Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så den aller første episoden av Naruto nå!! Jævli morsomt når Naruto tar den "temptation tecnique"!! :lol:  Har blitt hekta allerede! Holder på å se den andre episoden nå!

Ja, da har du bare 133 igjen! :p

 

+ at det kommer ny hver uke!

Endret av razh0r
Lenke til kommentar
Så den aller første episoden av Naruto nå!! Jævli morsomt når Naruto tar den "temptation tecnique"!! :lol: Har blitt hekta allerede! Holder på å se den andre episoden nå!

Hekta allerede etter første episode ja. Det er et godt tegn :thumbup: Selv ble jeg ikke ordentlig hekta før etter en 3-4 episoder. ;)

Lenke til kommentar
Jeg har mye Naruto å se fremover, er nå på episode 11 eller noe sånt.

Har 5 stykker til klare akkurat nå. Jeg skal se dem når jeg kommer hjem fra frisøren.

Når du ser episode 16 (slutten) og 17 (begynnelsen) skal du se noe VEEEELDIG kult! *gåsehud*

Etter det går det bare oppover! Ninja scenene blir bare mer mektigere og mektigere! Som de sier på internett, Naruto for teh win!

 

Anbefaler Fullmetal panic (2 sesonger), Bleach(denne har vel mange fått med seg) og Samurai Champloo (26 episoder?) for folk som liker action og humor! Også må vi ikke glemme avatar dama jeg har (pr. dags dato), Osaka! Hun er fra en serie som heter Azumanga, en koslig og god serie.

 

Gode klassikere som Evangelion og Cowboy Bebop bør folk, som har fattet interessen av anime, se. :thumbup:

 

Gleder meg til min mini-ITX (anime-)HTPC er ferdig! Kanskje jeg skulle ha modda en dass inn i TV-stolen da :hmm: Meh, blir for ekkelt :p

 

EDIT: Skreiv "frisøren." for å gjøre ferdig siste ordet i Qoute'n ;)

Endret av AMD-King
Lenke til kommentar
Anbefaler Fullmetal panic (2 sesonger), Bleach(denne har vel mange fått med seg) og Samurai Champloo (26 episoder?) for folk som liker action og humor!

Samurai Champloo er en av de beste seriene jeg har sett. Elsker rett og slett måten det er tegnet på! Dessuten er opening themen utrolig kul. :cool:

Lenke til kommentar
Anbefaler Fullmetal panic (2 sesonger), Bleach(denne har vel mange fått med seg) og Samurai Champloo (26 episoder?) for folk som liker action og humor!

Samurai Champloo er en av de beste seriene jeg har sett. Elsker rett og slett måten det er tegnet på! Dessuten er opening themen utrolig kul. :cool:

En grunn til at den serien ble for populær er at folkene bak Cowboy Bebop har laget serien. Visst du ikke allerede har sett Cowboy Bebop så burde du!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...