Kenichi-san Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Å jeg var en av de :!: Man må jo bare sjekke Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 jeg laster alltid ned troll, har ikke mye å fordrive tiden med. Er litt morsomt å se hello kitty i full HD xD Lenke til kommentar
tobn Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kul dobbel episode i dag. For meg som ikke leser manga var det mange kule ting som ble "avslørt". Dobbel episode om Jiraya neste uke og, ifølge myepisodes.com kalendern min Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Heftig episode ;D Gleder meg vilt. SKal bli spennende å se kampen mellom Pain og jiraya Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Er historien i Naruto avsluttet eller er den fortsatt "under utvikling"? Hvor lenge kan vi forvente å kunne se animen? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Helt til de går konkurs pga for mange og dårlige fillere. Neida, ingen som vet hvor lenge denne serien vil holde på. Og ja, mangaen holder på enda Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 det var jo ting i serien nå som nettopp har blitt avslørt i mangaen, men bare småtteri. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 det var jo ting i serien nå som nettopp har blitt avslørt i mangaen, men bare småtteri. Hva var det? Blir litt forvirra når jeg leser både mangaen og ser animen Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 det var jo ting i serien nå som nettopp har blitt avslørt i mangaen, men bare småtteri. Hva var det? Blir litt forvirra når jeg leser både mangaen og ser animen PM sendt gadd ikke spoile i tråden (selv om det ikke er stor spoiler ) Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 takk for svaret Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 det var jo ting i serien nå som nettopp har blitt avslørt i mangaen, men bare småtteri. Regner ikke over et halvår som "nettopp" Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Likte denne dobbelepisoden ganske godt, gøy å få mer innblikk i Jiraya sin fortid. Likte hvordan Jiraya, Tsunade og Orochimaru på mange måter avspeiler Naruto, Sakura og Sasuka, og at vi fikk se foreldrene til Naruto og alt det der. Meget bra. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Enig. Serien har tatt seg opp de siste episodene nå. Håper det fortsetter slik framover nå. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Er det noe jeg ikke har fått med meg, siden det ikke har vært narutoepisoder de to siste ukene Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 What!? visste ikke at 129-130 hadde kommet (air date: 8 oktober) Taka har ikke subbet de, hvem har episodene da? anyway - fant ut at jeg kunne se de hos animeavenue - http://www.animeavenue.net/naruto-shippuud...pisode-129-130/ - med sub ps: illegal? Blir vel det samme som crunchyroll (som er lovlig å bruke) Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Taka har lagt dem ut, du kan se hvor langt de er på IRC-en deres om du lurer på noen gang Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Har fått det med meg =P Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Fascinerende å få se kampen mellom Pain og Jiraya animert Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Er på første Tale of a gutsy ninja episoden nå, og ser frem til en koslig kveld^^ Er det mange her som bare ser animen egentlig? Har inntrykk av at de fleste har lest mangaen og^^ Selv har jeg lest mangaen, var så spent på hva som kom til å skje videre itillegg til at jeg var drit lei filleren^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå