Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

Nå synes jeg egentlig mangaen er dårlig, og animen enda dårligere, men nå som jeg har hørt at den nyeste arcen (som var kjedelig da jeg leste den) faktisk er veldig god å se på fordi de bruker oppimot tre kapitler per episode til tider, fikk jeg litt lyst til å se igjen. Men saken er at jeg slutten å se på i den andre Shippudenfillerarcen, og aner ikke når denne sluttet. Så hvilken episode begynte det canon igjen etter dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå synes jeg egentlig mangaen er dårlig, og animen enda dårligere, men nå som jeg har hørt at den nyeste arcen (som var kjedelig da jeg leste den) faktisk er veldig god å se på fordi de bruker oppimot tre kapitler per episode til tider, fikk jeg litt lyst til å se igjen. Men saken er at jeg slutten å se på i den andre Shippudenfillerarcen, og aner ikke når denne sluttet. Så hvilken episode begynte det canon igjen etter dette?

Liste over Shippuuden episodene

Den andre filler arcen er vel den med three-tails. Den slutter på episode 112 så hvis du vil skippe den starter du å se på shippuuden episode 113.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

endelig begynner det jeg har ventet på!! :D Mange gode episoder fremover.

Likte første episoden. Synes det var litt greit med litt flashbacks, men sånn er det jo når en karakter dør, merkelig. Ikke at jeg vet om itachi dør eller ikke.. men det har alltid vært flashbacks når en karakter skal dø.. men uansett.. jeg likte 136 ogsåp, men ble litt for mye repetering fra episode 135.

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Aah, endelig er det igang. Dobbelepisoden ble som forventet, masse snakking og flashbacks. Men det er jo forsåvidt greit å få litt ekstra bakgrunnsinformasjon før en så stor kamp som vi har ventet lenge på. Var redd det skulle være slutt akkurat når de var klar til å begynne, men heldigvis fikk vi litt real action på slutten også. :) Tror neste episode blir veldig bra.

Lenke til kommentar

Dobbelepisoden var bra. Akkurat slik Nevnarion sier. Mens dagens skuffa ikke. Må jo bare digge Sharingan. Itachi er jo også bare rå, mens vi ser hvor god Sasuke har blitt. Må bare innrømme jeg digger lyden når Sasuke fyrer opp chidori :p

Sånn ellers er det et par ting jeg har irritert meg over. For det først Naruto. Når skal han bli god? Han bruker aldri Ninetails chakra lenger som jeg trodde han skulle lære å kontrollere og ellers suger han balla. uberslow rasengan, oppbrukte kage bunshin og et supertriks han blir skada/dauer av å bruke. Har jo ingenting å stille opp mot Sasuke.

For det andre; gi meg mer Rock Lee. Han er jo så rå. Kampen mot Gaara = epic. Sier bare Primary Lotus og Drunken fist.

Måtte bare få ut litt frustrasjon. Takk.

Lenke til kommentar
Dobbelepisoden var bra. Akkurat slik Nevnarion sier. Mens dagens skuffa ikke. Må jo bare digge Sharingan. Itachi er jo også bare rå, mens vi ser hvor god Sasuke har blitt. Må bare innrømme jeg digger lyden når Sasuke fyrer opp chidori :p

Sånn ellers er det et par ting jeg har irritert meg over. For det først Naruto. Når skal han bli god? Han bruker aldri Ninetails chakra lenger som jeg trodde han skulle lære å kontrollere og ellers suger han balla. uberslow rasengan, oppbrukte kage bunshin og et supertriks han blir skada/dauer av å bruke. Har jo ingenting å stille opp mot Sasuke.

For det andre; gi meg mer Rock Lee. Han er jo så rå. Kampen mot Gaara = epic. Sier bare Primary Lotus og Drunken fist.

Måtte bare få ut litt frustrasjon. Takk.

Mihihihihi

Lenke til kommentar

Så langt ja :p *evil spoiler smile*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...