Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Takk :) men hvordans akl jeg vite om det er filler eller ikke ?

 

Ingen vits å droppe noen episoder i Shippuuden, så du trenger ikke bekymre deg. Nyt serien mens du kan se episoder uten å måtte vente 1 uke på dem. Siden du ikke har lest mangaen så er ikke fillere så irriterende.

 

Anbefaler deg å se et par pre-shippuuden filler arcer, det er noen stilige som når de prøver å se hva som er under masken til Kakashi, og når de drar til en eller annen skog der Hinata får litt oppmerksomhet.

 

 

Jeg skal prøve å se alle, men har desverre ikke lest noe manga. Liker anime jeg :-)

 

Men det du mener med pre-shippuuden filler arcer? hvordan skal jeg finne de ? og evnetluellt er det i de Naruto episodene som fortsetter etter ar naruto dar ut med Jirayja ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men det du mener med pre-shippuuden filler arcer? hvordan skal jeg finne de ?

Naruto Shippuden er etter timeskippet da folk har fått nye klær og blitt litt eldre.

 

Etter Naruto dro ut med Jiraya så kom det rundt et år med fillere som skulle hindre at animen tok igjen mangaen, det er de fillerene jeg mener. For å finne dem så må du vel bare se igjennom episodene, de er heldigvis i starten av fillere.

Lenke til kommentar
Men det du mener med pre-shippuuden filler arcer? hvordan skal jeg finne de ?

Naruto Shippuden er etter timeskippet da folk har fått nye klær og blitt litt eldre.

 

Etter Naruto dro ut med Jiraya så kom det rundt et år med fillere som skulle hindre at animen tok igjen mangaen, det er de fillerene jeg mener. For å finne dem så må du vel bare se igjennom episodene, de er heldigvis i starten av fillere.

 

 

Okay :)

 

Fikk just lest en spoiler, så det er allerede spoila for meg men jeg har et spørsmål :D Når skal Itachi og Sasuke slåss ? Har hørt at Sasuke dreper Itachi, men er dette i pre-shippuden eller i shippuden ? Jeg er på ep76 i shippuuden nå så har enda ikke kommet over at de 2 slåss.

 

Endret av Mujagaa
Lenke til kommentar

Lurte på om noen som har lest ganske mye manga og som ikke kan bli spoila leser spørsmålet mitt:

 

 

Er det slik at de episodene der kjennte som Itachi og Jiraya dør, er det i Mangaen det ? For jeg lurer veldig på hvordan det kan at de vises i episodene nå, når jeg har sett til ep80 og allerede ikke har kommet over en fight mellom noen av de. Men vis det er i mangaen, kan noen sende meg en link hvor jeg kan lese mangaen over nettet ? Og hvordan det funker når det gjelds episoder. Blir alle mangaene laget til episoder eller ?

 

Lenke til kommentar

Mangaen ligger langt foran animen. Som bruktbilen sa.. hadde de et år(eller var det to?) med fillers, så at mangaen kunne komme litt lengre vekk fra animen, siden animen hadde klart å ta igjen mangaen. Så når de begynte med shippuuden, så var mangaen 100 chapters foran shippuuden. Vet ikke om det er fortsatt hunde-+. Men jeg tror de vil holde seg på det nivået de er i nå. Nemmelig at de drar in fillers i ny og ne, eller at de "strekker" episoden.

 

Som sagt, så tipper jeg kampen vil skje om et havltår eller et år. .. og ja animen følger etter mangaen.

Endret av laffe
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest medlem-178389

håper det ikke gjør noe at jeg bryter litt inn i diskusjonen.. :whistle:

men jeg lurer på om det er noen som tror at det er en sjanse for at man får se når Jiraiya sloss mot de 6 Pein??

har kommet til ep. 97 i Shippuuden nå å jeg har enda ikke sett det, men det kan vel hende at det kun skjer i mangaen det.. =/

 

iallefall, hvis det ikke er noen som har sett eller lest mangaen, så er det ikke meningen å avsløre noe..

 

men det kommer til å bli en utrolig trist slutt på Shippuuden, det kan jeg si.. :(

men kanskje alle skjønner det..

har sett noe av det på youtube og for de som er skikkelig Naruto fan, det kan hende en blir sittende slik; :cry:

jeg gjorde iallefall det mens jeg så det..

Lenke til kommentar

At det skal være så utrolig vanskelig å forstå at når dette er anime-tråden så diskuterer man ikke mangaen her. Og man spoiler hvertfall ikke. Hvis man på død og liv skal spørre om ett eller annet som har med mangaen å gjøre, så får man jammen ha vett nok til å putte det i en trippel spoilertag og annonsere høyt og tydelig at her kommer det en mangaspoiler.

Ellers så er det jo i grunn bare jævlig mye enklere å finne mangatråden HER og holde seg der, så slipper man at noen blir sure.

 

Usj

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...