Sasuke selv, uansett om det er på grunn av løfte eller ikke, så planen feilet. Det kan være jeg tar feil, men det med Hinatas confession var vel filler, altså noe de bare la til i kampen? Ikke rart om det er "glemt" om det stemmer. Tviler på at det blir noe mellom Hinata og Naruto uansett. Aldri vært noe mellom de utenom noe fillers. Endret 15. juni 2011 av Fred7555 Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 ikke direkte noe mellom dem nei men hinata har hatt en ting for naruto siden første gangen di møttes, vel det hun sa var vel neppe det første han hadde tankene etter pain fighten men vi får se etter hvert om det skjer noe mellom dem Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Det kan være jeg tar feil, men det med Hinatas confession var vel filler, altså noe de bare la til i kampen? Ikke rart om det er "glemt" om det stemmer. Tviler på at det blir noe mellom Hinata og Naruto uansett. Aldri vært noe mellom de utenom noe fillers. Dette var nok ikke filler, siden det skjedde i Mangaen også, http://www.mangafox.com/manga/naruto/v47/c437/12.html Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hmm, husket feil da. Da er det rart at det ikke er satt mer fokus på Personlig liker jeg ikke Hinata, men hun burde fortjene noe tilbake hvertfall etter det. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Naruto er litt opptatt med å redde verden for slike ting som kjærlighetsdramaer xb 1 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Naruto er litt opptatt med å redde verden for slike ting som kjærlighetsdramaer xb Det er som jeg alltid har sakt; forelsk deg ikke i folk som er for opptatt med å redde verden! Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 05:12 i episode 216. Got them chillz Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Har lurt meg til å lese mangaen nå, så jeg må si meg skuffet over hastigheten i animen i det siste. Sånn som dagens episode. Omrent ingenting canon som skjedde i løpet av hele episoden.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Er nok intensjonelt. Skal gjerne ha litt avstand mellom mangaen og animen :] Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Søren heller, tror kanskje jeg må finne frem animen igjen etter noen måneder. Husker ikke hva serien heter eller hvilken episode jeg var på engang. Noen som kan fortelle meg hva den neste/etter den første Naruto serien heter? Der han liksom er 16 eller noe sånt. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Er nok intensjonelt. Skal gjerne ha litt avstand mellom mangaen og animen :] Vet det er med vilje, men da kunne de heller laget en filler arc.. Irriterende når du tror du skal få se canon, så er omtrent alt fillers. Endret 3. juli 2011 av Zodihax Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Naruto shippuuden? Japp, takker. Går til anskaffelse imorgen. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Noen som har sett Naruto Shipuuden Movie 4? Any thoughts? herregud jeg digga den.. Trodde den skulle bli en skuffelse som noen av de andre som ikke var like bra. Men dæven jeg digga at faren til Naruto var med og alt shit. herreverden. orghazm Endret 22. juli 2011 av Ch : ) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Ny runder med fillers i Naruto(Anime) nå? Svarer deg i denne tråden, siden den er til for det. Kan nok virke som det kommer litt fillers nå, men så lenge det blir av den typen i den nyeste episoden og ikke irriterende flashbacks igjen, så er det greit for meg. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Den fiske episoden sugde jo. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Den fiske episoden sugde jo. Fremdeles bedre en "the oh so boring flashback episodes". Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Kan jeg få lov til å spørre hvorfor i HEL***TE er det fillers? Er det fordi de skal rekke å lage nye episoder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå