*martin* Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ser både animen og leser mangan, vart lei fillers jeg å, så måtte bare vite hva som skjedde videre håper de forsetter med historien en stund fram over nå istedet for og blande inn fillere hele tia, mangan burde jo ha et greit forsprang nå.. Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Ja, steike. Mangaen skal ha et godt forsprang fra animen nå. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Animen er jo ikke begynt på der hvor Pain kommer til Konoha en gang. Og nå er det et godt siden bare det. ## tekst satt i spolier av ilpostino ## Endret 28. oktober 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Sette det i spoiler Gayatri? Dette er en tråd for animen, sykt kjipt for de som ikke har lest mangaen. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) SYK men også trist episode.. buuu. heh. Likte fillren de hadde puttet på 10/10 må jeg si De nest kommende episodene kommer til å bli EPPPIIIC! ;D Endret 30. oktober 2009 av laffe Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) SYK men også trist episode.. buuu. heh. Likte fillren de hadde puttet på 10/10 må jeg si De nest kommende episodene kommer til å bli EPPPIIIC! ;D Var det filler i den episoden her? Trudde alt i episoda nå var med i mangan jeg, men mulig jeg husker feil da Endret 31. oktober 2009 av *martin* Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det var da virkelig ikke filler der? Dessuten så er serien helt fantastisk for tiden Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Er det slik at Jiraya er død nå eller? Ble litt forvirret av dette jeg. Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Er det slik at Jiraya er død nå eller? Ble litt forvirret av dette jeg. ja, han er det Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Trist og episk episode. Naruto er helt fantastisk for tiden, og storyen for de kommende episodene lover også veldig godt. Koser meg skikkelig med serien nå, er sånn den skulle vært hele tiden. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Trist og episk episode. Naruto er helt fantastisk for tiden, og storyen for de kommende episodene lover også veldig godt. Koser meg skikkelig med serien nå, er sånn den skulle vært hele tiden. Helt enig Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Vel, for å si det på den måten: Serien skal tilbake til det store episke igjen endelig Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Nå mangler det vel bare at det kommer en 20 episoders filler og ødelegger alt.. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Har aldri vært like bra som nå, så "tilbake" blir feil ord Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Før Shippuden minus fillerne mener jeg er best. Kommer aldri til å bli like bra igjen Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Nå mangler det vel bare at det kommer en 20 episoders filler og ødelegger alt.. Shuush! Du ødelegger stemningen! xD Lenke til kommentar
Intoxicate Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Har sett omtrent alle episodene. Akkurat nå er jeg der hvor Jiraya møter Pain Sykt! O_o Utrolig spennende, tho. Har rundt fem episoder å kose meg med i kveld, om jeg ikke tar feil. :3 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Håhå - nå begynner det virkelig å bli spennende her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå