Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

Sakura sa det hun sa til Naruto pga. hun følte seg skyldig. Når hun snakket med Sai, så fant hun ut at hun hadde plassert en stor byrde på Naruto med det løftet, og at Naruto fremdeles gjør alt for å holde løfte sitt. Derfor sa hun de tingene hun sa, fordi hun ville ta hånd om Sasuke selv, og ikke alltid stole på Naruto.

Men Naruto visste at hun fremdeles likte Sasuke og at hun ikke mente det hun sa. Naruto ville også redde Sasuke selv, uansett om det er på grunn av løfte eller ikke, så planen feilet.

Det kan være jeg tar feil, men det med Hinatas confession var vel filler, altså noe de bare la til i kampen? Ikke rart om det er "glemt" om det stemmer.

Tviler på at det blir noe mellom Hinata og Naruto uansett. Aldri vært noe mellom de utenom noe fillers.

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke direkte noe mellom dem nei men hinata har hatt en ting for naruto siden første gangen di møttes, vel det hun sa var vel neppe det første han hadde tankene etter pain fighten men vi får se etter hvert om det skjer noe mellom dem

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Søren heller, tror kanskje jeg må finne frem animen igjen etter noen måneder. Husker ikke hva serien heter eller hvilken episode jeg var på engang.

Noen som kan fortelle meg hva den neste/etter den første Naruto serien heter? Der han liksom er 16 eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Er nok intensjonelt. Skal gjerne ha litt avstand mellom mangaen og animen :]

Vet det er med vilje, men da kunne de heller laget en filler arc.. Irriterende når du tror du skal få se canon, så er omtrent alt fillers. :p

Endret av Zodihax
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Noen som har sett Naruto Shipuuden Movie 4?

Any thoughts?

herregud jeg digga den.. Trodde den skulle bli en skuffelse som noen av de andre som ikke var like bra. Men dæven jeg digga at faren til Naruto var med og alt shit. herreverden. orghazm

Endret av Ch : )
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...