Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Naruto i 720P var lekkert i hvertfall :dribble:
HorriableSubs uploader i 1080p :D

Jeg vet det :love:

i retract my previous statement, etter at jeg fyrte opp orginal vs 1080p versjon, så syns jeg ikke det var kvalitets forskjell til å beholde episoder som er 220 MB større... Å etter å ha lest litt fra horriblesubs så quoter jeg: "P.S. : Naruto is a SD show, enjoy your upscaled HD" :ermm:

Lenke til kommentar
Uhh ser nå hvor galt det var av dem å blande inne fillere i den ordentlige historien, før kunne jeg bare skippe fillere, men nå må jeg følge med for å ikke gå glipp av kule scener.

 

Helt enig, denne arcen er elendig. Fikk intrykk av at det skulle være mer av manga historien i filler arcen, men har jo ikke vært nesten noen, et par sider av mangaen lissom

 

edit: manga spoiler:

 

 

Det eneste positive til nå har vært at vi fikk en bedre avslutning på naruto+jman, de sammen under treet var veldig bra

 

Endret av Vipera
Lenke til kommentar

Hallo Naruto fans :)

Sorry for at jeg kommer sånn inn, men jeg må bare spørre.

 

Jeg er en "fersk" naruto fan :p Jeg snakka med en som sa at jeg burde se Naruto til episode 136, og derfra gå over til Naruto Shippuden. Jeg er nå på ep. 56 der. Han sa at jeg ikke trengte å se flere Naruto episoder, fordi de bare var fillers, og det ville bare messe opp, og gjøre uklart det jeg har sett til nå. Men fra Naruto Shippuden, er det fillers der eller er alt som det skal og der er lurt at jeg ser alle episodene og de som kommer hver uke ?

 

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Hallo Naruto fans :)

Sorry for at jeg kommer sånn inn, men jeg må bare spørre.

 

Jeg er en "fersk" naruto fan :p Jeg snakka med en som sa at jeg burde se Naruto til episode 136, og derfra gå over til Naruto Shippuden. Jeg er nå på ep. 56 der. Han sa at jeg ikke trengte å se flere Naruto episoder, fordi de bare var fillers, og det ville bare messe opp, og gjøre uklart det jeg har sett til nå. Men fra Naruto Shippuden, er det fillers der eller er alt som det skal og der er lurt at jeg ser alle episodene og de som kommer hver uke ?

 

Takk på forhånd :)

 

alt etter 135/136 er det bare å droppe ja, bare fillere og de er elendige.

Og i shippuden er det fillere som kommer hver uke nå, vel de har blandet fillerne inn i hovedhistorien(idiotene), men er for det meste bare fillere

Lenke til kommentar
Hallo Naruto fans :)

Sorry for at jeg kommer sånn inn, men jeg må bare spørre.

 

Jeg er en "fersk" naruto fan :p Jeg snakka med en som sa at jeg burde se Naruto til episode 136, og derfra gå over til Naruto Shippuden. Jeg er nå på ep. 56 der. Han sa at jeg ikke trengte å se flere Naruto episoder, fordi de bare var fillers, og det ville bare messe opp, og gjøre uklart det jeg har sett til nå. Men fra Naruto Shippuden, er det fillers der eller er alt som det skal og der er lurt at jeg ser alle episodene og de som kommer hver uke ?

 

Takk på forhånd :)

 

alt etter 135/136 er det bare å droppe ja, bare fillere og de er elendige.

Og i shippuden er det fillere som kommer hver uke nå, vel de har blandet fillerne inn i hovedhistorien(idiotene), men er for det meste bare fillere

 

Takk :) men hvordans akl jeg vite om det er filler eller ikke ?

Jeg ser på Narutoepisodene fra myspace foresten, nå som jeg ikke har kommet lenger enn ep 70

Lenke til kommentar
Takk :) men hvordans akl jeg vite om det er filler eller ikke ?

 

Ingen vits å droppe noen episoder i Shippuuden, så du trenger ikke bekymre deg. Nyt serien mens du kan se episoder uten å måtte vente 1 uke på dem. Siden du ikke har lest mangaen så er ikke fillere så irriterende.

 

Anbefaler deg å se et par pre-shippuuden filler arcer, det er noen stilige som når de prøver å se hva som er under masken til Kakashi, og når de drar til en eller annen skog der Hinata får litt oppmerksomhet.

Lenke til kommentar

Ahh jeg hater når det er blanding av hovedhistorien og fillere. Mye deiligere når det er en egen Filler arc, da kan jeg bare hoppe over den. I one piece er fillere greie, men i naruto de er så kjedlige ,vertfall meste parten.

De fillere er så kjedlige at jeg har droppa ut helt naruto anime og ser bare på mangaen :D

Lenke til kommentar
Anbefaler deg å se et par pre-shippuuden filler arcer, det er noen stilige som når de prøver å se hva som er under masken til Kakashi, og når de drar til en eller annen skog der Hinata får litt oppmerksomhet.

 

Skjønner ikke at så mange synes den er morro. Er jo bøtte kjedelig, akkurat som resten av de. Bleach lager ok fillere, men naruto sine er helt elendig(ser man enda en gang på den de kjører nå)

Lenke til kommentar
Anbefaler deg å se et par pre-shippuuden filler arcer, det er noen stilige som når de prøver å se hva som er under masken til Kakashi, og når de drar til en eller annen skog der Hinata får litt oppmerksomhet.

 

Skjønner ikke at så mange synes den er morro. Er jo bøtte kjedelig, akkurat som resten av de. Bleach lager ok fillere, men naruto sine er helt elendig(ser man enda en gang på den de kjører nå)

 

Helt enig med deg. naruto filler er elendig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...