Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

At det skal være så utrolig vanskelig å forstå at når dette er anime-tråden så diskuterer man ikke mangaen her.

Er noen som virkelig sliter med å forstå forskjellen på manga og anime, har selv prøvd å forklare forskjellen til noen bekjente ... først fikk jeg beskjed om at jeg tok fullstendig feil, etter jeg fikk vist til en eller annen kilde fikk jeg spørsmål om hvorfor jeg måtte være så pirkete da alle skjønner hva det snakkes om :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At det skal være så utrolig vanskelig å forstå at når dette er anime-tråden så diskuterer man ikke mangaen her.

Er noen som virkelig sliter med å forstå forskjellen på manga og anime, har selv prøvd å forklare forskjellen til noen bekjente ... først fikk jeg beskjed om at jeg tok fullstendig feil, etter jeg fikk vist til en eller annen kilde fikk jeg spørsmål om hvorfor jeg måtte være så pirkete da alle skjønner hva det snakkes om :roll:

 

Jeg bruker denne:

http://www.youranimenow.com/naruto-shippuden.html

 

 

 

Men hvordan kan man vite om det er fillers eller ikke ? Er det slik at vis den episoden ikke er i mangaen, så er det filler ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...