Simen_M Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Plukket opp igjen Shippuuden nå for en snau uke siden, og har i den perioden sett fra episode 93 - 162. Personlig syns jeg virkelig Naruto har tatt seg opp igjen til det gamle gode. Tror ikke jeg har sett så mye progresjon på så kort tid. Jeg syns det virker som Shippuuden begynner å gå mot slutten. Noen som har hørt noe om en eventuell etterfølger? Sånn type 10 år senere elns? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Nei, er nok et godt stykke fra slutten skal du se. Mangaen er gaaanske lengere fremme enn animen og det er ihvertfall ikke sålangt noe rykter om "ny shippuuden" Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 faen som jeg digger Rasen-shurikan Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Fightscenene i dagens episode var sykt dårlig gjennomført... Hadde forventet mer i et av seriens stor-fighter.. Tenker da på animasjoner og effekter Lenke til kommentar
waeris Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Det jeg savner STORT i Naruto - Pain fighten er musikk, regna med at de skulle legge til noe bakrunnsmusikk som fikk håra på armene til å reise seg =) Så en manga amv av fighten og fikk den effekten, bare synd de ikke tok mer ut av det i starten av fighten. Er en kul fight, men mangler det lille ekstra som musikken pleier og gi.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Yes, enig. Mangler de effektene som f.eks jiraya - pain og sasuke - itachi hadde.. Ser rett og slett dårlig gjennomført ut Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hvem er det som har animert episoden egentlig? For det er jo to selskaper som deler på animasjonen hvis ikke jeg har sett feil. Kampen mellom pain/jir og sasuke/itachi så var det de samme personene som animerte de to kampene. litt usiker på denne her Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) tror ikke det er to selskaper, men det er mange forskjellige "teams" som lager animasjonen for hver episode Endret 13. juni 2010 av endtrax Lenke til kommentar
Notil Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 165 er ute! Jeg syns det var unødvendig å vise Nagato i slutten, til nå burde alle vite at Nagato står bak det og slik som det var før man fikk se han var allerde episk for meg. Mistet litt følelsen. Også fikk endingen meg i sommer-humør og jeg vil ha epic-følelsen btw, Hinata ftw! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Kjedelig episode. Blir nok bedre den som kommer om 2 uker. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 ja. altså den som kommer etter den som kommer nå til uka:p Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Konversasjonen Naruto hadde med Pain i dagens episode var veldig fint presentert ! Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 enig. Selv om det ikke var mye action så kjedet jeg meg ikke. tvert imot. Jeg kunne sett et par slike episoder til cpt.awesome; du skremte meg litt der. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Likte veldig godt dagens episode. Hinata er søt Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Stakkars Naruto. Ligger der og ser på Hinata dør (vil være et mirakel og usannsynlig at hun overlever det). Gleder meg til neste episode. Naruto i six-tails Kyuubi Endret 24. juni 2010 av Fred7555 Lenke til kommentar
pxK Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Noen som har en annen subber enn crunchyroll? Nå gikk det til helvete med crunchyroll med "Thanks for watching crunchyroll.com" mens hinata slåss mot pain. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Taka Fansub De er litt senere, mellom lørdag og søndag, men 100x bedre. Karaoke, beholder japanske navn, alle angrepene osv. står på janpansk med en engelsk oversettelse første gang også synes jeg de subber medre med bedre kvalitet. Last ned en episode og sammenlign. Endret 24. juni 2010 av Fred7555 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Merkelig tegnet episode-.. Men definitivt bedre enn når naruto slåss 1on1 med pain Endret 25. juni 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Hvis jeg ikke tar feil, er det forskjellige team som tegner de forskjellige episodene, og denne var vist gjort av de som lagde Sasuke vs. Itachi og Jiraya vs. Pain. Endret 25. juni 2010 av Fred7555 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå