pxK Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Bleach kom ihvertfall med ny episode idag ^^ Filler eller manga historien? Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Kommer til å være filler i maaaange måneder fremover. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Syk episode! Gler meg til å se Susano's (Det var navnet, tror jeg?) i action! Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Naruto er den mest spennende av alle 14 serier som jeg følger med på nå. Har nesten aldri vært så spennende som nå Neste uke, The Third Power Susano'o, i action. Gleder meg! Lenke til kommentar
pxK Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Helst ikke! ;P Blir jo små kjedelig å se neste episode om jeg visste det. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hater at jeg alltid leser spoilers uten at jeg egentlig vil Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Haha, ja. Føler trang for å trykke på spoiler uansett om jeg ikke vil Knappen frister. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Det der var unødvendig Möllers Tran. Vil ikke ha manga-snakk i animetråden, spoiler eller ikke. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Fjernet torrentlink og fjernet mangaprat, uansett om det ligger i spoiler eller ei så er det slik at folk ofte ikke vet hva de trykker på (siden mange ofte kan tro det handler om Animespoilere). Så vennligst frastå fra slikt, hvis du absolutt lurer på noe fra manga, ta kontakt med folk på PM eller finn det på nett. Kommentarer tas på PM. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Har hørt fra folk som leser mangaen at neste episode og episoden etter den igjen blir enda bedre - heldigvis uten at de har sagt hva de handler om. Klarer ikke vente, kjenner jeg. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Noen som vet hva Tsuki no Me betyr? Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Noen som vet hva Tsuki no Me betyr? "Eye of the moon" Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Naruto er helt genialt for tiden. Har også begynt å ikke se hva som skjer i neste episode. Det øker spenningsfaktoren enormt! Det anbefaler jeg faktisk folk som bare ser på animeen å begynne med også. Vanskelig å motstå, men det går. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Naruto er helt genialt for tiden. Har også begynt å ikke se hva som skjer i neste episode. Det øker spenningsfaktoren enormt! Det anbefaler jeg faktisk folk som bare ser på animeen å begynne med også. Vanskelig å motstå, men det går. Å se på preview har jeg aldri gjort, siden den ødelegger spenningsfaktoren som du nevnte. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Kjipt å måtte vente til neste uke for å få se fortsettelsen på den spennende kampen! Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Synes den er litt lite actionpreget og veldig mye analytisk preget. Ikke den beste kampen jeg har sett, men bedre enn ingen action.. Dessuten vet vi jo at Danzou ikke har sjans. Blir Sasuke for eid, tar Madara bare hånd om Sasuke og tar seg av Danzou eller stikker av. Endret 5. mai 2011 av Zodihax Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Joda, er vel sjakk matt for Danzou, men er spennende å se om han klarer å ta Sasuke i hvert fall eller om Sasuke blir reddet av Madara. Btw, hva skjedde med dobbel-episoder? Har ikke sett dem på lenge. Har de kuttet det ut? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Dobbelepisoder kommer bare dersom man har vært en uke uten Naruto, eller skal være en uke uten. Så for guds skyld håper jeg ikke det blir dobbeltepisoder på en stund. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Ah, takk for oppklaringen. Noen som vet om det blir fillere i sommerferien? Er redd for at det skal skje... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå