S-r-ex Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Faktisk så ligger mangaen 69 kapitler foran. Ch404 var det siste vi så noe av i animéen (der hvor Tobi avslører seg for Kisame), mens mangaen har nådd 473. Egentlig et ganske greit forsprang spør du meg, bedre enn Bleach hvor siste vi så i animéen tilsvarte ch339 mens mangaen nå er på 388, eller 49 kapitler foran. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jupp, bleach er gannnske tett oppi.. Vel ikke nå, da det har vært en evig lang filler arc Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Personlig så syns jeg det er bedre at de slenger inn litt filler her og der, og heller implementerer det i historien, enn at ting hopper helt til side i lengre tid. Sistnevnte fører fort til at jeg gradvis mister interessen og ikke gidder å følge med. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Fatter ikke hvorfor det er fillers nå. Der vi er i animeen nå - var mangaen i September 2008... Dvs. de har over ett år med manga-materiale å lage anime av. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 er ikke HELT fillers da gutta. Utakata er jichuurikien for 6 tails. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 er ikke HELT fillers da gutta.Utakata er jichuurikien for 6 tails. Om de er like dårlige som three tails arcen så kan animen gå å leke med seg selv. Lenke til kommentar
Sleuth Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 er ikke HELT fillers da gutta.Utakata er jichuurikien for 6 tails. Om de er like dårlige som three tails arcen så kan animen gå å leke med seg selv. Enig, three-tails filleren var helt forferdelig. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 De liker å legge inn fillers med bijuu'er (eller hvordan det staves). Vi har hatt 9-tails kopi, three-tails, og nå 6-tails Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Ganske grei episode :] Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Skjer med å være sykt svake mot vanlige mennesker? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 De prøver vel kanskje å ikke skade lansbyboerne? Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 noen som har navnet på sangen som går fra 04:20 ca og utover i ep 148 ??? Den virker kul å spille på gitar Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg er ganske sikker på at jeg har den i NAruto Shippuuden 2 OST albumet mitt, men er så mange sanger å høre igjennom :O Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) NEi har du sett (det er egentlig Guren themet men i gitar) Kanskje lære meg selv på gitar : 3 http://www.youtube.c...h?v=E45RSyM22ZE Endret 6. mars 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg har også funnet den Möllers, og har også funnet ut at det er Guren til gitar, men ingen tabs eller noe slikt har dog funnet ut noe av starten, men ikke fingerspillet... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hadde jeg hatt den ene D strengen på gitaren min så hadde jeg lært meg den allerede -_- Videoen jeg linket til ser ikke for vanskelig ut på å forstå fingerspillet, se på vibrerende strenger Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det er ikke problemet, men på "basstonen(e)" (flere strenger for å skape harmoni) så tror jeg noen av strengene er stemt ned/opp .. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Litt tynn slutt her?! Ville gjerne hatt litt dypere innføring med 6 tails og fight mellom pain og utakata :] BTW, neste uke e rdet ikke filler lenger! GLED DERE dere som ikke leser mangaen! Må si at animen er litt for nærme mangaen Endret 12. mars 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Skuffa over hele fillerarcen! Håpet hele tiden at Naruto og i det minste Utakata skulle gå fullstendig berserk mot de slemme og helst Utakata vs pain også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå