Zodihax Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 De kjører ikke fillere før arcen er over, tror ikke nåværende arc er ferdig riktig enda. Lenke til kommentar
Kahrs Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Kommer ikke akkurat til å savne Danzo nå, men er litt synd. For håpe at det ikke kommer filler no med engang! xD Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg likte ikke Danzo, fikk dårlige vibber av ham allerede fra vi så han. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Torsdagens episode var jo faktisk helt utrolig dårlig. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Nyeste episode var skuffende ja, var jo sikkert 90% flashbacks, hvor omtrent alt var ting vi hadde sett før. Mulig det var nødvendig for å bygge opp historien og forstå bedre hvordan Sakura tenker, men føler likevel vi får det veldig inn med teskje. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Vi skjønner da at Sakura var dum, trenger ikke se det i 15 minutt.. Får håpe neste episode blir bedre, det tror jeg. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Neida, bare flashbacks nå også =/ De klarte til og med å putte inn enda flere enn i sist episode. Neste episode ser det ut som Sasuke vs Kakashi begynner, så får håpe det blir bedre da Endret 26. mai 2011 av Fred7555 Lenke til kommentar
pxK Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Bleh, flashback episoder er kjedelige. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Det er fortsatt litt for mye flashbacks, men forrige episode var hvertfall en bra opptur i forhold til de to foregående. Nå skjer det hvertfall mye, Kakashi mot Sasuke, og nå har også Naruto entret kampen, så håper på veldig mye bra fremover. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Har en følelse at vi får se flere flashbacks, siden hele gjengen er samlet igjen. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Blir nok minimum 2 episoder med prat og flashbacks ja... Lenke til kommentar
pxK Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Håper virkelig at neste episode er den siste flashback episoden. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Kan noen fortelle meg hva denne "sannheten" om Itachi egentlig er? Var han egentlig snill, eller hva? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Kan noen fortelle meg hva denne "sannheten" om Itachi egentlig er? Var han egentlig snill, eller hva? TJa, snill og snill. Både og. Han ble jo presset av de eldre for å ungå ei ny krig.. og Itachi hatet krig, så det var bare en ting for han å gjøre, og det var å drepe hele clanen. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Kan noen fortelle meg hva denne "sannheten" om Itachi egentlig er? Var han egentlig snill, eller hva? TJa, snill og snill. Både og. Han ble jo presset av de eldre for å ungå ei ny krig.. og Itachi hatet krig, så det var bare en ting for han å gjøre, og det var å drepe hele clanen. Fanken... Lurer på om jeg har gått glipp av no nå. Uchiha-klanen var på vei til å starte en krig? Kan jo også legge til at dagens episode fortsatt ikke var no særlig spennende, så jeg ser virkelig fram til neste... Endret 10. juni 2011 av Ch : ) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Kan noen fortelle meg hva denne "sannheten" om Itachi egentlig er? Var han egentlig snill, eller hva? Jeg vil i alle fall si at han er snill. En av de beste karakterene i Naruto vil jeg si. Itachi>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Sasuke Var vel også mer en borgerkrig. Uchiha-klanen mente de hadde for lite makt i Konoha, i forhold til deres evner og status, så de planla et kupp for å ta over makten. Itachi, som da var medlem av ANBU, elsket Konoha mer enn noe annet (med unntak av Sasuke), og derfor så han på sin egne klans konspirasjoner som et svik mot Konoha, og jeg mener han meldte seg frivillig til å stoppe Uchiha-klanen, han hadde i alle fall ikke så mye mot det. Itachi jobbet bare for Konohas beste, hele tiden. Ikke mange kunne klart å gjøre det han gjorde. Står stor respekt av det. Noe annet enn sutre-Sasuke og naiv nostalgi-Naruto Edit: Bare for å tilføye det. De tre beste karakterene i Naruto er uten tvil Itachi, Jiraya og Kakashi. Endret 14. juni 2011 av Rider_of_Reason Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Vi vet ikke enda hvor naiv Naruto er til Itachi saken. Han har holdt det inni seg lenge, ikke har han sagt noen om kråkehendelsen fra Itachi. Er han snill eller slem? Hva ville han? Det eneste han har sagt er at han forstår situasjonen og vil støtte Sasuke, men om Sasuke skulle knuse Konoha så vil Naruto være der å hindre det. Selv om sannheten til Itachi høres troverdig så er det fremdeles en liten hull fra Madaras side. Yondaime sa nemlig at Konoha ble angrepet av fyren med masken fra Akatsuki med Kyuubi, men det Madara sa var at det var en naturkatastrofe til Sasuke. Naruto vet nå godt at Madara har gjort noe forferdelig, men det gjenstår å se hvordan Sasuke reagerer til det. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Det har du rett i, håper han ikke er så naiv med den som han pleier å være. Sant nok, og jeg tror nok Madara sto bak det, men er ikke sikker på hvorvidt å få den informasjonen vil ha noe å si for Sasuke. Det er jo hovedsakelig det Itachi ble "tvunget" til å gjøre som er flammen bak hans hat, iblandet litt galskap fra Madaras vinkling om at Uchiha-klanen ble undergravet og holdt nede av Senju-klanen. Er egentlig ikke så begeistret for hele Naruto-redde-Sasuke greia, han har trukket det for langt til at det kan løses bare med Naruto overtaler Sasuke til å komme tilbake. Det mener nå i alle fall jeg. Og en ting som plager meg litt. Når skal vi se mer til Hinata. Hun slipper den bomben om at hun elsker Naruto så ser vi ikke mer til henne. Er det bare jeg som synes det er litt rart? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hehe, ja, er litt rart det. Ikke nok med det, Sakura kom også med sin tilståelse, men Naruto hadde bare en "meh" uttrykk Pluss at han ikke tenkte på Hinata i det hele tatt! Jeg ser bare ikke hvordan Naruto kan redde Sasuke nå. Han er jo helt crazy nå jo. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hehe, ja, er litt rart det. Ikke nok med det, Sakura kom også med sin tilståelse, men Naruto hadde bare en "meh" uttrykk Pluss at han ikke tenkte på Hinata i det hele tatt! Jeg ser bare ikke hvordan Naruto kan redde Sasuke nå. Han er jo helt crazy nå jo. Sa ikke sakura det bare for å få han til å gå litt inn i sjokk sånn at hun kunne følge etter sasuke selv? Vel samme faen egentlig, sasuke skulle ha vært død for lenge siden men alltid noen som kommer å blander seg inn og redder han. Men ja ot jeg håper at vi får litt mer sage mode action nå når det ser ut som at sasuke og naruto starter en ny kamp, tbh sasuke har ikke sjanse til å vinne mot han, alternativt så kan di sende gamlingen inn igjen for en ekstra atomic dismantling jutsu på han uten madara i nærheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå