Slurpee Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg fikk tårer i øynene når Naruto kom tilbake til Honoha fantastisk episode Lenke til kommentar
-Fersken- Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Sykt frustrerande med meir fillers no Noken som veit kor mange fleire fillers episoda det blir? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Vel i følge episodelisten på Wiki ser det ut som det er fillers i hvertfall til og med episode 180. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Æsj. og HÆ ser ut som denne ukens episode blir en relaunch av en gammel gammel naruto episode, hvor kakashi møter team 7.. omg.. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Neste uke* http://en.wikipedia.org/wiki/Homecoming_%28Naruto_episode%29#ep176 Endret 22. september 2010 av Fred7555 Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Er jeg den eneste som setter litt pris på akkurat de fillerne som er nå for tiden? Det er jo herlig å se unge Naruto, med den gamle Naruto-musikken (som hos meg bringer litt nostalgi) og i Shippuuden kvalitet. Yay! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Var ikke direkte dårlig filler nei, heller dèt enn en skikkelig lame filler med null mening Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg digger serien såpass mye at fillers bare er en bonus. Mer av det jeg liker! Jeg koste meg igjennom alle de over 100 (husker ikke hvor mange episoder det var) i "første del". 1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Neihuff, de 100 episodene var rett og slett pining. noen i starten der var ok, men ble så tamt etterhvert.. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Dropper animeen frem til fillerne er over for denne gang. De to årene i helvete med fillers før part II var veldig lite å skrive hjem om, i det minste av de få jeg så på. Money-jutsuene holdt en veldig høy grad av patetiskhet (er dette et ord?) Endret 30. september 2010 av S-r-ex Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Noen som vet når fillerne er ferdige? Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Problemet nå er jo at dem blander mangan inni fillerne, slik at du faktisk må se fillerne vis du ikke vil gå glipp av noe Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Likte nye openingen og endingen Ser ut som om vi får slike fillere en stund nå.. Men I don't mind, de var godt animert og ikke altfor kjedelige Endret 8. oktober 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ja likte også den nye opening og ending veldig godt. Synes ikke siste filler episoden var så aller verst animert heller til tider. Lenke til kommentar
Notil Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) De siste filler-episodene har faktisk ikke vært så dårlig i min mening, men subtitle syncinga i den siste episoden var GRUSOM, ihvertfall fra horriblesubs som jeg lastet det ned fra. Over 2 sekunder delay? Alltids artig. Edit: Sjekket forresten både online stream og andre players, det var alltid delay. Endret 21. oktober 2010 av Notil Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Skjønner ikke hvorfor laster ned HorribleSubs sin versjon (eller andre CR-rips). Er bare fillere nå, så ikke noe hastverk. Vent heller på Takas versjon og last den ned i 720p eller lignende. Men er enig, de siste fillerne er ikke værst. Bedre enn noen av de andre vi har hatt hittil. De inneholder littegrann mange-relatert også så... Endret 21. oktober 2010 av Fred7555 Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 De siste filler-episodene har faktisk ikke vært så dårlig i min mening, men subtitle syncinga i den siste episoden var GRUSOM, ihvertfall fra horriblesubs som jeg lastet det ned fra. Over 2 sekunder delay? Alltids artig. Edit: Sjekket forresten både online stream og andre players, det var alltid delay. Det fixer du enkelt og greit med å justere subtitle delay. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Kan man det med harbsubb da? Da er vel subbed "implitert" (eller hva det heter), i selve bildet, og ikke en ekstern muxed fil? Ikke sikker selv. EDIT: Ser ut som Naruto er softsubs, så går fult ann å bare sette subben -2000ms eller lignende selv Endret 21. oktober 2010 av Fred7555 Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg likte i den nyeste episoden (183) at både Zabuza, Haku og Gekkou Hayate søkte tilflukt i rommet. Go go tegnere som kjeder seg på jobben! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå