Currybomb Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Anime er flott, alle anime hatere kommer til og bli frelst når de får øye på Animatrix eller Ghost in the shell Innocence. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Har ikke sett Ghost in the shell enda... hmmm må vel skaffe meg det og Har fokusert på å få alle episodene av Naruto og Bleach Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Har fokusert på å få alle episodene av Naruto og Bleach De jeg kikker på også, selvom jeg bare har sett 2 episoder av bleach enda... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) *gløm det* Endret 23. mai 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Bleach er tøft, men eg syns personlig at Naruto er bedre. Burde skaffe deg flere bleach episoder , det er lengre uti at han får badass krefter Endret 24. mai 2005 av Zippio Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 eg for min del meiner naruto er både gøyare og betre laga enn bleach... eg likar ikkje anime eg likar naruto^^ Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Bleach er tøft, men eg syns personlig at Naruto er bedre. Burde skaffe deg flere bleach episoder , det er lengre uti at han får badass krefter hehe, har alle de første 20 epsidene... får ta meg tid til å kikke på noen fler snart, men ikke i dag... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Så den aller første episoden av Naruto nå!! Jævli morsomt når Naruto tar den "temptation tecnique"!! Har blitt hekta allerede! Holder på å se den andre episoden nå! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Så den aller første episoden av Naruto nå!! Jævli morsomt når Naruto tar den "temptation tecnique"!! Har blitt hekta allerede! Holder på å se den andre episoden nå! Ja, da har du bare 133 igjen! + at det kommer ny hver uke! Endret 24. mai 2005 av razh0r Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Så den aller første episoden av Naruto nå!! Jævli morsomt når Naruto tar den "temptation tecnique"!! Har blitt hekta allerede! Holder på å se den andre episoden nå! Hekta allerede etter første episode ja. Det er et godt tegn Selv ble jeg ikke ordentlig hekta før etter en 3-4 episoder. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg har mye Naruto å se fremover, er nå på episode 11 eller noe sånt. Har 5 stykker til klare akkurat nå. Jeg skal se dem når jeg kommer hjem fra frisø Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Jeg har mye Naruto å se fremover, er nå på episode 11 eller noe sånt.Har 5 stykker til klare akkurat nå. Jeg skal se dem når jeg kommer hjem fra frisøren. Når du ser episode 16 (slutten) og 17 (begynnelsen) skal du se noe VEEEELDIG kult! *gåsehud* Etter det går det bare oppover! Ninja scenene blir bare mer mektigere og mektigere! Som de sier på internett, Naruto for teh win! Anbefaler Fullmetal panic (2 sesonger), Bleach(denne har vel mange fått med seg) og Samurai Champloo (26 episoder?) for folk som liker action og humor! Også må vi ikke glemme avatar dama jeg har (pr. dags dato), Osaka! Hun er fra en serie som heter Azumanga, en koslig og god serie. Gode klassikere som Evangelion og Cowboy Bebop bør folk, som har fattet interessen av anime, se. Gleder meg til min mini-ITX (anime-)HTPC er ferdig! Kanskje jeg skulle ha modda en dass inn i TV-stolen da Meh, blir for ekkelt EDIT: Skreiv "frisøren." for å gjøre ferdig siste ordet i Qoute'n Endret 25. mai 2005 av AMD-King Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ble nok hekta på naruto, etter 100. Geniale episoder. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ja, det er lett å bli ekta av Naruto Gleder seg til neste episode Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ble nok hekta på naruto, etter 100. Geniale episoder. Så du så 100 episoder uten å være en smule hekta? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Anbefaler Fullmetal panic (2 sesonger), Bleach(denne har vel mange fått med seg) og Samurai Champloo (26 episoder?) for folk som liker action og humor! Samurai Champloo er en av de beste seriene jeg har sett. Elsker rett og slett måten det er tegnet på! Dessuten er opening themen utrolig kul. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Anbefaler Fullmetal panic (2 sesonger), Bleach(denne har vel mange fått med seg) og Samurai Champloo (26 episoder?) for folk som liker action og humor! Samurai Champloo er en av de beste seriene jeg har sett. Elsker rett og slett måten det er tegnet på! Dessuten er opening themen utrolig kul. En grunn til at den serien ble for populær er at folkene bak Cowboy Bebop har laget serien. Visst du ikke allerede har sett Cowboy Bebop så burde du! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Bleach var også forbanna underholdene. Får vel se de 30 episodene der før jeg begynner på Samurai champloo. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Så episode 3, 4 og 5 i dag! Ååhh!! Forbanna morsomt! Jeg er hekta!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå