Beritaron Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 At det skal være så utrolig vanskelig å forstå at når dette er anime-tråden så diskuterer man ikke mangaen her. Er noen som virkelig sliter med å forstå forskjellen på manga og anime, har selv prøvd å forklare forskjellen til noen bekjente ... først fikk jeg beskjed om at jeg tok fullstendig feil, etter jeg fikk vist til en eller annen kilde fikk jeg spørsmål om hvorfor jeg måtte være så pirkete da alle skjønner hva det snakkes om Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Etter Dattebayo sluttet å subbe naruto på Shippuuden episode 91, har jeg lurt på hvor jeg skal få tak i resten av animen, bra subbet? Noen forslag? Må være gratis.. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 tokyotosho-->Horriblesubs---> Win. Lenke til kommentar
xArtimis Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 At det skal være så utrolig vanskelig å forstå at når dette er anime-tråden så diskuterer man ikke mangaen her. Er noen som virkelig sliter med å forstå forskjellen på manga og anime, har selv prøvd å forklare forskjellen til noen bekjente ... først fikk jeg beskjed om at jeg tok fullstendig feil, etter jeg fikk vist til en eller annen kilde fikk jeg spørsmål om hvorfor jeg måtte være så pirkete da alle skjønner hva det snakkes om Jeg bruker denne: http://www.youranimenow.com/naruto-shippuden.html Men hvordan kan man vite om det er fillers eller ikke ? Er det slik at vis den episoden ikke er i mangaen, så er det filler ? Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Men noen som vet hvorfor dattebayo stoppet med Naruto Shippuuden? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Fordi man kan se det lovlig andre steder. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Men noen som vet hvorfor dattebayo stoppet med Naruto Shippuuden? Fordi folk lastet det opp på youtube, og at det var mange whiners der ute. Derfor sluttet dem å subbe. EN god grunn egentlig ; ) Endret 8. mars 2009 av laffe Lenke til kommentar
pxK Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Du kan jo se N:S på Crunchyroll Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Men noen som vet hvorfor dattebayo stoppet med Naruto Shippuuden? Dattebayo og les. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Grei episode, likte spesielt sluttscenen hvor Naruto satt på kanten av klippa I love those moments Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hei. Hva heter lydklippet som begynner etter 3:00? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Den har jeg på datan :!: Endret 15. mars 2009 av Kenichi-san Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Er det fortsatt filler? Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Tailedfox.com er også grei Kjapp buffring! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Er det fortsatt filler? Hele Gurren arcen er fillers, hun er jo ikke med i Mangaen. Så, ja - det er fillers. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hmm, har nettopp begynt og sett Shippuden igjen, har ikke sett siden 25 eller noe, og nå har jeg kommet til 60, men alt begynner å virke så rart. Føler at dette er fillers, isåfall, hvor lenge holder de på? Håper virkelig det ikke er noe alla 136-200 fillersene før Shippuuden kom. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Er det noen som vet om en side der jeg kan holde meg oppdatert på når nye episoder av Naruto Shippuuden er kommet ut? Etter at dattebayo har sluttet å gi det ut, så har det vært litt vanskelig å få med seg når episodene kommer ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå