Aleks Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Noen som vet grunnen til at folka bak animen lager disse teite fillerene? Det virker så sykt unødvendig siden animen kommer jo ikke til å ta igjen mangaen på en god stund og.. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Har hørt at de som lager animen har for vane og ligge rundt en 100 kapitler bak i storyen enn det mangaen gjør. Men jeg vet dog ikke om det er riktig. Er det foresten noen som vet hva den nyeste intro sangene på animen heter? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Hotaru no Hikari av Ikimono-Gakari edit: sluttsangen er sikkert "Shinkokyuu" av SUPER BEAVER =) Bruk MAL, de skriver opp navna på sangene i serier (litt ned på lista så finner du de) Endret 4. mai 2009 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Takk skal du ha! Fasken, glemte å spørre om den siste sangen (avslutningen). Har du navnet på den også eller? Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Gleder meg til neste episode. Da blir det garantert en bra fight! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Leste på Naruto Base at episode 112 heter noe liknende "The place I can return home to". Det høres jo avsluttende ut. Fillerne varer hvertfall til da.. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 tipper fillern snart er over ja:P Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Kommer litt ann på hva du mener med snart om tid eller snart om få episoder. Er jo en måned til episode 112 -.- Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 gleder meg til den skal følge mangaen igjen jeg! selv så leser jeg mangaen og jeg gleder meg til å se animen ! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Samma her, blir dritfett med engang denne filleren er over om de følger mangaen^^ Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Hvem er egentlig glad i fillere? Naruto er jo oftest bra da (syns jeg). Jeg har kanskje ikke gjort noe annet i april enn å se på naruto (startet vel i starten av april). Håper vi får se Naruto og Guren grise kabuto og de cursed seal mongisene (de har jo ganske mongo spesial evner, iværtfall ). EDIT: Herregud, denne episoden (109) var dårligere enn den forrige. Den forrige var mye bedre, faktisk. Endret 16. mai 2009 av Haventh Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Steike, er kommet til episode 109 på shippuuden altså. Trodde kun det var til episode 107 som var kommet ut Foresten, er det noen som vet hva den fløyte sangen som ble spilt på slutten av episode 108 (shippuuden) heter? Endret 21. mai 2009 av Thrinduil Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Poster denne linken, men ber bare de som har lest mangaen trykke på den. Den inneholder info om når filleren slutter og litt info om de episodene. Spoilertaggen inneholder nr på siste filler episode og linken så dere som ikke har lest mangaen kan åpne spoileren om dere bare vil vite når filleren er over Dere som ikke vil vite det ligger unna^^ Episode 112 er siste filler episode ifølge Tv.com Gleder meg Endret 22. mai 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Er det bare jeg som tror det blir stor fight i 111? Peker iværtfall på det, med den slutten som var i 110. Jeg gleder meg til denne er over. De har dradd denne for langt ut. Fillere er greit, hvis de ikke er så lange. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Er det noen som vet hva den fløyte sangen på slutten av episode 108 heter? Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Yes!! Endelig ferdig med fillers gleder meg til neste =) Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg også! Men det var nå ikke den dårligste filleren jeg har sett heller da Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Når dere ser 112 husk å se det som kommer etter outroen(siste sangen) Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Er det viktig det som kommer etter outroen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå