TheSleepwalker Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) la merke til at de spoila akatsukiledern jeg og. Men nå kommer "vannmannen"(navn spoilwe:P). hurraa:D Endret 21. juni 2009 av kristianfredrik Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 De måtte legge inn fillers ja, selvfølgelig. Men men, satser på at story'n fortsetter etter mangaen fra nå av. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg likte den selv om det var filler jeg :S Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Elsket fillern Eller part filler da Lurer på hvor lenge det er til Konohamaru viser sine "new moves" Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Men, lurer på om det faktisk er noen som holder med Sasuke i den fighten der. Oro er selvfølgelig ikke den mest sympatiske karen i universet, men han er iallefall ærlig om at han er en drittsekk, pluss at han er en awesome badguy, men Sasuke som den lille backstabberen han er bryter det han sier og vil bare vise seg som tøffest (og han må jo si ifra om at han ikke liker det oro gjør, for å virke snillere, men han har godtatt det bare for å bli powerfull, han er like ille). En god ende på sasuke konflikten er at Naruto innser at han ikke kan snu han og dreper ham. Det hadde vært mer poetisk enn noe annet, spesielt siden det er blitt altfor gammelt med badguys som blir snille av å få bank av Naruto. Joda, han backstabber jo Oro men grunnen er jo at han ikke har mer å lære. Grunnen til at han har holdt ut med Oro er jo fordi han vil lære nye "moves" for å kunne drepe broren sin. Spesielt siden det er blitt altfor gammelt med badguys som blir snille av å få bank av Naruto. Må si meg enig der ja. Blitt en klisjè. Endret 29. juni 2009 av Watchmen Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) skal bli spennende med KG : D Håper bare på at det ikke er no fillers innolvert Endret 10. juli 2009 av laffe Lenke til kommentar
Muse Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Wow, det er definitivt interessanne ting som skjer nå. Skulle bare ønske det var bedre animasjon. Det er vanskelig å leve seg skikkelig inn i det når karakterene beveger seg rundt omkring som om de har makk i rompa og alt for mye botox i ansiktet. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 hvilken eppisode er nyest atm ?? og hvilet fansub crew er de beste for tiden ?? jeg har opp til og med 116 noe med horriblesubs (de slutta vist etter 104) og noe med DPAC ? jaja godt og se at de slutter med fillers bare litt igjenn , er på 97atm Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Fillerne slutter vel på 113 eller noe sånt.. Du kan spare deg med å bare se siste halvpart av siste fillerepisode egentlig så har du med deg det som stod i mangaen men fillerne er sikkert ikke så ille når man ikke må vente 1 uke mellom hver episode ^^ Endret 15. juli 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 så dattebayo har lagt ut karaoken til 116 , er da man ser hvor flinke der er til og subbe kontra alle disse man må leve med i dag . ikke noen som kan anbefale en fansub gruppe som er flinke ? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) så dattebayo har lagt ut karaoken til 116 , er da man ser hvor flinke der er til og subbe kontra alle disse man må leve med i dag . ikke noen som kan anbefale en fansub gruppe som er flinke ? Jeg bruker [Taka] Fansubs, og syns det funker. Founded on November 28th, 2008, by Secludedly, [Taka] was intended to keep fansubs alive for the fan-favourite series Naruto Shippuuden after it was dropped by the primary fansub group for the series, Dattebayo. [Taka] was initially formed from members of the NarutoFan forum Endret 16. juli 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Er episode 118 kommet ut egentlig? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Er episode 118 kommet ut egentlig? Nei, det er ikke ny episode denne uka dessverre. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Da ser det ut til at både episode 119 og 120 er ute Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Kakashi-gaiden var konge, som forventa Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Der fikk jeg sett kakashi gaiden ;D Drit bra, men jeg følte at de rusha litt. pluss de kunne ha addet litt filler angående minato vs 50folka Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Kooooooooooooooooooooooooooooooongeeeeeeeeeeee! fy søren så bra denne var! animeringe synes jeg også var topp! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Virkelig bra episoder Men som laffe sier: de kunne godt gjort "mini arcet" litt lengere Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Er Kakashi Gaiden blitt animert ferdig nå? Stilig. Edit: Nydelig, fulgte mangaen perfekt, synd at ikke all animasjonen var bra. Endret 4. august 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå